|
Post by HF on Jan 15, 2007 18:48:12 GMT 1
Men hallå!! Sarre vad vill du se?? Ett lag i allsvenskan eller ett lag i trean?? Visst att all hockey är kul att se men det är skillnad på svenskan och trean...... Den dagen KHK ev kommer upp i allsvenskan så skiter jag fullständigt i om de har en trupp bestående av köpta spelare!! Men en sak vet jag och det är att KHK har lämnat div3 och kommer aldrig hamna där igen!! Trean är och kommer alltid vara en piss serie!! Helt ärligt YB, tvåan är också en jävla skitserie.... Förstår inte varför ni är så kaxiga när vi själva ligger i gamla trean. Jag trodde BB skulle ha en ödmjukare inställning....man kan nästan tro det när man läser på KHK.se
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 15, 2007 22:06:57 GMT 1
Men hallå!! Sarre vad vill du se?? Ett lag i allsvenskan eller ett lag i trean?? Visst att all hockey är kul att se men det är skillnad på svenskan och trean...... Den dagen KHK ev kommer upp i allsvenskan så skiter jag fullständigt i om de har en trupp bestående av köpta spelare!! Men en sak vet jag och det är att KHK har lämnat div3 och kommer aldrig hamna där igen!! Trean är och kommer alltid vara en piss serie!! Helt ärligt YB, tvåan är också en jävla skitserie.... Förstår inte varför ni är så kaxiga när vi själva ligger i gamla trean. Jag trodde BB skulle ha en ödmjukare inställning....man kan nästan tro det när man läser på KHK.se Visst tvåan e inte eliten precis men har inte sagt annat heller! Det börjar inte bli klass på lagen för man möter toppen i ettan och där över! men just nu ligger KHK i tvåan och jag får acceptera det!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 15, 2007 22:15:03 GMT 1
Hmmm vilket ben ska man stå på?? Fjollor??? Detta ordbajseri kallar jag fjolligt! Skiter fullständigt i vad pILLY tycker för det får stå för honom!! Men vissa uttalande i denna tråd och från vissa div3 supportrar ligger på samma nivå som ordet fjolla och ser inte detta som intressant att för vidare så för min del är det avslutat! Om du nu sarre inte längre vill vara med är upp till dig och vill du nu lämna pga någon annan tycker olika dig så ser jag inte dig som en supporter utan en ren åskådare som gillar nåt bara det händer men så fort det blir obehagligt så flyr man fältet!! JAJA vi ses på fredag i kallinge så kan vi ju reda ut ett å annat!! Du YB o ni andra i KHK i supporterskaran, tycker ni inte ska vara så jävla kaxiga, ni har oxå varit i trean o ni klarar er ju inte utan hjälp från andra, tror ni att ni ska bli bättre me Kalla Anka i hälarna ? haha skrattretande.... Ni tror ni är så stora men ska vi prata om stora i hockeyn vore det en glädje att se TROJA spöa skiten ur er ngn gång.....Ni är tuffa mot de lag ni möter men hur är ni när ni möter RIKTIGA LAG??? Trodde ni var riktiga hockeysupportrar men ni är egoistiska och ser bara till er själva.....Nå väl..Hoppas kallinge slå er......Diö ungdomslag spöade ju er,haha...Stor fin arena, men inga ungomdslag i topp, får dom inte chans o träna eller behöver KHK så mycket träning? ?? Och du YB va visst inte som jag trodde......Ni kan ju inte ens hålla ihop på ETT forum utan måste ha TVÅ............Nästa gång man åker på match hos er o kika om man nu vill slösa pengar blir ju att hålla på motståndarlaget........ Jösses Tant tar ton!! Ena året har kallinge kids som lirar skiten ur alla nästa år är det mörrun eller KHK eller OIK eller SIK! Vissta att diö har ett gäng kids som spelar bra just nu och jag tycker det är kul att man kan fostra ett bra ungdomslag!! För det behövs bra lirare som kommer underifrån i denna hockeyhörna! Vet inte redigt vad jag gjort dig men........
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 15, 2007 23:20:04 GMT 1
Hmmm vilket ben ska man stå på?? Fjollor??? Detta ordbajseri kallar jag fjolligt! Skiter fullständigt i vad pILLY tycker för det får stå för honom!! Men vissa uttalande i denna tråd och från vissa div3 supportrar ligger på samma nivå som ordet fjolla och ser inte detta som intressant att för vidare så för min del är det avslutat! Om du nu sarre inte längre vill vara med är upp till dig och vill du nu lämna pga någon annan tycker olika dig så ser jag inte dig som en supporter utan en ren åskådare som gillar nåt bara det händer men så fort det blir obehagligt så flyr man fältet!! JAJA vi ses på fredag i kallinge så kan vi ju reda ut ett å annat!! Du YB o ni andra i KHK i supporterskaran, tycker ni inte ska vara så jävla kaxiga, ni har oxå varit i trean o ni klarar er ju inte utan hjälp från andra, tror ni att ni ska bli bättre me Kalla Anka i hälarna ? haha skrattretande.... Ni tror ni är så stora men ska vi prata om stora i hockeyn vore det en glädje att se TROJA spöa skiten ur er ngn gång.....Ni är tuffa mot de lag ni möter men hur är ni när ni möter RIKTIGA LAG??? Trodde ni var riktiga hockeysupportrar men ni är egoistiska och ser bara till er själva.....Nå väl..Hoppas kallinge slå er......Diö ungdomslag spöade ju er,haha...Stor fin arena, men inga ungomdslag i topp, får dom inte chans o träna eller behöver KHK så mycket träning? ?? Och du YB va visst inte som jag trodde......Ni kan ju inte ens hålla ihop på ETT forum utan måste ha TVÅ............Nästa gång man åker på match hos er o kika om man nu vill slösa pengar blir ju att hålla på motståndarlaget........ Mycket negativt på en och samma gång. Heja Diös ungdomslag! ;D ;D
|
|
|
Post by climber on Jan 15, 2007 23:36:21 GMT 1
HÄR VAR DET LIVAT, HÄR VAR DET GLATT, HÄR VAR DET BLOMMOR I MORRRRRRRSSSSSSSSSANS HATT :=):=):=)
|
|
|
Post by Loppan on Jan 16, 2007 12:24:52 GMT 1
Hur går det för Diö ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D Synd att de inte kommer att ta sig upp i tvåan innan KHK lämnar denna div. ;D ;D ;D ;D Går mycket bra för Diö, och vi hade nog kunnat ta hand om era små glin oxå.....Varför överger en del spelare er, som jag fått höra från säker källa från en av ER som bor i Karlskrona o som jag trodde va en mycket hängiven supporter,Ack vad jag bedrog mig....En del läcker bra...........Kanske inte Diö tar sig vidare, men vi spelar ett schysst spel o tar hand om killarna....Och dom är bra spelare o dom kommer från början från ungdomslagen.....Var kommer era ifrån?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 16, 2007 12:31:47 GMT 1
Hur går det för Diö ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D Synd att de inte kommer att ta sig upp i tvåan innan KHK lämnar denna div. ;D ;D ;D ;D Går mycket bra för Diö, och vi hade nog kunnat ta hand om era små glin oxå.....Varför överger en del spelare er, som jag fått höra från säker källa från en av ER som bor i Karlskrona o som jag trodde va en mycket hängiven supporter,Ack vad jag bedrog mig....En del läcker bra...........Kanske inte Diö tar sig vidare, men vi spelar ett schysst spel o tar hand om killarna....Och dom är bra spelare o dom kommer från början från ungdomslagen.....Var kommer era ifrån? Visst att DIÖ nu tar hand om sina spelare men så kommer de inte lämna div3 heller! KHK har som målsättning att ta sig uppåt i serierna och det klara man inte av med enbart egna produkter! Det finns inget lag som kan klättra serie för serie med enbart egna talanger utan måste plocka folk utifrån! KHK är vida känt för att ta hand om sina egna och sina nyförvärv med att tex skaffa jobb till dem och deras respektiva!
|
|
|
Post by Loppan on Jan 16, 2007 13:01:09 GMT 1
Går mycket bra för Diö, och vi hade nog kunnat ta hand om era små glin oxå.....Varför överger en del spelare er, som jag fått höra från säker källa från en av ER som bor i Karlskrona o som jag trodde va en mycket hängiven supporter,Ack vad jag bedrog mig....En del läcker bra...........Kanske inte Diö tar sig vidare, men vi spelar ett schysst spel o tar hand om killarna....Och dom är bra spelare o dom kommer från början från ungdomslagen.....Var kommer era ifrån? Visst att DIÖ nu tar hand om sina spelare men så kommer de inte lämna div3 heller! KHK har som målsättning att ta sig uppåt i serierna och det klara man inte av med enbart egna produkter! Det finns inget lag som kan klättra serie för serie med enbart egna talanger utan måste plocka folk utifrån! KHK är vida känt för att ta hand om sina egna och sina nyförvärv med att tex skaffa jobb till dem och deras respektiva! Hm visst....Vem har sagt att dom inte gör det? Kanske inte i år men om 5, 10, 100 år.....Men ni byter ju spelare som sagt enligt er läcka o hur det går till väga...Men Musses pengar kanske betalar det......Jaja,... framtiden får visa ert öde..................
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 16, 2007 13:31:11 GMT 1
Tycker det luktar avundsjuka lång väg..tråkigt .. men det verka inte bättre. Musses pengar..... ja , me de kommer man inte så långt. Än bättre med d e kulor som kom från telenor.
|
|
|
Post by Loppan on Jan 16, 2007 13:42:39 GMT 1
Tycker det luktar avundsjuka lång väg..tråkigt .. men det verka inte bättre. Musses pengar..... ja , me de kommer man inte så långt. Än bättre med d e kulor som kom från telenor. Avundsjuk på er,nä fy fan...rent ut sagt......bättre me klubbar som klarar sig själva, om det inte gäller elitnivå o handlar om annat......Men vi är så nöjda så..och vi har så SKITKUL
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 16, 2007 13:45:19 GMT 1
Vi Har kul och ni har kul..Alla är nöjda med sitt.Då så.. vad är problemet? Var och en sköter sitt. What´s it!
|
|
|
Post by Loppan on Jan 16, 2007 13:48:42 GMT 1
Vi Har kul och ni har kul..Alla är nöjda med sitt.Då så.. vad är problemet? Var och en sköter sitt. What´s it! DU ÄR KHKARE O JAG DIÖ FANS THATS IT
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 16, 2007 13:49:59 GMT 1
Visst. så kommer det alltid att förbli..
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 16, 2007 15:55:00 GMT 1
Visst att DIÖ nu tar hand om sina spelare men så kommer de inte lämna div3 heller! KHK har som målsättning att ta sig uppåt i serierna och det klara man inte av med enbart egna produkter! Det finns inget lag som kan klättra serie för serie med enbart egna talanger utan måste plocka folk utifrån! KHK är vida känt för att ta hand om sina egna och sina nyförvärv med att tex skaffa jobb till dem och deras respektiva! Hm visst....Vem har sagt att dom inte gör det? Kanske inte i år men om 5, 10, 100 år.....Men ni byter ju spelare som sagt enligt er läcka o hur det går till väga...Men Musses pengar kanske betalar det......Jaja,... framtiden får visa ert öde.................. Ni går aldrig upp med enbart egna produkter. Karlskrona klarar det inte med 60000 invånare. Vill man harva i trean så skulle vi kunnat spela med vårt juniorlag men då förlorar man talangerna direkt. Dom går till större klubbars j-lag eller hockeygymnasium där dom kan utvecklas (Jimmie,Braxen,Sebbe). KHK vill uppåt, vi behöver hjälp utifrån. Diö vill harva, dom kan spela med juniorer. Du tycker att vi är kaxiga här i Karlskrona, det är för att vi får ligga i igelkottförsvar hela tiden. Det blir så när avundsjuka pilar skjuts över oss med kommentarer som "musses pengar" "ny arena" bla bla bla "Ankeborg"bla bla bla. Det är sådana kommentarer som gör att man blir kaxig och provocerande.Tur att Karlskrona ligger vid havet så att vi har en sida fri från idioter.
|
|
|
Post by HF on Jan 16, 2007 17:32:35 GMT 1
Hm visst....Vem har sagt att dom inte gör det? Kanske inte i år men om 5, 10, 100 år.....Men ni byter ju spelare som sagt enligt er läcka o hur det går till väga...Men Musses pengar kanske betalar det......Jaja,... framtiden får visa ert öde.................. .Tur att Karlskrona ligger vid havet så att vi har en sida fri från idioter. ;D ;D ;D ;D
|
|