|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 1, 2009 9:22:58 GMT 1
Va rätt du fick! Kallinge vill nu att du föreslår fler spelare de kan kontakta
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 1, 2009 18:59:48 GMT 1
Rådde- Stefan Fredriksson bildar backpar i KRIF's första femma idag.
Anders Petterson i andrafemman och Linus Claesson i tredje.
Fredrik Peterson inte med. Skadad?
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 1, 2009 19:05:34 GMT 1
Rådde- Stefan Fredriksson bildar backpar i KRIF's första femma idag. Anders Petterson i andrafemman och Linus Claesson i tredje. Fredrik Peterson inte med. Skadad? Tror Fredrik saknades även i förra matchen, vet ej varför.
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 1, 2009 20:05:32 GMT 1
Limhamn - Mörrum Mål: 5-2 (1-1, 3-0, 1-1) Skott: 26-44 (7-18 , 12-8 , 7 -18)
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 1, 2009 20:47:18 GMT 1
Limhamn - Mörrum Mål: 5-2 (1-1, 3-0, 1-1) Skott: 26-44 (7-18 , 12-8 , 7 -18) ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 1, 2009 20:52:41 GMT 1
Göran Hall o Co gjprde jobbet igen... En få tackarrrr. % sek före full tid kom nådastöten 3-4!
|
|
|
Post by tof on Feb 1, 2009 20:54:45 GMT 1
vad händer i div 2 efter vad jag hört av en säker källa så ska mörrum spela i allsvenskan nästa säsong då får man inte gå och förlora mot limhamn, skämt åsido verkar bara vara halmstad som är het nog att utmana ett div 1 lag. Jag anser att när vi kvalade så spelade vi bättre än vi gör nu massor med självförtroende och ett jävligt snyggt spel och vilket tryck vi hade på läktaren, sen bara jag tycker synd om kalinge men hoppas de kommer igen.
|
|
Jimmy
Björnligan
Halmstad ?r tillbaks i ettan!!!
|
Post by Jimmy on Feb 1, 2009 21:52:53 GMT 1
Känns absolut som att Halmstad är redo att gå in i hetluften. Just nu är de Vimmerby vi får möta i Play off. Men de hinner väl ändra sej kanske. Div 1, här kommer Halmstad.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 1, 2009 21:55:55 GMT 1
Göran Hall o Co gjprde jobbet igen... En få tackarrrr. % sek före full tid kom nådastöten 3-4! Göran Hall o jobbet i samma mening
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 1, 2009 21:56:49 GMT 1
Känns absolut som att Halmstad är redo att gå in i hetluften. Just nu är de Vimmerby vi får möta i Play off. Men de hinner väl ändra sej kanske. Div 1, här kommer Halmstad. Lycka till vore kul om ni kom upp. Men det är lång väg att vandra
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 1, 2009 21:56:58 GMT 1
Hade varit roligt om Halmstad kunnde ta sig upp i ettan denna säsong. Var bra mtcher mot dem i tvåan och trevliga supporters hade de också.
|
|
Jimmy
Björnligan
Halmstad ?r tillbaks i ettan!!!
|
Post by Jimmy on Feb 1, 2009 22:05:15 GMT 1
Känns absolut som att Halmstad är redo att gå in i hetluften. Just nu är de Vimmerby vi får möta i Play off. Men de hinner väl ändra sej kanske. Div 1, här kommer Halmstad. Lycka till vore kul om ni kom upp. Men det är lång väg att vandra Absolut, men vi har en lite bättre trupp, med en blandning av gamla veteraner, i Bjerdahl, Söderström, Liberg, och nu även David Nyström från gamla Hammerstiden. Lägg därtill en riktigt bra skridskoåkare i Victor Löfstedt och grovjobbare som Anton Beide. Laget känns riktig taggat. Vi åkte ju redan efter andra play off-matchen förra gången, men nu hoppas jag ju att vi kommer gå hela vägen. Vi får hoppas att vi går hela vägen nu.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 1, 2009 22:05:52 GMT 1
Göran Hall o Co gjprde jobbet igen... En få tackarrrr. % sek före full tid kom nådastöten 3-4! Göran Hall o jobbet i samma mening Har du sett han denna säsong... Har blivit en grym lagspelare!! Enligt en "känd" domare.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 1, 2009 22:17:07 GMT 1
Lycka till vore kul om ni kom upp. Men det är lång väg att vandra Absolut, men vi har en lite bättre trupp, med en blandning av gamla veteraner, i Bjerdahl, Söderström, Liberg, och nu även David Nyström från gamla Hammerstiden. Lägg därtill en riktigt bra skridskoåkare i Victor Löfstedt och grovjobbare som Anton Beide. Laget känns riktig taggat. Vi åkte ju redan efter andra play off-matchen förra gången, men nu hoppas jag ju att vi kommer gå hela vägen. Vi får hoppas att vi går hela vägen nu. Ja ert problem när det väl gällde förra säsongen var att er trupp var tunn. I playoff2 mot oss nere i er arena körde ni väl på 2 femmor sista 30 min och gick till slut bokstavligt talat på knäna
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 1, 2009 22:24:44 GMT 1
Rådde- Stefan Fredriksson bildar backpar i KRIF's första femma idag. Anders Petterson i andrafemman och Linus Claesson i tredje. Fredrik Peterson inte med. Skadad? Tror Fredrik saknades även i förra matchen, vet ej varför. OK Kul att Stefan F får sånt förtroemde i KRIF. Det är han värd.
|
|