|
Post by Sir Ironpants on Dec 15, 2006 8:10:23 GMT 1
|
|
|
Post by Mrfrog on Dec 15, 2006 8:42:43 GMT 1
tyckte artiklen KHK Länets stolthet!! va så kul att jag blev tvungen att länka på oiks forum =)
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2007 9:36:32 GMT 1
Goe spekulerar om nyförvärv (allsvensk back) till KHK.
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 10, 2007 10:44:53 GMT 1
Goe spekulerar om nyförvärv (allsvensk back) till KHK. Läste också det, undrar om han vet något eller om det bara är vilda gissningar?
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2007 12:24:33 GMT 1
Ja vad ska man säga. Det goe idag skriver i sin hockeyblogg har sin upprinnelse i nåt som hände igår...Personen bakom Goe registrerade ett nick till och jag undrade varför? Fick inte svar på saken utan lite allmäna påhopp. Frågade han igen och frågade även vilken av användarna han ville ha kvar för jag tycker det är onödigt att ha två. Killen lackade ur fullständigt och får nu sin "hämd" på sin "seriösa" blogg där han snor info som kommer från andra och lägger ut, mycket seriöst! Goe avregistrerade sina båda nick på detta forum efter det. Kul att han klagar på detta forum med tanke på vad killen gjort innan.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 2, 2007 12:28:28 GMT 1
Inte lite pinsamt Goe !
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2007 12:43:06 GMT 1
Detta är alltså denna fantastiske goe som begärde Pers avgång!!!! Han orsakade en stor artikel som smutskastade varje supporter som KHK har!!! Ja herregud väx upp nu Goe.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 2, 2007 12:43:50 GMT 1
Riktigt pinsamt!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 2, 2007 12:45:40 GMT 1
Det var väl han som skrev att Lundström skulle avgå efter 4 - 4 matchen mot Alvesta, mycket seriöst Goe ?!
|
|
|
Post by Peter on Feb 2, 2007 12:46:31 GMT 1
Besöken till hans blogg kommer förhoppningsvis att upphöra, iaf från mig...
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2007 12:57:55 GMT 1
Hans historia från tidigare år är inte direkt snygg!!! Seriösa Goe...up my arse!!
|
|
|
Post by burt on Feb 2, 2007 13:53:05 GMT 1
Han är sur, det kan man utäsa i hans senaste blogg... ;D
|
|
|
Post by Les Paul on Feb 2, 2007 15:46:57 GMT 1
I det huvudet saknas nog både det ena och det andra. Han tycker inte detta forum är seriöst för det skrivs om annat än hockey, så skriver han själv en snyfthistoria om ett forum i sin hockeyblogg.
Jag kan hålla med om att det spåra ut ibland i trådarna (har själv bidragit med mycket skit) men det är ju inget världsligt. Trivs man inte på detta forum så behöver man inte vara här och läsa all skit. Man kan även starta ett eget "seriöst" forum eller varför inte en "seriös" hockeyblogg ala goe.
|
|
|
Post by billibutt on Feb 2, 2007 19:38:19 GMT 1
goe goe`s goa blogg sluta tramsa med din grogg !! För om du med oss ska skojja gör det då riktigt din lilla fjolla. Det är här du hämtar info till din blogg vilda gissningar du skriver ut efter det att du druckit ur din grogg. det är Klart att detta forum inte passar dej för det var efter ditt inlägg tidningarna fyllde sina sidor med skandalpastej. Så sluta nu och var en man vi ska inte kasta en massa skit på varann.
|
|
|
Post by HF on Feb 2, 2007 20:03:30 GMT 1
goe goe`s goa blogg sluta tramsa med din grogg !! För om du med oss ska skojja gör det då riktigt din lilla fjolla. Det är här du hämtar info till din blogg vilda gissningar du skriver ut efter det att du druckit ur din grogg. det är Klart att detta forum inte passar dej för det var efter ditt inlägg tidningarna fyllde sina sidor med skandalpastej. Så sluta nu och var en man vi ska inte kasta en massa skit på varann. ;D veckans bästa!
|
|