|
Post by Iceman on May 14, 2006 13:20:50 GMT 1
Kvinnan hade läst att svarta älskare var nånting i hästväg, så hon beslöt sig för att prova. Sagt och gjort, hon begav sig till en av stadens stora nattklubbar och lyckades få napp nästan omgående. Väl hemma så bar det av och hon trodde inte det var sant. Han höll på och höll på och höll på och höll på, tills hon var precis lycksalig och i sjunde himlen. Isses tänkte hon det var det värsta. Då säger den färjade mannen, nu kommer vi inte ses på ett tag. Vadå säger kvinnan besviket, ska du åka hem till afrika eller nåt? Nä säger mannen, nu ska jag ta dig bakifrån... ;D Lyssnat på Gert ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 14, 2006 13:56:16 GMT 1
Kvinnan hade läst att svarta älskare var nånting i hästväg, så hon beslöt sig för att prova. Sagt och gjort, hon begav sig till en av stadens stora nattklubbar och lyckades få napp nästan omgående. Väl hemma så bar det av och hon trodde inte det var sant. Han höll på och höll på och höll på och höll på, tills hon var precis lycksalig och i sjunde himlen. Isses tänkte hon det var det värsta. Då säger den färjade mannen, nu kommer vi inte ses på ett tag. Vadå säger kvinnan besviket, ska du åka hem till afrika eller nåt? Nä säger mannen, nu ska jag ta dig bakifrån... ;D Lyssnat på Gert ? Jajemensan! ;D
|
|
|
Post by Iceman on May 16, 2006 14:33:31 GMT 1
Det var en kille som tänkte att han skulle ta och imponera på en tjej som han stått och spanat in hela kvällen. Han gick fram till henne och sa: - Får jag visa dig en sak? - Jaha, vad då? - Jo, min klocka, den kan se grejer. - Nä, det tror jag inte på! - Jo det är sant, nu ser jag till exempel att du inte har några trosor på dig. - Va!? Det är inte sant! - Jo, det ser jag här. - Nej, jag kan lova att det inte stämmer! - Det var konstigt, då måste klockan gå en timme för fort!
|
|
|
Post by Iceman on May 16, 2006 14:36:13 GMT 1
En kväll hörde pappan i familjen Karlsson hur sonen bad nattbönen och avslutade den med: "Gud välsigne mamma. Gud välsigne pappa. Gud välsigne mormor. Hej då morfar." Detta tyckte pappan var lite konstigt, men han brydde sig inte så mycket om det. Nästa dag dog morfar. Två månader senare hörde pappan igen hur sonen bad sin nattbön: "Gud välsigne mamma. Gud välsigne pappa. Hej då mormor." Nästa dag dog mormor, och pappan blev mer och mer upprörd över situationen. Två veckor senare bad sonen: "Gud välsigne mamma. Hej då pappa." Enbart detta gav pappan en liten hjärtattack. Han sa inget, men följande dag gick han upp tidigt så att han skulle slippa morgontrafiken på vägen till jobbet. Där stannade han hela dagen. När klockan passerat midnatt vågade han sig hem, ganska stark eftersom han överlevt dagen. När han kom hem ursäktade han sig och sa til sin fru: - Jag är ledsen älskling. Jag har haft en förskräcklig dag på jobbet. - Tror du att du har haft en hemsk dag? skrek frun. För mig började dagen med att brevbäraren föll ned och dog utanför dörren!
|
|
|
Post by HF on May 19, 2006 9:21:42 GMT 1
A bum, who obviously has seen more than his share of hard times, approaches a well dressed gentleman on the street.
"Hey, Buddy, can you spare two dollars?” "You are not going to spend it on liquor, are you? The well-dressed gentleman replies. ”I don’t drink " says the bum.
”You are not going to throw it away in some crap game, are you?” The gentleman asks. ”No way, I don’t gamble" answers the bum.
”You wouldn’t waste the money at a golf course for greenfees, would you?" asks the man. ”Never" says the bum, "I don’t play golf"
The man asks the bum if he would like to come home with him for a home cook meal. The bum accepts eagerly. While they are heading for the man’s house, the bum curiosity gets the better of him.
"Isn’t your wife going to be angry when she sees a guy like me at your table?”
"Probably,” says the man, "but it will be worth it. I want her to see what happens to a guy who doesn’t drink, gamble or play golf
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 6, 2006 21:37:49 GMT 1
Det var en gång, och den var sandad.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 7, 2006 16:16:48 GMT 1
A college teacher reminds her class of tomorrow's final exam. "Now class, I won't tolerate any excuses for you not being here tomorrow. I might consider a nuclear attack or a serious personal injury or illness, or a death in your immediate family, but that's it , no other excuses whatsoever!" A smart ass guy in the back of the room raised his hand and asked, "What would you say if tomorrow I said I was suffering from complete and utter sexual exhaustion?" The entire class is reduced to laughter and snickering. When silence is restored, the teacher smiles knowingly at the student, shakes her head and sweetly says "Well, I guess you'd have to write the exam with your other hand."
|
|
|
Post by Mrfrog on Oct 26, 2006 21:38:01 GMT 1
En anka går in i en bar och frågar bartendern: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej." Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej." Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej, vi har inget bröd" Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej vi har inget jävla bröd här!" Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!" Ankan: "Har du spik?" Bartendern: "Nej." Ankan: "Har du bröd?"
|
|
|
Post by Iceman on Oct 27, 2006 0:10:09 GMT 1
|
|
|
Post by pILLY on Oct 27, 2006 1:33:49 GMT 1
aa detta var roligt ;D plats 611
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 27, 2006 9:21:40 GMT 1
En anka går in i en bar och frågar bartendern: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej." Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej." Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej, vi har inget bröd" Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej vi har inget jävla bröd här!" Ankan: "Har du bröd?" Bartendern: "Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!" Ankan: "Har du spik?" Bartendern: "Nej." Ankan: "Har du bröd?" ;D ;D Bäst hittills
|
|