|
Post by Joewson on Nov 26, 2008 18:43:51 GMT 1
En av kedjorna i KRIF mot Mörrum ikväll:
Tredje femman:Stefan Fredriksson,Mike Rådde, Johan Niedomysel, Alexander Ingemarsson, Fredrik Peterson.
Är lite KHK-prägel på den femman ;D
|
|
|
Post by sektiong on Nov 26, 2008 21:39:54 GMT 1
Publiksiffran i Kockumhallen i kväll, 763. Det var ju för fan derby. Vad är ni folk?! Tro faktiskt Kallinge saknar oss och hävdar fortfarande, som mina kompisar fått höra många gånger: Den stämning som var mellan KHK och Västervik kommer aldrig någonsin att få upplevas i den ladan (Kockumhallen) någonsin igen.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 26, 2008 22:03:13 GMT 1
Kan bero lite på att det var ett bottenmöte också.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 27, 2008 0:06:20 GMT 1
En av kedjorna i KRIF mot Mörrum ikväll: Tredje femman: Stefan Fredriksson,Mike Rådde, Johan Niedomysel, Alexander Ingemarsson, Fredrik Peterson.Är lite KHK-prägel på den femman ;D Dessutom så jobbar Niedomysel i staun och Ingemarsson är ju fokuserad på KHK i sin blogg
|
|
|
Post by benderman on Nov 27, 2008 0:16:36 GMT 1
Vem står i mål för KRIF?
|
|
|
Post by Joewson on Nov 27, 2008 0:24:53 GMT 1
David fick stå i mål idag, men annars har vi ju en viss Martin som har spelat i KHK tidigare. Inte en av mina stora favoriter ute på isen, men ändå en gammal KHK:are och en go människa i övrigt ;D
|
|
|
Post by benderman on Nov 27, 2008 0:28:21 GMT 1
David fick stå i mål idag, men annars har vi ju en viss Martin som har spelat i KHK tidigare. Inte en av mina stora favoriter ute på isen, men ändå en gammal KHK:are och en go människa i övrigt ;D Då förstår jag varför ni släpper så många mål Tränaren verkar inte våra nån höjdare heller. Hur kan Martin peta David i så många matcher? Den målvakten från föra säsongen var bra. Var det David?
|
|
|
Post by hinken on Nov 27, 2008 18:34:31 GMT 1
David stod största delen av förra säsongen i KRIF visst martin är en gammal KHK:are men han har ju Krif som moder klubb
|
|
|
Post by Joewson on Nov 27, 2008 18:45:01 GMT 1
David stod största delen av förra säsongen i KRIF visst martin är en gammal KHK:are men han har ju Krif som moder klubb Helt rätt, Martin är en krifare i grunden. Men när man säger Martin så tänker jag inte på KHK eller Kallinge utan tänker på Grums IK. Bilden är väl fast för alltid i den bakre delen i hjärnan. Det var ingen höjdarmatch direkt.. Men Martin var bra i sista derbyt mot KHK i TAK när han var utlånad till KRIF. Riktigt bra till och med. Kallinge måste börja ta poäng snart, annars blir det inget playoff till våren. Halmstad ångar på i toppen, trots att Bjerdahl inte har varit riktigt så dominant som han var förra året.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 29, 2008 9:33:08 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 29, 2008 15:02:26 GMT 1
Ojojooj.. där ser man.. inte så kul o lira i ett looserlag Hampus! Vad hade du egentligen väntat dej?
|
|
|
Post by mace on Nov 30, 2008 13:17:59 GMT 1
Ojojooj.. där ser man.. inte så kul o lira i ett looserlag Hampus! Vad hade du egentligen väntat dej? Han går från ett loserlag till ett annat ;D
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 1, 2008 0:15:25 GMT 1
KRIF förlorade igen ikväll! Mörrum vann!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 1, 2008 13:43:24 GMT 1
KRIF förlorade igen ikväll! Mörrum vann! Tragiskt om inte KRIF får ordning på detta
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 1, 2008 19:30:38 GMT 1
Ja fan, inte vill vi att krif ska ner till trean. Hoppas de kan ta sig till ettan så småningom kanske.
|
|