|
Post by Sardaukar on Jan 14, 2007 18:38:24 GMT 1
Tror du ska vara lite mer ödmjuk. Visst ligger KHK:s A-lag några steg före, men när det gäller ungdomslagen ligger man ganska efter. får jag med fjäska för tanten ? fjolla Nu börjar jag förstå varför många hatar karlskroniter och KHK-supportrar. Har upprepande gånger tänkt tanken att riva väck mitt KHK-märke jag bär på jackan, som jag går runt med överallt, i Älmhult, i Diö ishall etc. När folk som du/ni öppnar käfter på detta viset känner jag ingen stolthet för KHK ö.h.t. Varför lägga energi, tid och pengar på en klubb som KHK då som har en bunt supportrar(?) som inte kan uppträda normalt? Jo, för det är klubben jag stöttar, inte dig! Tittade på en U13-match idag mellan Diö och Växjö Lakers. Diö slog dem för andra gången denna säsong. Det enda Växjö har är ett köpt A-lag i allsvenskan där de har en enda egen produkt med i truppen.....på bänken! Jag hoppas inte KHK går samma väg. Har svårt att förstå att det kan finnas hjärta i en sånt lag (A-lag). Växjös ungdomsnivå ligger inte där den borde göra i en sån stor stad. Därför är det skönt att höra att Tobbe skyndar långsamt när det gäller avanceringar i seriesystemet. Ungdomsorganisationen måste givetvis hinna ikapp också! Om du pILLY går in och kollar alla tabeller på ungdomsserierna förstår du nog vad jag menar. KHK ligger i topp i U15, men resten är katastrof nästanpå, och lag som Kalmar är i toppen i de flesta serier. Men i Kalmar är tyvärr hockeyn splittrad i två klubbar vilket försvårar framgångarna på A-lagsnivå. www.smalands-ishockey.g.se/body_resultatservice.html
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 14, 2007 18:59:06 GMT 1
Men hallå!! Sarre vad vill du se?? Ett lag i allsvenskan eller ett lag i trean?? Visst att all hockey är kul att se men det är skillnad på svenskan och trean...... Den dagen KHK ev kommer upp i allsvenskan så skiter jag fullständigt i om de har en trupp bestående av köpta spelare!! Men en sak vet jag och det är att KHK har lämnat div3 och kommer aldrig hamna där igen!! Trean är och kommer alltid vara en piss serie!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 14, 2007 19:25:36 GMT 1
KHK lär aldrig hamna i trean nej, men nästa klubb i staun lär göra det...om det blir om 5, 10 eller 100 år återstår att se.
Men det var inte huvudämnet. Du YB verkar tycka det är okej att kalla egna supportrar för fjollor eftersom du inte verkar bry dig om pILLYs uttalande. Däremot förolämpa motståndarspelare och motståndarsupportrar får man nu mera inte göra. Är det den inställningen BB kommer ha?
Det är väldigt oroande att en sån man(?) som pILLY som åker land och rike runt för att se KHK ha en sån syn på andra medmänniskor. Frågan är om han representerar en typisk KHK-supporter? Isf vill jag inte ha med er att göra.
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jan 14, 2007 20:17:36 GMT 1
Tror du ska vara lite mer ödmjuk. Visst ligger KHK:s A-lag några steg före, men när det gäller ungdomslagen ligger man ganska efter. får jag med fjäska för tanten ? fjolla Undrar vad oneandonly säger om detta uttalande? fast detta kommer ju från en Kalskronait
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 14, 2007 20:19:30 GMT 1
Hmmm vilket ben ska man stå på?? Fjollor??? Detta ordbajseri kallar jag fjolligt! Skiter fullständigt i vad pILLY tycker för det får stå för honom!! Men vissa uttalande i denna tråd och från vissa div3 supportrar ligger på samma nivå som ordet fjolla och ser inte detta som intressant att för vidare så för min del är det avslutat! Om du nu sarre inte längre vill vara med är upp till dig och vill du nu lämna pga någon annan tycker olika dig så ser jag inte dig som en supporter utan en ren åskådare som gillar nåt bara det händer men så fort det blir obehagligt så flyr man fältet!! JAJA vi ses på fredag i kallinge så kan vi ju reda ut ett å annat!!
|
|
|
Post by malte on Jan 14, 2007 20:22:16 GMT 1
Fjolla. Det tog hårt verkar det som Är väl inget att hetsa upp sig för om man nu inte är det. ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 14, 2007 20:24:30 GMT 1
Fjolla. Det tog hårt verkar det som Är väl inget att hetsa upp sig för om man nu inte är det. ;D Så du e upphetsad nu då?? ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 14, 2007 20:27:19 GMT 1
får jag med fjäska för tanten ? fjolla Undrar vad oneandonly säger om detta uttalande? fast detta kommer ju från en Kalskronait På tal o trean!! Börjar det brännas ZODER?? ;D
|
|
|
Post by climber on Jan 14, 2007 20:29:25 GMT 1
Undrar vad oneandonly säger om detta uttalande? fast detta kommer ju från en Kalskronait På tal o trean!! Börjar det brännas ZODER?? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jan 14, 2007 20:30:58 GMT 1
Undrar vad oneandonly säger om detta uttalande? fast detta kommer ju från en Kalskronait På tal o trean!! Börjar det brännas ZODER?? ;D Japp det gör det, skrev om det just om detta i WildCats GB
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 14, 2007 21:53:39 GMT 1
Ja, det blir inte nådigt för de två lagen som trillar ner i kvalserien ihop med lund o Halmstad...
|
|
|
Post by Loppan on Jan 15, 2007 16:51:12 GMT 1
Tror du ska vara lite mer ödmjuk. Visst ligger KHK:s A-lag några steg före, men när det gäller ungdomslagen ligger man ganska efter. får jag med fjäska för tanten ? fjolla Har du en tant som du kallar fjolla? Vad gillar hon om det....Ödmjuk talas det om här..INTE i hockey o motståndare, spelare som supportrar......Pilly,Silly lille........
|
|
|
Post by Loppan on Jan 15, 2007 17:01:49 GMT 1
Hmmm vilket ben ska man stå på?? Fjollor??? Detta ordbajseri kallar jag fjolligt! Skiter fullständigt i vad pILLY tycker för det får stå för honom!! Men vissa uttalande i denna tråd och från vissa div3 supportrar ligger på samma nivå som ordet fjolla och ser inte detta som intressant att för vidare så för min del är det avslutat! Om du nu sarre inte längre vill vara med är upp till dig och vill du nu lämna pga någon annan tycker olika dig så ser jag inte dig som en supporter utan en ren åskådare som gillar nåt bara det händer men så fort det blir obehagligt så flyr man fältet!! JAJA vi ses på fredag i kallinge så kan vi ju reda ut ett å annat!! Du YB o ni andra i KHK i supporterskaran, tycker ni inte ska vara så jävla kaxiga, ni har oxå varit i trean o ni klarar er ju inte utan hjälp från andra, tror ni att ni ska bli bättre me Kalla Anka i hälarna ? haha skrattretande.... Ni tror ni är så stora men ska vi prata om stora i hockeyn vore det en glädje att se TROJA spöa skiten ur er ngn gång.....Ni är tuffa mot de lag ni möter men hur är ni när ni möter RIKTIGA LAG??? Trodde ni var riktiga hockeysupportrar men ni är egoistiska och ser bara till er själva.....Nå väl..Hoppas kallinge slå er......Diö ungdomslag spöade ju er,haha...Stor fin arena, men inga ungomdslag i topp, får dom inte chans o träna eller behöver KHK så mycket träning? ?? Och du YB va visst inte som jag trodde......Ni kan ju inte ens hålla ihop på ETT forum utan måste ha TVÅ............Nästa gång man åker på match hos er o kika om man nu vill slösa pengar blir ju att hålla på motståndarlaget........
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 15, 2007 17:32:38 GMT 1
Hur går det för Diö ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Synd att de inte kommer att ta sig upp i tvåan innan KHK lämnar denna div. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by malte on Jan 15, 2007 17:45:28 GMT 1
Nu vet jag vem fjollan var ;D
|
|