|
Post by HF on Dec 7, 2006 21:07:15 GMT 1
Snart serie final lund- halmstad där jag tror på en lika jämn match som sist, då halmstad fick 2 bortdödma mål och förlorade med 3-2.... Halmstad har en full buss redan, förmodligne 2, eftersom vi har hemma match ikväll, många som skriver upp sig då. Halmstad - KHK vore nått, publikmässigt, ni skulle itne ha en chans på isen dock. Två bussar till Lund, då får de i den ena bussen stå utanför....
|
|
|
Post by sektiong on Dec 8, 2006 9:17:25 GMT 1
Har inte Lund fått en ny "arena"?
|
|
|
Post by halmstadfille on Dec 11, 2006 18:57:09 GMT 1
lund- halmstad 2-3. där lund bara hade chans i första perioden.. Publikmässigt så va de väl ca 80 nedresta halmstad supporters som gjorde att hallen verkligne kokade. Sen fick vi reda på att vi va mkt bättre än eran skit klack där ni bara ville slåss
|
|
|
Post by sektiong on Dec 12, 2006 8:48:27 GMT 1
lund- halmstad 2-3. där lund bara hade chans i första perioden.. Publikmässigt så va de väl ca 80 nedresta halmstad supporters som gjorde att hallen verkligne kokade. Sen fick vi reda på att vi va mkt bättre än eran skit klack där ni bara ville slåss Wow! Jättebra info. Tusen tack.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 17, 2006 0:22:30 GMT 1
Har inte Lund fått en ny "arena"? Blev uppskjutet då det kostade för mycket.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 17, 2006 0:26:46 GMT 1
Måste bara hylla U13 i Diö som verkligen höll igång i 60 minuter i matchen mot Landskrona. Speakerbåset behövde inte ens slå på musiken i spelavbrotten Så länge utan uppehåll har jag faktiskt aldrig hört KHK-klacken sjunga
|
|
|
Post by Loppan on Dec 26, 2006 19:25:52 GMT 1
Måste bara hylla U13 i Diö som verkligen höll igång i 60 minuter i matchen mot Landskrona. Speakerbåset behövde inte ens slå på musiken i spelavbrotten Så länge utan uppehåll har jag faktiskt aldrig hört KHK-klacken sjunga En del U 13 killar undrar vem du är o tackar för orden du skrivit här....Fick sms om det här just nu...Kul....
|
|
|
Post by pILLY on Jan 8, 2007 0:35:42 GMT 1
07-01-07 15:20 Lund - Malmö Krypt 23 - 3 hyffsat resultat !
|
|
|
Post by Loppan on Jan 8, 2007 11:21:07 GMT 1
Diö slog SÖlvesborg o det var Gött Och FBK slog de små Fröna i torsdags i Göteborg...Frölunda hade inget o hämta...haha
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 8, 2007 12:41:00 GMT 1
Diö slog SÖlvesborg o det var Gött Och FBK slog de små Fröna i torsdags i Göteborg...Frölunda hade inget o hämta...haha Totalt ointressanta resultat! GÄÄÄÄSP!!
|
|
|
Post by grizzlys on Jan 8, 2007 13:57:34 GMT 1
07-01-07 15:20 Lund - Malmö Krypt 23 - 3 hyffsat resultat ! Det var skoj att titta på, men samtidigt pinsamt... Stackars Kryptonerna de tål inte sin egen kryptonit (måste varit mkt julmat där) Ps klockan gick bara till 19 mål, sen fick de börja om på 10 hehe
|
|
|
Post by Loppan on Jan 13, 2007 16:12:27 GMT 1
Diö slog SÖlvesborg o det var Gött Och FBK slog de små Fröna i torsdags i Göteborg...Frölunda hade inget o hämta...haha Totalt ointressanta resultat! GÄÄÄÄSP!! Må hända,lika tråkigt o läsa KHK resultat.....Raaaap.......Smusselspel?Tur ngr är lite klokare i KHKs församling än du..Hoppas ni mår bra, ni jag träffade i nov....
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 13, 2007 23:21:37 GMT 1
Totalt ointressanta resultat! GÄÄÄÄSP!! Må hända,lika tråkigt o läsa KHK resultat.....Raaaap.......Smusselspel?Tur ngr är lite klokare i KHKs församling än du..Hoppas ni mår bra, ni jag träffade i nov.... Tur man inte spelar i korpen. ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 14, 2007 0:59:42 GMT 1
Må hända,lika tråkigt o läsa KHK resultat.....Raaaap.......Smusselspel?Tur ngr är lite klokare i KHKs församling än du..Hoppas ni mår bra, ni jag träffade i nov.... Tur man inte spelar i korpen. ;D Tror du ska vara lite mer ödmjuk. Visst ligger KHK:s A-lag några steg före, men när det gäller ungdomslagen ligger man ganska efter.
|
|
|
Post by pILLY on Jan 14, 2007 1:02:25 GMT 1
Tur man inte spelar i korpen. ;D Tror du ska vara lite mer ödmjuk. Visst ligger KHK:s A-lag några steg före, men när det gäller ungdomslagen ligger man ganska efter. får jag med fjäska för tanten ? fjolla
|
|