|
Post by Jason on Dec 19, 2006 23:02:09 GMT 1
Verkar som jag fick rätt, och Hts han inte idiotförklara mig denna gången... Ja, men KRIF verkar tappa Vesa Junkkonen, han vill tydligen spela på en högre nivå. Stämmer... han ska till Björklöven nästa säsong enligt KRIF-supporters. Likaså hörde jag idag ett rykte av en arbetskollega som känner en kille som jobbar med en av spelarna i KHK... (Ingen dålig vända detta ryktet tagit). Men av det jag hört är att det är 2 alternativt 3 spelare på väg till KHK. Vet ej om de skulle ansluta under juluppehållet eller inför kvalet. Någon som vet mer och kan styrka detta?
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 19, 2006 23:11:22 GMT 1
Ja, men KRIF verkar tappa Vesa Junkkonen, han vill tydligen spela på en högre nivå. Stämmer... han ska till Björklöven nästa säsong enligt KRIF-supporters. Stor chans att han skulle platsa i allsvenskan! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 20, 2006 0:47:32 GMT 1
Manny snart till en hall nära dig. Verkar som jag fick rätt, och Hts han inte idiotförklara mig denna gången... Nej, finns ingen anledning. Tycker för övrigt att nivån i detta forum höjts avsevärt
|
|
|
Post by Jason on Dec 20, 2006 9:51:13 GMT 1
Stor chans att han skulle platsa i allsvenskan! ; Ja, det kommer ju som sagt från KRIF-supporters. Att han försvinner nästa säsong är klart. Han har varit och tränat i TAIF med nu... Ingen som hört något om våra egna grabbar?
|
|
|
Post by dragskott on Dec 20, 2006 13:24:28 GMT 1
En målvakt från Kalmar som gjort några matcher för Nybro har gjort lumpen i staun i år. Han har nu flyttat till Karlskrona. Han tänkte lägga av med hockeyn men har i höst ångrat sig. Han ringde till Tobbe men fick som svar att det var fullt på målvaktsidan och fick istället nummret till Kallinge. Vet inte om han kontaktat dom.
|
|
|
Post by CastorTroy on Dec 20, 2006 14:47:52 GMT 1
En målvakt från Kalmar som gjort några matcher för Nybro har gjort lumpen i staun i år. Han har nu flyttat till Karlskrona. Han tänkte lägga av med hockeyn men har i höst ångrat sig. Han ringde till Tobbe men fick som svar att det var fullt på målvaktsidan och fick istället nummret till Kallinge. Vet inte om han kontaktat dom. En målvakt från Kalmar??? Juniorsidan då eller?
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Dec 20, 2006 16:18:03 GMT 1
En målvakt från Kalmar som gjort några matcher för Nybro har gjort lumpen i staun i år. Han har nu flyttat till Karlskrona. Han tänkte lägga av med hockeyn men har i höst ångrat sig. Han ringde till Tobbe men fick som svar att det var fullt på målvaktsidan och fick istället nummret till Kallinge. Vet inte om han kontaktat dom. En målvakt från Kalmar??? Juniorsidan då eller? Förmodligen Tegreus (stava). Stod i J-20 när kalmar hade ett sådant har sen spelat i Nyboo`s J-20
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 20, 2006 21:22:26 GMT 1
Ja, men KRIF verkar tappa Vesa Junkkonen, han vill tydligen spela på en högre nivå. Likaså hörde jag idag ett rykte av en arbetskollega som känner en kille som jobbar med en av spelarna i KHK... (Ingen dålig vända detta ryktet tagit). Men av det jag hört är att det är 2 alternativt 3 spelare på väg till KHK. Vet ej om de skulle ansluta under juluppehållet eller inför kvalet. Någon som vet mer och kan styrka detta? Låter ju riktigt spännande! Jag hoppas fortfarande på Arvidsson!
|
|
|
Post by dragskott on Dec 21, 2006 1:27:11 GMT 1
En målvakt från Kalmar??? Juniorsidan då eller? Förmodligen Tegreus (stava). Stod i J-20 när kalmar hade ett sådant har sen spelat i Nyboo`s J-20 Stämmer, hoppas han inte la av.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 21, 2006 11:46:04 GMT 1
Hört rykten om att något skall avslöjas i morgon ?
|
|
|
Post by Professorn on Dec 21, 2006 14:39:03 GMT 1
Hört rykten om att något skall avslöjas i morgon ? Intressant! Men det är säkert bara att Telenor går in som sponsor... Eller har du hört något annat??? Först Disney Nu Telenor Sen ...
|
|
|
Post by karlskrona on Dec 21, 2006 14:50:09 GMT 1
kom igen grabbar. ut med språket om ni hör något:D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 21, 2006 15:01:53 GMT 1
Hört rykten om att något skall avslöjas i morgon ? Intressant! Men det är säkert bara att Telenor går in som sponsor... Eller har du hört något annat??? Först Disney Nu Telenor Sen ... Det kan ha varit detta rykte som jag hört.
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 21, 2006 17:19:39 GMT 1
Intressant! Men det är säkert bara att Telenor går in som sponsor... Eller har du hört något annat??? Först Disney Nu Telenor Sen ... Det kan ha varit detta rykte som jag hört. Minns du inte vad du hörde ?
|
|
|
Post by neverendingstory on Dec 21, 2006 21:27:51 GMT 1
Detta är mitt egna önsketänkande och inget rykte, tänk om vi fick tillbaks de egna spelarna Braxen, Jimmy och Arvidsson. Dessa spelare skulle kunna ta oss till oanade höjder och att det är grabbar som spelat i ungdomslagen och håller allsvensk klass gör ju inte saken sämre. Det är ju snart jul så varför inte önska sig det bästa?
|
|