|
Post by HF on Dec 22, 2006 10:51:21 GMT 1
Detta är mitt egna önsketänkande och inget rykte, tänk om vi fick tillbaks de egna spelarna Braxen, Jimmy och Arvidsson. Dessa spelare skulle kunna ta oss till oanade höjder och att det är grabbar som spelat i ungdomslagen och håller allsvensk klass gör ju inte saken sämre. Det är ju snart jul så varför inte önska sig det bästa? Från väldigt säker källa, Jimmie är mycket intresserad av att spela för KHK om KHK går upp till ettan. Manny snart i en hall väldigt väldigt långt bort....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 22, 2006 10:56:01 GMT 1
Visby?
|
|
|
Post by karlskrona on Dec 22, 2006 15:21:29 GMT 1
är det inte någon som har hört något om några nyförvärv? börjar bli otålig.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 22, 2006 16:08:01 GMT 1
Det enda jag har hört är att det finns de som tror att det skall dyka upp 2 - 3 spelare. Men hur mycket sanning det ligger i detta vet jag ej, kanske mycket lite?
|
|
|
Post by karlskrona on Dec 22, 2006 22:22:33 GMT 1
man kan ju tycka att de borde dyka 2-3 spelare. detta grundar jag på flera saker. visst, det finns en stark trupp, men vill KHK upp i 1: an så borde det dyka upp 2-3 spelare. det finns inte riktigt någon bredd i truppen. Jag hoppas det dyker upp någon ny lirare faktskt!
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 22, 2006 22:48:14 GMT 1
Vi får hoppas att det dyker upp något nyförvärv nu snart. Men blir inte förvånad om det inte händer något alls.
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Dec 23, 2006 8:15:00 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 23, 2006 9:13:43 GMT 1
Håller inte med dig riktigt, truppen är tunn och behöver breddas. Tror att Henrik Andersson har mycket kvar att ge.
|
|
|
Post by dragskott on Dec 23, 2006 10:57:14 GMT 1
Detta är mitt egna önsketänkande och inget rykte, tänk om vi fick tillbaks de egna spelarna Braxen, Jimmy och Arvidsson. Dessa spelare skulle kunna ta oss till oanade höjder och att det är grabbar som spelat i ungdomslagen och håller allsvensk klass gör ju inte saken sämre. Det är ju snart jul så varför inte önska sig det bästa? Från väldigt säker källa, Jimmie är mycket intresserad av att spela för KHK om KHK går upp till ettan. Manny snart i en hall väldigt väldigt långt bort.... Det hade varit extra kul om han ville hjälpa KHK upp till ettan också, men han kan ju vara bunden av kontrakt
|
|
|
Post by Professorn on Dec 23, 2006 11:57:06 GMT 1
Jag tycker att Henrik Andersson är en bra spelare men han har sina bästa år bakom sig. I år så har KHK laggt grunden för att titta på bättre spelare.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 23, 2006 14:41:55 GMT 1
33 år skall inte vara någon ålder för en hockey spelare då många lägger av alldeles för tidigt. Frågan är i vilken form han är, var har han spelat denna säsong?
Lite skeptisk till detta rykte.....
|
|
|
Post by dragskott on Dec 23, 2006 16:09:01 GMT 1
Jag tycker att Henrik Andersson är en bra spelare men han har sina bästa år bakom sig. I år så har KHK laggt grunden för att titta på bättre spelare. Håller med.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 31, 2006 12:17:24 GMT 1
Det är bara hoppas på att TAIF missar kvalet till ettan så att Sebbe kommer hem och förstärker vårat KHK.
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 31, 2006 13:12:32 GMT 1
Det är bara hoppas på att TAIF missar kvalet till ettan så att Sebbe kommer hem och förstärker vårat KHK. De var nog det formstarkaste laget serien när den tog juluppehåll. Skulle bli förvånad om de inte går ikapp och upp över strecket. Men skulle KHK och TAIF spela i samma serie nästa säsong så hoppas jag Sebbe väljer KHK
|
|
|
Post by HF on Jan 3, 2007 12:30:39 GMT 1
Hett ryckte!!!
|
|