|
Post by vsn on Jan 31, 2007 16:24:19 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 31, 2007 16:51:06 GMT 1
Saknar Kruger och Fagerström i toppgruppen! ;D ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 31, 2007 21:50:54 GMT 1
Ja A. Fred tillhör de 2
|
|
|
Post by climber on Feb 1, 2007 0:21:20 GMT 1
dessvärre håller dem fruktansvärt dålih klass, tänker framför allt på Kruger, Fagerstöm och idag Fred. i mina ögon är fan div.3 dommrna bättre:=) Fred blåser bort matchen idag:=( visst man ska aldrig skylla på dommaren, men när dessa 3 dömmer så har jag all rätt att göra det. finns mycke bättre dommare högre upp i landet i div. 2.
|
|
|
Post by clipping on Feb 5, 2007 23:44:35 GMT 1
dessvärre håller dem fruktansvärt dålih klass, tänker framför allt på Kruger, f*gerstöm och idag Fred. i mina ögon är fan div.3 dommrna bättre:=) Fred blåser bort matchen idag:=( visst man ska aldrig skylla på dommaren, men när dessa 3 dömmer så har jag all rätt att göra det. finns mycke bättre dommare högre upp i landet i div. 2. beror väl lite på, tittar man med sina khk-ögon så kanske domarna verkar dåliga men om du skulle vara opartisk kanske du hade aft en annan uppfattning, kanske därför du tycker domarna är bättre nån annanstans
|
|
|
Post by climber on Feb 6, 2007 0:39:31 GMT 1
dessvärre håller dem fruktansvärt dålih klass, tänker framför allt på Kruger, f*gerstöm och idag Fred. i mina ögon är fan div.3 dommrna bättre:=) Fred blåser bort matchen idag:=( visst man ska aldrig skylla på dommaren, men när dessa 3 dömmer så har jag all rätt att göra det. finns mycke bättre dommare högre upp i landet i div. 2. beror väl lite på, tittar man med sina khk-ögon så kanske domarna verkar dåliga men om du skulle vara opartisk kanske du hade aft en annan uppfattning, kanske därför du tycker domarna är bättre nån annanstans Nej faktiskt inte, som jag sa innan jag är inte den som brukar klanka ner på dommare, men i detta fall så är det faktiskt så att jag tycker att dem håller så fruktansvärt dålig klass, det är bara pinsamt att se. borde inte vara tillåtet att dem ska få dömma, kanske flytta ner dem så dem få dömma i div. 3 istället, för i 2an hör dem inte hemma. SKANDAL är ett bra ord som beskriver det hela.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 6, 2007 8:32:47 GMT 1
dessvärre håller dem fruktansvärt dålih klass, tänker framför allt på Kruger, f*gerstöm och idag Fred. i mina ögon är fan div.3 dommrna bättre:=) Fred blåser bort matchen idag:=( visst man ska aldrig skylla på dommaren, men när dessa 3 dömmer så har jag all rätt att göra det. finns mycke bättre dommare högre upp i landet i div. 2. beror väl lite på, tittar man med sina khk-ögon så kanske domarna verkar dåliga men om du skulle vara opartisk kanske du hade aft en annan uppfattning, kanske därför du tycker domarna är bättre nån annanstans tror detta ligger en hel del i detta inlägg. Dessutom är del väl så att domarna generellt sett (precis som spelarna) är bättre i elitserien än i div 3.
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 6, 2007 9:08:05 GMT 1
Saknar Kruger och f*gerström i toppgruppen! ;D ;D Glöm inte Klein!!!
|
|
|
Post by Jason on Feb 7, 2007 9:54:28 GMT 1
Eller Olsson...
|
|
|
Post by clipping on Feb 23, 2007 19:09:30 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 24, 2007 0:41:51 GMT 1
Både Fagerström och Fred är med i den listan. Kan innebära att Fagerström kommer att dömma flera av KHK:s hemmamatcher med tanke på avståndet. Tycker nästan att man har saknat Fagerström med tanke på de senaste dommarna i TAK.
|
|
|
Post by crosschecking on Feb 24, 2007 12:48:04 GMT 1
Hald var ok i hässleholm.
|
|