|
Post by HF on Mar 14, 2006 20:13:23 GMT 1
Midvinternattens köld är hård, stjärnorna glitttra och glimma. Ulla ligger i enslig gård och har smekt sig själv en timma. Tomten smyger så tyst på tå, in till Ulla och tänker som så; "hon är förmodligen ganska slapp, men detta får ändå bli min julklapp". Då märker tomten att just breve ligger maken Oskar sovande. Tomten funderar; "Vad ska nu ske, det här verkar inte lovande". Efter en stund han tar sitt beslut. Han ska chansa och få sig ett skjut. Han börjar så sakteliga, att denna husmor bestiga. Ulla på rygg njuter så lätt och börjar stöna och tjuta. Oskar vaknar med ett morgonspett och vill vara med och njuta. Efter en akt på tre man hand, drömde de sött om vinterland. Snön ligger vit på taken, Tomten är kladdig i baken.
|
|
|
Post by HF on Mar 14, 2006 20:14:56 GMT 1
tre vampyrer gick in på en pub för att grabba varsitt glas. den första vampyren beställer ett stort glas blod. den andra vampyren beställer oxå ett glas blod.. den tredje vampyren beställer in ett glas varmt vatten.. dom två andra stirrar på honom me stora ögon o frågar honom om va fan d e han håller på med. han tar upp en använd tampong ur fickan o svarar its tea-time boyzzz..!
|
|
|
Post by Latex on Mar 15, 2006 7:25:32 GMT 1
Två ordentligt berusade damer stannade på vägen hem vid kyrkogården för att kissa. Den ena torkade sig med sina trosor, medan den andra torkade sig med en grav bukett, dagen efter ringde äkta maken till den andre. - Jag tror det gick vilt till igår ! Min fru kom hem utan trosor. - Klaga inte, min kom hem med ett visitkort instucket i röven där det stog "vi glömmer dig aldrig"
|
|
|
Post by pirre on Mar 15, 2006 7:51:39 GMT 1
Tage går på firma fest och som vanligt gör det vilt till och Tage blir skitfull. På vägen hem som spyr han nu hela sig ,han trillar, men till slut så kommer han hem ,och tänker va faan ska jag säga till kärringen? Då kommer han på en ide! Han stoppar 200:- i bröstfickan på skjortan innan han går in i huset. Och mycket riktigt så sitter kärringen i köket å vänta på han och hon är totalt vansinnig. Lungna ner dig lite sludrar Tage å tar fram pengarna ur fickan och säger:Jag fick hjälpa en polare som blev skitfull å det värsta va att han spydde ner hela mig men jag fick 200:- till kemtvätten. Sen raglade Tage in i sovrummet och klädde av sig å somnade. På morgonen dagen efter när Tage kommer ut i köket så säger kärringen att du får fan ringa din polare å be om mer pengar. Varför då undrar Tage?
Jo sa kärringen han sket ner dina kalsonger oxå!
|
|
|
Post by newman on Mar 15, 2006 8:59:54 GMT 1
Hört under en jakt tur:
Gör som bögen från smögen, Som sög sig förmögen.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 15, 2006 9:20:13 GMT 1
Mannens 3 största lögner till kvinnan:
1: Jag älskar dig. 2: Jag kommer aldrig att vara otrogen mot dig. 3: Sug du, jag säger till innan jag kommer.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 15, 2006 13:52:14 GMT 1
- Det var Kenny och Martin som var på väg till Stockholm från Åre. - Plötsligt blev Martin kissnödig och sade: Kan vi stanna ett tag? - Jo det kan vi, sade Kenny. De två vännerna stannade och kissade i en skogsdunge. - Plötsligt bet en huggorm Martin i snoppen. - AAJJJ! skrek Martin. - Vad fan hände! skrek Kenny. - Huggorman bet mej i ballen! Kenny sprang till bilen som hade biltelefon, han ringde doktor Bergquist och sade: - Min kompis har bitits av en huggorm i snoppen, vad ska jag göra?? - Du måste suga ut giftet! Annars kommer din vän att dö! Kenny slängde på telefonen och sprang till Martin och sade: - Jag é ledsen, men du kommer att dö!
|
|
|
Post by Merry on Mar 15, 2006 17:01:48 GMT 1
Lille Pär påtade i trädgården med morfar. Plötsligt visar morfar en daggmask för Pär, och säger till honom: "Om du kan få tillbaka daggmasken ner i hålet, så får du 50:-".
Pär tänkte en liten stund, sen slet han åt sig masken och sprang in i huset. 5 minuter senare kom Pär ut igen, och till morfars stora förvåning tryckte Pär utan svårigheter ner masken i hålet.
Förbluffad frågade morfar: "Pär, hur tusan gjorde du det där??".
"Enkelt" svarade Pär. "Jag stoppade den i frysen en stund, sen går det så här lätt".
Morfar rusar iväg, och lämnar en förvånad Pär i trädgården. 15 minuter senare kommer morfar ut igen, med ett stort leende, och sa till Pär: "Här är dom 50:- jag lovade dig, och här är 100:- till från mormor".
|
|
|
Post by Merry on Mar 16, 2006 14:33:33 GMT 1
Okej här kommer en till:
Historien utspelar sig i USA under året 1996
Det var en gång en affärsman som brukade åka rätt mycket på affarsresor och så.
Han visste att hans fru brukade vara otrogen medans han var borta, och han visste inte riktigt vad han skulle göra åt saken.
Efter en stunds funderande tänkte han "Aha! Jag köper en leksak till henne!"
Så han springer till närmaste Sexleksaktsaffär och frågar "Vad är det bäste ni har för en kvinna?!"
-Det måste vara det här! en thingyomatic 2000!!
-Nej den duger inte! Jag vill ha något ännu bättre!
-Den här då? SuperScrewer 505 med vibrator som kan ställas in efter eget behov?
-Nej det duger inte!
-Hmm... Jag vet inte riktigt.. Vi har iofs en sak till som kanske skulle kunna vara bra...
Kvinnan bakom disken tar upp en dammig gammal låda och öppnar den.
Innuti ligger en för ögat vanlig dildo.
-Vad fan är det där?
-Det här är the VOODOO DICK!
-...
-Den är magisk. Jag köpte den av en voodoopräst för flera år sedan.Ser du hålet i dörren?
Sa hon och pekade på ett litet hål i dörren.
-"Ja då..."
-VOODOO DICK! THE DOOR!!
Dildon for upp i luften och började åka in och ut ur hålet i dörren.
-Det är ju otroligt! Hur får man den att sluta då?
-Såhär. VOODOODICK! THE BOX!
Dildon flög tillbaka och la sig slak i lådan.
-DET ÄR FANTASISKT! JAG KÖPER DEN!!
-Okej, det blir 2000 kronor.
Mannen betalade och gick hem till sin fru, gav henne presenten och sa "Okej, säg bara voodoo dick, my -- , så får du ditt livs knull, jag lovar!" och sen begav han sig till flygplatsen med ett leende på läpparna.
När det började skymma så började hon klä av sig och la sig på sängen.
Med lite darrig rost sa hon "Voodoodick, my pussssssssssy!!! Ahh!!
Och visst var voodoodick fantastisk! Grannarna ringde och klagade på hennes stönande, men det hade hon inte tid med, oh, nej.
1 timme gick.
2 timmar.
3 timmar.
Efter 4:e timmen och 23:e orgasmen kände hon sig lite utmattad...
"Voodoodick... stopp." "Voodoodick, sluta" "Voodoodick, nej!"
Vad hon än sa så fortsatte den. Och till slut tänkte hon, äsch, jag far åka till sjukhuset och ta bort den på nåt sätt...
Hon sätter sig i bilen och börjar åka till Texas Sjukhuset som låg några kilometer bort.
Eftersom hon blir påsatt av en dildo samtidigt som hon kör blir det inte sa rakt som man kunde hoppas, och inom kort får hon en polis efter sig.
"That was a bit fast, wasn't it?"
-Well.. it was the voodoodick...
- Voodoodick?
-Yes. It is a magical dildo that gives pleasure, but i cannot get it too stop!
Men polisen skrattade bara...
-Haha! Voodoodick? Voodoodick my ass...
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2006 11:23:48 GMT 1
Det är ju fredag...
En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma. Han finner ett hus som han bryter sig in i. Han behöver pengar och vapen. Han finner ett ungt par i sängen. Han beordrar mannen att kliva upp och binder honom vid en stol. Medan han binder kvinnan böjer han sig framåt och kysser henne i nacken. Sedan går han ut på toaletten. När han är borta säger mannen till hustrun: Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har nog suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge. Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa. Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss. Var stark älskling, jag älskar dig." På detta svarar hustrun: "Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var sötnos och tyckte du var söt så han undrade om vi hade något vaselin i badrummet. Var stark älskling, jag älskar dig också."
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2006 11:25:12 GMT 1
Skoghuggare Karlsson höll som vanligt på att hugga ner träd när en orm plötsligt ringlade ned från trädet. Den hugger jag ihjäl tänkte han och riktade ett hugg mot ormen.
- Vänta , snälla ,skona mitt liv sa ormen. Du får önska dig vad som helst bara du inte slår ihjäl mig.
- Okej, sa karlsson.Då vill jag kunna pinka whisky.
- Din önskan är uppfylld, sa ormen.
Karlsson trodde inte på ormen, men plockade fram termosmuggen och pinkade den full.Smakade försiktigt och kunde konstatera att det verkligen smakade prima whisky.
När han kom hem till frugan tog han fram två glas i köket och pinkade dom fulla.
- Vad gör du ,sa frun?? Vad håller du på med???
- Smaka så får du se.
Frun luktade försiktigt och sade -Det luktar whisky och det smakar whisky o gott var det också.
Dagen efter så pinkade han var sitt glas och så fortsatte det på onsdag o torsdag.
På fredagskvällen kom han hem, tog fram ett glas och pinkade det fullt.
- Jamen jag då, sa frun , får inte jag något??
- Idag är det fredag lilla gumman,så då får du dricka direkt ur flaskan!!!
|
|
|
Post by Merry on Mar 17, 2006 11:26:00 GMT 1
Hogan dit j-a censur monster du sabbade hela min vits
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2006 11:28:41 GMT 1
10 samer satt i en kåta å en same undrade om de var någon skillnad på att mysa en ren eller ett fruntimmer?
Fråga Ante, han har ju mysat ett fruntimmer!
|
|
|
Post by hockeyfrilla on Mar 17, 2006 20:18:47 GMT 1
Pojken kom hem efter att han hade haft sex för första gången.Pappa som ville ställa upp för sin son sa. - Om det är något du vill fråga om så ska jag försöka svara så gott jag kan. Pojken- Njaa jag vet inte. Så pappa hämtade två öl och sa. -Kom och sätt dig ner så kan vi prata, jag har ju varit med lite längre än dig, så fråga vad du vill ska jag försöka svara. Pojken- Hur länge har man ont i stjärten.
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2006 20:34:03 GMT 1
Pojken kom hem efter att han hade haft sex för första gången.Pappa som ville ställa upp för sin son sa. - Om det är något du vill fråga om så ska jag försöka svara så gott jag kan. Pojken- Njaa jag vet inte. Så pappa hämtade två öl och sa. -Kom och sätt dig ner så kan vi prata, jag har ju varit med lite längre än dig, så fråga vad du vill ska jag försöka svara. Pojken- Hur länge har man ont i stjärten. detta är ingen dagbok frillan...
|
|