|
Post by Back to Front on Mar 8, 2009 20:43:29 GMT 1
|
|
|
Post by hoxha on Mar 8, 2009 22:02:36 GMT 1
Jag tror inte att mörrum klarar att gå upp jag pratade med en som var där idag och såg matchen mot UIF när mörrum blir lite tillbaka pressade så kommer misstagen och Heinz i målet spelade lika ojämt som han gjorde förra året. Det hade varit skoj om de går upp för då blir det ju fler derbyn Nope, dom skall lida X antal år i 2:an om jag får bestämma!!
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 8, 2009 22:08:38 GMT 1
Klokt talat Hoxha... Du verka känns likadant som jag!!
|
|
|
Post by hoackii on Mar 8, 2009 23:26:48 GMT 1
Hemkommen igen efter matchen kan jag bara konstatera att UIF fick goiset precis dit de ville. Det kändes som om de hade full kontroll. Vilket de naturligtvis hade eftersom det har spelat den här sortens match i en hel säsong. Det kändes som att goiset inte ens var i närheten av att rubba dem. Så fort goiset kom upp i deras zon blev de utflyttade i hörnorna. Skittråkigt spel, men jävligt effektivt mot ett division två gäng som bara stormar fram utan någon större spelidé. Det mest spännande och oväntade som hände idag var ju att Helsingborg fick däng av Jonstorp. Derby är derby, men det trodde jag faktiskt inte. Det kan vara så att division 1 lagen har haft ett längre uppehåll än division 2 gängen och behöver några matcher för att komma upp i matchtempo igen. För inte kan väl Jonstorp ha kommit i form lagom till kvalet??? Problemet för goiset är att Helsingborg brukar varva plattmatcher med riktigt bra insatser. Så vi får väl se vad som händer på onsdag. Det blir tufft för mörrum, men vi håller tummarna. Det kommer att vara något av en nyckelmatch med jävligt mycket på spel. Stryk där också så är det nog bye bye mörrum.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 13, 2009 15:23:14 GMT 1
KRIF är så gott som klara för fortsatt spel i tvåan, efter 5-0 i Diö ishall.
Rådde fick lägga en i kassen, och riktigt snyggt dessutom. Åker in med pucken själv i offensiv zon, diöbacken tror han ska passa och går bort sig, men Rådde bryter in på mål och lirkar in den mellan benen på målvakten.
Anders Petersson utsedd till bäste back i KRIF.
|
|
|
Post by time on Mar 15, 2009 16:40:57 GMT 1
KHK-Macke o Rådde i första backpar idag också
|
|
|
Post by dragskott on Mar 15, 2009 18:56:15 GMT 1
Krif - Åseda 2-2 Diö - Kalmar 6-6
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 30, 2009 12:45:57 GMT 1
Undrar hur intressant 2:an blir nästa år med troligtvis bara Krif i den serien här i blekinge. Antar att medialt kommer det vara ett bakslag för Krif då ettan kommer att vara glödhet med så många lag runtomkring.
Hoppas ändå att Krif får ihop det bättre än denna säsong som gick. Nu finns kanske möjligheten att snyta några spelare som blir "över" i trupperna runtom.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 15, 2009 15:09:29 GMT 1
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 24, 2009 14:40:06 GMT 1
Ladden gör sorti, tusenkonstnären lägger grillorna på hyllan.
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 24, 2009 15:03:23 GMT 1
Undrar hur intressant 2:an blir nästa år med troligtvis bara Krif i den serien här i blekinge. Antar att medialt kommer det vara ett bakslag för Krif då ettan kommer att vara glödhet med så många lag runtomkring. Hoppas ändå att Krif får ihop det bättre än denna säsong som gick. Nu finns kanske möjligheten att snyta några spelare som blir "över" i trupperna runtom. Visst är det som Du säger. Ska inte KRIF föra samma anonyma tillvaro som Sölvesborg, måste man vara ett absolut topplag i 2:an, med tanke på att det finns tre div. 1 lag i länet. Ingen angenäm sits precis. Jag hoppas också dom lyckas. Dessutom tror jag det är mycket bra för KHK på sikt om KRIF går bra.
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 24, 2009 15:20:01 GMT 1
Undrar hur intressant 2:an blir nästa år med troligtvis bara Krif i den serien här i blekinge. Antar att medialt kommer det vara ett bakslag för Krif då ettan kommer att vara glödhet med så många lag runtomkring. Hoppas ändå att Krif får ihop det bättre än denna säsong som gick. Nu finns kanske möjligheten att snyta några spelare som blir "över" i trupperna runtom. Visst är det som Du säger. Ska inte KRIF föra samma anonyma tillvaro som Sölvesborg, måste man vara ett absolut topplag i 2:an, med tanke på att det finns tre div. 1 lag i länet. Ingen angenäm sits precis. Jag hoppas också dom lyckas. Dessutom tror jag det är mycket bra för KHK på sikt om KRIF går bra. Det är det med all säkerhet, både KHK och Krif kan ha stor nytta av varandra framöver så får hoppas att man får en bättre säsong detta år.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 24, 2009 16:48:34 GMT 1
Ladden gör sorti, tusenkonstnären lägger grillorna på hyllan. Kan det vara pga den nye tränaren mån tro?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 8, 2009 20:34:09 GMT 1
CJS gjorde 3 mål igår då Grästorp besegrade med Vänersborg 8 - 2.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 11, 2009 17:43:41 GMT 1
Verkar som fd. stavhopparen har fått ordning på KRIF, ny vinst ikväll då TIF besgrades med 3 - 9.
|
|