|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 3, 2008 23:37:30 GMT 1
Jonstorp - Osby 3 - 4 Mörrum - Hässleholm 8 - 1 Tyringe - Alvesta 7 - 2 Limhamn - Kallinge/Ronneby 6 - 2
Stackars KRIF torskade även i Jumbomötet
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 3, 2008 23:40:27 GMT 1
Jonstorp - Osby 3 - 4 Mörrum - Hässleholm 8 - 1 Tyringe - Alvesta 7 - 2 Limhamn - Kallinge/Ronneby 6 - 2 Stackars KRIF torskade även i Jumbomötet Jag lider med dem
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 4, 2008 18:26:03 GMT 1
Jonstorp - Osby 3 - 4 Mörrum - Hässleholm 8 - 1 Tyringe - Alvesta 7 - 2 Limhamn - Kallinge/Ronneby 6 - 2 Stackars KRIF torskade även i Jumbomötet Jag lider med dem Jag med.... Kom igen kallinge-ronneby
|
|
|
Post by hoxha on Dec 5, 2008 1:04:36 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 5, 2008 9:47:21 GMT 1
.... att snickaren varit i farten igen..Han fick tydligen problem med Pick upen på E22:an, där av dröjesmålet! Frågan är vart han färd tar vägen här näst? Viker han av mot 28:an eller fortsätter han längs E22:an?
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 5, 2008 15:46:52 GMT 1
Kan inte vara lätt för krif just nu, CD avgick i dag med så, Hoppas Våra Junisar kan bidra med något Skönt att kunna ha ett bra sammarbete mellan klubbarna.. Jonstorp - Osby 3 - 4 Mörrum - Hässleholm 8 - 1 Tyringe - Alvesta 7 - 2 Limhamn - Kallinge/Ronneby 6 - 2 Stackars KRIF torskade även i Jumbomötet
|
|
|
Post by hoxha on Dec 5, 2008 16:47:53 GMT 1
Verkar inte som det går så bra för Fredde P, inte en poäng!? Inte ett omnämnande!?
|
|
no99
Ungdomslirare
|
Post by no99 on Dec 5, 2008 17:38:32 GMT 1
sry jag har inte vart å kikat på ert forum på ett tag, han klarar sig bra, börjar jobba sig till att bli en liten personlig favorit. jobbar alltid stenhårt, kanske inte så vass avslutare men definitivt en bra div 2 spelare. f ö e de kul å se att några iaf tycker de e tråkigt det som händer i krif. det sägs utåt att de e så bra stämmning i truppen osv men har hört annat, vad el vem orsaken är kan vi bara spekulera i, med de laget vi har ska vi kunna vara betydligt högre i serien. fridhagen lämnade för för lite speltid sägs det, ledsen å säga det men i nuläget så är han reor bättre än anders p, måtte ha en rejäl svacka. ber om ursäkt för de långa inlägget men vill bara tillägga att jag hoppas att vi kommer att spela i samma serie nån gång, saknar derbyna. väl mött!!
|
|
|
Post by dragskott on Dec 5, 2008 18:42:00 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 5, 2008 20:20:33 GMT 1
Roligt att se att L. Claesson skall få en chans i KRIF´s A-lag. Kämpa på Linus och hoppas att det går riktigt bra för dig.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 5, 2008 21:04:50 GMT 1
Kan finnas anledning till att han hamnat där nu..
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 5, 2008 23:09:07 GMT 1
sry jag har inte vart å kikat på ert forum på ett tag, han klarar sig bra, börjar jobba sig till att bli en liten personlig favorit. jobbar alltid stenhårt, kanske inte så vass avslutare men definitivt en bra div 2 spelare. f ö e de kul å se att några iaf tycker de e tråkigt det som händer i krif. det sägs utåt att de e så bra stämmning i truppen osv men har hört annat, vad el vem orsaken är kan vi bara spekulera i, med de laget vi har ska vi kunna vara betydligt högre i serien. fridhagen lämnade för för lite speltid sägs det, ledsen å säga det men i nuläget så är han reor bättre än anders p, måtte ha en rejäl svacka. ber om ursäkt för de långa inlägget men vill bara tillägga att jag hoppas att vi kommer att spela i samma serie nån gång, saknar derbyna. väl mött!! Hoppa verkligen det ordnar till sig i KRIF!!! Bra inlägg för övrigt!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 6, 2008 9:39:42 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 7, 2008 20:06:33 GMT 1
Lasse Lönnqvist ny A-lagstränare i Kris!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 7, 2008 20:17:22 GMT 1
Fredde P en ass. ikväll när KRIF vann. Denna seger måste varit otroligt skön för KRIF, vi får hoppas att det vänder för dem nu.
|
|