|
Post by pirre on Sept 28, 2006 6:25:41 GMT 1
Titta 1 Häggis 2 Norberg Kompisar från Norr ;D ;D öser på Ja och igår så fixade Norberg 4 poäng till! Hoppas bara inte krutet tar slut lagom till seriestart utan att det späs på ytterliggare.............. Läste nånstans att spelare från norr inte platsar i söderns hockeyligor
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Sept 28, 2006 8:28:12 GMT 1
Jag håller med om att Häggström ser riktigt bra ut, jag räknar från och med nu även Norberg som ett Nyförvärv för han är som en ny spelare i år. Mina favoriter är dock Jönsson och Macke J, de tillför KHK en ny dimension och sedan har vi ju inte sett Sandberg än. Han vann ändå skytteligan i 2:an förra året och med Jönsson, Häggström, Sandberg har vi nog den vassaste kedjan i Div 2. Att sedan ha Norberg, Olof och Oskar i en annan line innebär att vi är ett topplag och sedan Clarre, Fredde, Linus c/Linus S i en tredje gör att vi vinner 2:an. 2 nya vassa spelare efter jul och vi är i div 1. ja helt klart den oxå ligger ju efter häggis o e BACK ;D Gillar offensiva backar!! Bara de har speed att jobba hem oxå!! Tycker att Häggström e den som vissat flest kvaliteter när det gäller både spel med puck å utan!!
|
|
|
Post by pirre on Sept 28, 2006 8:30:10 GMT 1
Jag håller med om att Häggström ser riktigt bra ut, jag räknar från och med nu även Norberg som ett Nyförvärv för han är som en ny spelare i år. Mina favoriter är dock Jönsson och Macke J, de tillför KHK en ny dimension och sedan har vi ju inte sett Sandberg än. Han vann ändå skytteligan i 2:an förra året och med Jönsson, Häggström, Sandberg har vi nog den vassaste kedjan i Div 2. Att sedan ha Norberg, Olof och Oskar i en annan line innebär att vi är ett topplag och sedan Clarre, Fredde, Linus c/Linus S i en tredje gör att vi vinner 2:an. 2 nya vassa spelare efter jul och vi är i div 1. Gillar offensiva backar!! Bara de har speed att jobba hem oxå!! Tycker att Häggström e den som vissat flest kvaliteter när det gäller både spel med puck å utan!! AMEN eeehhh menar WÖRD!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 28, 2006 10:48:57 GMT 1
Jag håller med om att Häggström ser riktigt bra ut, jag räknar från och med nu även Norberg som ett Nyförvärv för han är som en ny spelare i år. Mina favoriter är dock Jönsson och Macke J, de tillför KHK en ny dimension och sedan har vi ju inte sett Sandberg än. Han vann ändå skytteligan i 2:an förra året och med Jönsson, Häggström, Sandberg har vi nog den vassaste kedjan i Div 2. Att sedan ha Norberg, Olof och Oskar i en annan line innebär att vi är ett topplag och sedan Clarre, Fredde, Linus c/Linus S i en tredje gör att vi vinner 2:an. 2 nya vassa spelare efter jul och vi är i div 1. Gillar offensiva backar!! Bara de har speed att jobba hem oxå!! Tycker att Häggström e den som vissat flest kvaliteter när det gäller både spel med puck å utan!! Håller med om det mesta...men jag föstår inte varför Olof ch Oskar inte förmår komma upp i den klass de hade när de kom! Avslutningarna är för det mesta katastrofala. Båda är UTKLASSADE av Norberg nu..
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 28, 2006 10:54:35 GMT 1
Jag håller med om att Häggström ser riktigt bra ut, jag räknar från och med nu även Norberg som ett Nyförvärv för han är som en ny spelare i år. Mina favoriter är dock Jönsson och Macke J, de tillför KHK en ny dimension och sedan har vi ju inte sett Sandberg än. Han vann ändå skytteligan i 2:an förra året och med Jönsson, Häggström, Sandberg har vi nog den vassaste kedjan i Div 2. Att sedan ha Norberg, Olof och Oskar i en annan line innebär att vi är ett topplag och sedan Clarre, Fredde, Linus c/Linus S i en tredje gör att vi vinner 2:an. 2 nya vassa spelare efter jul och vi är i div 1. Håller med om det mesta...men jag föstår inte varför Olof ch Oskar inte förmår komma upp i den klass de hade när de kom! Avslutningarna är för det mesta katastrofala. Båda är UTKLASSADE av Norberg nu.. Speciellt olof, han har inte haft många rätt så här långt. Men han kommer säkert igång när serien startar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 28, 2006 11:03:24 GMT 1
Håller med om det mesta...men jag föstår inte varför Olof ch Oskar inte förmår komma upp i den klass de hade när de kom! Avslutningarna är för det mesta katastrofala. Båda är UTKLASSADE av Norberg nu.. Speciellt olof, han har inte haft många rätt så här långt. Men han kommer säkert igång när serien startar. Börjar tvivla...ursäktade den svaga insatsen i kvalet med skada och hoppades på bättring....men det ser precis likadant ut nu...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2006 11:04:12 GMT 1
Du tvivlade på Norbergs kvalité också....... ;D
|
|
|
Post by newman on Sept 28, 2006 11:05:12 GMT 1
Han kommer ..va så säker.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 28, 2006 11:05:39 GMT 1
Fanns väl skäl till det.....har ingen kristallkula..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2006 11:14:18 GMT 1
Eller så är din kristallkula allt annat än kristallklar. Många andra här på forumet tvivlade ju aldrig på han kunskaper som hockeyspelare.
|
|
|
Post by newman on Sept 28, 2006 11:15:09 GMT 1
Det gjorde inte c heller...
|
|
|
Post by pirre on Sept 28, 2006 11:15:39 GMT 1
Tänk nu om Olof,Oskar,Andre J,Norberg och Häggström kommer att ösa in mål i den takten som nu tex nyförvärven gör och att de "gamle" tar fart!! Jisses vad det ska produceras poäng i vinter!!
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 28, 2006 11:18:12 GMT 1
Tänk nu om Olof,Oskar,Andre J,Norberg och Häggström kommer att ösa in mål i den takten som nu tex nyförvärven gör och att de "gamle" tar fart!! Jisses vad det ska produceras poäng i vinter!! Du glömde Sandberg, han är ju en målskytt av rang!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2006 11:25:57 GMT 1
Det gjorde inte c heller... citerar Mr c ang. Norberg. "Kan så vara...är väl inte den kung som många vill göra gällande.... Som jag sagt tidigare..begriper inte denna hysteri kring denna man... "
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2006 11:27:04 GMT 1
Det är precis vad Norberg är en ................... KUNG Norberg.
|
|