|
Post by pirre on Sept 28, 2006 11:29:15 GMT 1
Tänk nu om Olof,Oskar,Andre J,Norberg och Häggström kommer att ösa in mål i den takten som nu tex nyförvärven gör och att de "gamle" tar fart!! Jisses vad det ska produceras poäng i vinter!! Du glömde Sandberg, han är ju en målskytt av rang! Blir lätt så med så många avslutare!!
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 28, 2006 11:30:19 GMT 1
Det gjorde inte c heller... citerar Mr c ang. Norberg. "Kan så vara...är väl inte den kung som många vill göra gällande.... Som jag sagt tidigare..begriper inte denna hysteri kring denna man... " ;D ;D Undrar om han begriper hysterin nu?
|
|
|
Post by pirre on Sept 28, 2006 11:33:29 GMT 1
citerar Mr c ang. Norberg. "Kan så vara...är väl inte den kung som många vill göra gällande.... Som jag sagt tidigare..begriper inte denna hysteri kring denna man... " ;D ;D Undrar om han begriper hysterin nu? Begriper vet jag inte om han gör men tror att han accepterar det nu!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 28, 2006 12:39:03 GMT 1
Det gjorde inte c heller... citerar Mr c ang. Norberg. "Kan så vara...är väl inte den kung som många vill göra gällande.... Som jag sagt tidigare..begriper inte denna hysteri kring denna man... " Eftersom jag inte såg någon kung förra säsongen....var en skugga av vad han är nu!!! Jag FÖRUTSÄTTER bara inte att spelare helt plötsligt blir något dom inte visat innan...
|
|
|
Post by pirre on Sept 28, 2006 12:46:47 GMT 1
citerar Mr c ang. Norberg. "Kan så vara...är väl inte den kung som många vill göra gällande.... Som jag sagt tidigare..begriper inte denna hysteri kring denna man... " Eftersom jag inte såg någon kung förra säsongen....var en skugga av vad han är nu!!! Jag FÖRUTSÄTTER bara inte att spelare helt plötsligt blir något dom inte visat innan... Omgivningen och motivation att spela i en högre div kanske spelat roll samt att han har rotat sig här nu med ett helt år i staun... Skit i samma varför bara han fortsätter att leverera
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 28, 2006 12:58:50 GMT 1
Just Pirre...jag är inte ledsen att han är ljusår över förväntan...
|
|
|
Post by pirre on Sept 28, 2006 13:02:51 GMT 1
Just Pirre...jag är inte ledsen att han är ljusår över förväntan... Kanske inte ljusår men han har producerat över förväntan iår med tanke på förra säsongens avslutning där han nästan försvann! TACK MATS K för att du räddade oss!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 28, 2006 13:08:45 GMT 1
Haha...ja inte var det Olof, Oskar eller Norberg i alla fall....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2006 13:09:09 GMT 1
citerar Mr c ang. Norberg. "Kan så vara...är väl inte den kung som många vill göra gällande.... Som jag sagt tidigare..begriper inte denna hysteri kring denna man... " Eftersom jag inte såg någon kung förra säsongen....var en skugga av vad han är nu!!! Jag FÖRUTSÄTTER bara inte att spelare helt plötsligt blir något dom inte visat innan... Så du menar att du missade att han kunde mer än vad han visade förra säsongen. Trodde det var klart för de flesta som kan lite hockey.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2006 13:10:36 GMT 1
Just Pirre...jag är inte ledsen att han är ljusår över förväntan... Kanske inte ljusår men han har producerat över förväntan iår med tanke på förra säsongens avslutning där han nästan försvann! TACK MATS K för att du räddade oss! Och vi vet ju varför ha försvann eller missade ni det också.
|
|
|
Post by pirre on Sept 28, 2006 13:17:27 GMT 1
Kanske inte ljusår men han har producerat över förväntan iår med tanke på förra säsongens avslutning där han nästan försvann! TACK MATS K för att du räddade oss! Och vi vet ju varför ha försvann eller missade ni det också. Den enda förklaring som givits för Mats Kellmans sk försvinnande var ju att han var för gammal!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 28, 2006 13:22:31 GMT 1
Haha...ja inte var det Olof, Oskar eller Norberg i alla fall.... Norberg 3:a i poängligan i kvalet. Oskar slet som ett djur i defensiven. Trodde sånt räknades i en lagsport ? Inte bara vem som rakade in puckarna i tom bur ...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 28, 2006 13:22:37 GMT 1
Det var Norberg som försvann när han slängdes in i samma kedja som Kellman. Skall sanningen fram så verkade som om Kellman på något lustigt sätt sparde sig till kvalet och lyckade toppa formen exakt (tack för det). Dock bör tilläggas att om resterade spelare i KHK ocskå hade åkt runt och sparat sig till kvalet så hade vi hamnat efter Diö i serien.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 28, 2006 13:24:42 GMT 1
Eftersom jag inte såg någon kung förra säsongen....var en skugga av vad han är nu!!! Jag FÖRUTSÄTTER bara inte att spelare helt plötsligt blir något dom inte visat innan... Omgivningen och motivation att spela i en högre div kanske spelat roll samt att han har rotat sig här nu med ett helt år i staun... Skit i samma varför bara han fortsätter att leverera Vad jag hört är det en annan faktor som gjort han bättre nu
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 28, 2006 13:26:21 GMT 1
Det var Norberg som försvann när han slängdes in i samma kedja som Kellman. Skall sanningen fram så verkade som om Kellman på något lustigt sätt sparde sig till kvalet och lyckade toppa formen exakt (tack för det). Dock bör tilläggas att om resterade spelare i KHK ocskå hade åkt runt och sparat sig till kvalet så hade vi hamnat efter Diö i serien. kunde inte sagt det bättre själv
|
|