|
Post by Sir Ironpants on Jun 3, 2005 22:06:09 GMT 1
Nu har vi startat BLACKBUGS supporterklubben för dig som älskar KHK. Det är nu vi behövs! Efter en kanon säsong av KHK utan förlust i serien, men i kvalet rasade nerverna och det blev som det blev. Men det måste vi acceptera utan att klaga på spelarna. Det vi inte kan acceptera är att några KHK`s supporters bar sig JÄVLIGT illa åt i slutet av säsongen. Nu ska vi visa alla, vi skall till att börja med ska bli Blekinges största och bästa supporterklubb. Som alla vill vara med i. Jag tycker även att vi kan visa oss på KHK`s junior matcher där vi har ett kanon lag. Mörrum dominerade klack mässigt kan vi acceptera det? Nu kör vi! Kolla in vår nya hemsida www.blackbugs.se VILL DU BLI MEDLEM? alla över 18 betalar 150 kr alla under 75 kr (Postgiro: 20 73 78-1) skriv ditt namn, tele, personnummer & "blackbugs" det ska vara adresserat till KHK om ni har frågor ring 0734-160644 MVH ROBBAN "BILLIBUTT"
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 3, 2005 23:27:09 GMT 1
Givetvis ska vi gå med i Black Bugs....Stödjer man KHK så ska man självklart gå med i Black Bugs!!! Äntligen börjar det röra på sig!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 4, 2005 0:48:02 GMT 1
Jag skrev "supporter" som ni sa i mailutskicket istället för "blackbugs" i min inbetalning för ett par veckor sedan. Hoppas ni inte missar mig ändå Cool hemsida förresten även om det inte finns så mycket på den än Trevligt med en se-domän också. Ser seriöst och proffsigt ut.
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jun 4, 2005 10:25:53 GMT 1
Är det inte bättre att ni döper er till Black Loosers eller till The Black leather jackets ;D , alla vet ju att ni aldrig kommer högre upp i divisionerna. Varför lägga ut en hemsida som inte är klar??!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 4, 2005 11:03:28 GMT 1
Zoder vet precis som alla andra här på forumet att det bara är en tidfråga innan KHK har gått om Kalmar i seriesystemt.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 4, 2005 11:09:28 GMT 1
Är det inte bättre att ni döper er till Black Loosers eller till The Black leather jackets ;D För att vi vill ha ett namn som associerar till klubben vi hejar på....till skillnad från vissa andra. , alla vet ju att ni aldrig kommer högre upp i divisionerna. Vad grundar du det på? Vi har fått bättre lag för varje år som gått och desto närmare avancemang till div2. Jag tror dessutom klubben har mycket större målsättningar och bättre organisation än vad Kalmar Knights någonsin kommer ha. Varför lägga ut en hemsida som inte är klar??!! Antagligen för att visa att man är på G och som Kniven sa...det börjar röra på sig!
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jun 4, 2005 11:19:12 GMT 1
Är det inte bättre att ni döper er till Black Loosers eller till The Black leather jackets ;D Jag tror dessutom klubben har mycket större målsättningar och bättre organisation än vad Kalmar Knights någonsin kommer ha. Jaha o vad grundar du det på?quote]
|
|
|
Post by HF on Jun 4, 2005 19:15:03 GMT 1
Efter en kanon säsong av KHK utan förlust i serien, ; nja så var det väl inte
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 4, 2005 20:18:17 GMT 1
Efter en kanon säsong av KHK utan förlust i serien, ; nja så var det väl inte Nästan obesegrade i alla fall.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 4, 2005 22:44:50 GMT 1
Jaha o vad grundar du det på? Problem med quoten? Som sagt det är bara vad jag tror, men jag kan ju ha fel Men KHK har ju gått ut offentligt med att man har som målsättning att bli ett stabilt div1-lag. Vad har Kalmar för målsättningar? KHK spikade 9 träningsmatcher i april månad. Har Kalmar fortfarande bara KRIF på listan? Eller kommer man göra en Kryptonics, bara spela internmatcher? Förra året hade inte Knights ens en styrelse innan säsongen.....låter stabilt
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 7, 2005 15:43:15 GMT 1
tyvär tycker jag BLACKBUGS är ett löjligt namn , varför inte ta nått på svenska ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 7, 2005 17:18:17 GMT 1
tyvär tycker jag BLACKBUGS är ett löjligt namn , varför inte ta nått på svenska ? Det var tydligen inte så många som kom på mötet och ville lägga fram ett annat förslag.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 7, 2005 18:50:47 GMT 1
tyvär tycker jag BLACKBUGS är ett löjligt namn , varför inte ta nått på svenska ? Det var tydligen inte så många som kom på mötet och ville lägga fram ett annat förslag. nej , men jag bara sa vad jag tyckte .
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 7, 2005 21:03:16 GMT 1
Det är bara att gå med i supporterklubben nu, så att vi blir riktigt många fram mot hösten.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 7, 2005 23:09:36 GMT 1
Det är bara att gå med i supporterklubben nu, så att vi blir riktigt många fram mot hösten. pinsamtnamn
|
|