Jimmy
Björnligan
Halmstad ?r tillbaks i ettan!!!
|
Post by Jimmy on Feb 21, 2009 20:08:53 GMT 1
Äsch, de beror på hur man tar sej dit. =) Vi var en full buss från SH som åkte drygt 3.5 timmar i buss till Vimmerby i onsdags. Vetefan hur de hade gått på hemvägen om vi inte vunnit dock. Vi lär träffas i framtiden hur som haver. Här har ni samtilga matcher i playoff 1 till div 1. www.everysport.com/es-site/competition.html?id=34097&division_id=9875
|
|
|
Post by benderman on Feb 21, 2009 20:17:35 GMT 1
tack för detta Jimmy. Bra att veta hur det ser ut för oss som har glömt div2 (ironi ;D). betyder det att Mörrum får möta Nittorp och Jonstorp ?
|
|
Jimmy
Björnligan
|
Post by Jimmy on Feb 21, 2009 21:49:54 GMT 1
Vet ej faktiskt.
Spelar Halmstad som dom gjorde ikväll i dom resterande matcherna lär de inte bli nåt problem att gå upp. Kändes lite onödigt att släppa in deras mål. Hade varit kul för vår stjärnmålis att hålla nollan.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 25, 2009 12:19:01 GMT 1
Play-off inför kvalet till div. 2: Sölvesborgs IK - Åseda IF 5 - 4
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 26, 2009 8:33:04 GMT 1
SIK har tyvärr inte en chans i Åseda.
|
|
Jimmy
Björnligan
|
Post by Jimmy on Feb 26, 2009 12:39:31 GMT 1
Skönt att SHC inte har en chans att gå upp. Jävla hockeybockeylag.
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 1, 2009 23:35:27 GMT 1
Åseda- Sik 3-2 i 3:dje matchen.. Inget kval för stingers i år heller...
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 3, 2009 8:19:05 GMT 1
KRIF ska besöka Diö ishall...vem hade trott det ;D
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Mar 4, 2009 21:13:52 GMT 1
KRIF tvålade dit Kalmar med 7-0
|
|
|
Post by hoxha on Mar 4, 2009 21:44:41 GMT 1
Världens bästa Rådde verkar vara osynlig, i alla fall i poängprotokollet(vilket alla ex khk:are är i krif)
Ngn som var där??
|
|
|
Post by Joewson on Mar 4, 2009 22:20:26 GMT 1
Jag gick efter 6-0. Kalmar är det sämsta ishockeylag jag någonsin sett. Och då har jag sett Malmö i trean... Helt sjukt dåliga. 21-4 i skott i andra perioden säger en del.
Kallinge imponerar inte det minsta och det kommer krävas betydligt bättre spel om man ska hålla sig kvar.
Hallbergs son spelar ju i Kalmar och han är utan tvekan den sämsta ishockeyback jag någonsin sett. Ännu värre än den backen från Malmö i trean som stannade vid halva plan bara för att hinna åka hem. Tog tre utvisningar (har för mig det) och hade inte ett rätt på isen.
Kalmar var riktigt riktigt riktigt dåliga. Ett sånt lag ska man vinna med sisådär 15-0 mot. De hade inte en enda bra chans i varken andra eller tredje när jag gick när det var fyra minuter kvar.
Kallinge pratade innan matchen om att man hade studerat Kalmars spel, men det var rent skitsnack. För här kunde man inte analysera något överhuvudtaget. Det var som om Kalmar spelade med två mittfältare och tre forwards (ja vi pratar fortfarande ishockey) för maken till sämre backspel har jag aldrig beskådat i hela mitt liv. Rådde imponerar jämfört med det backspelet, och då var Rådde inte speciellt framträdande. Att Niklas Persson (nummer 11 i KRIF) har spelat i ettan är för mig helt obegripligt. Rådde spelar i första backpar, vilket säger kanske mer om Kallingebackarnas klass än vilken klass Rådde håller.
|
|
|
Post by time on Mar 8, 2009 18:21:04 GMT 1
Härligt med ny KRIF seger. Verkar vara stor skillnad på tvåan o trean. Eller så har KRIF lyft sig
|
|
|
Post by Joewson on Mar 8, 2009 18:22:41 GMT 1
Skönt med KRIF-vinst. KRIF behövs i tvåan!
|
|
|
Post by hoxha on Mar 8, 2009 18:23:41 GMT 1
Mörrum oxå!!
|
|
|
Post by tof on Mar 8, 2009 19:44:58 GMT 1
Jag tror inte att mörrum klarar att gå upp jag pratade med en som var där idag och såg matchen mot UIF när mörrum blir lite tillbaka pressade så kommer misstagen och Heinz i målet spelade lika ojämt som han gjorde förra året. Det hade varit skoj om de går upp för då blir det ju fler derbyn
|
|