|
Post by Sardaukar on Jun 7, 2005 23:53:05 GMT 1
Det är bara att gå med i supporterklubben nu, så att vi blir riktigt många fram mot hösten. pinsamtnamn Jo du har sagt det två gånger nu. Jag är inte heller 100% nöjd med namnet, men det skiter jag i för jag vill hjälpa till att heja fram KHK oavsett vad vi heter!
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 8, 2005 0:58:03 GMT 1
Jo du har sagt det två gånger nu. Jag är inte heller 100% nöjd med namnet, men det skiter jag i för jag vill hjälpa till att heja fram KHK oavsett vad vi heter!
|
|
|
Post by schizo on Jun 16, 2005 12:01:50 GMT 1
info.... skit i namnet nu...du hade din chans på mötet... var du där??... slut upp nu istället för att gnälla namnet e inte det viktigaste,,, tanke e å heja fram KHK om du inte redan förstått det... Sardaukar... bra sagt , tycker personligen att BlacjBugs e bra namn, ... men kom igen nu och bli medlemmar.....
|
|
|
Post by Jonas74 on Jun 16, 2005 14:22:33 GMT 1
info.... skit i namnet nu...du hade din chans på mötet... var du där??... slut upp nu istället för att gnälla namnet e inte det viktigaste,,, tanke e å heja fram KHK om du inte redan förstått det... Sardaukar... bra sagt , tycker personligen att BlacjBugs e bra namn, ... men kom igen nu och bli medlemmar..... Bra sagt! Trodde det var fler supportrar än så här, endast 6st betalande medlemar Det är faan skam att det inte bättre uppslutning med tanke på att det tjatades så jävla mycket innan om en supporterklubb(sektion).
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 16, 2005 14:38:00 GMT 1
Bara 6st Men bara lugn tills det börjar dra ihop sig, då skall väl ändå fler ansluta får vi hoppas.
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 17, 2005 0:31:38 GMT 1
Bara 6st Men bara lugn tills det börjar dra ihop sig, då skall väl ändå fler ansluta får vi hoppas. Två veckor innan nedsläpp är vi lätt 100! Kolla på Wildcats, hur många är dom? 20! ;D ;D På så lång tids gnetande, vi såg ju deras "mäktiga" klack i Kalmar! ;D Det är en bra början!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 17, 2005 6:31:51 GMT 1
6st?? Då har väl inte alla som var på mötet betalat ens?
|
|
|
Post by Jonas74 on Jun 17, 2005 7:11:32 GMT 1
6st?? Då har väl inte alla som var på mötet betalat ens? Så sant, så sant!
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 22, 2005 19:23:11 GMT 1
Nu har vi startat BLACKBUGS supporterklubben för dig som älskar KHK. Det är nu vi behövs! Efter en kanon säsong av KHK utan förlust i serien, men i kvalet rasade nerverna och det blev som det blev. Men det måste vi acceptera utan att klaga på spelarna. Det vi inte kan acceptera är att några KHK`s supporters bar sig JÄVLIGT illa åt i slutet av säsongen. Nu ska vi visa alla, vi skall till att börja med ska bli Blekinges största och bästa supporterklubb. Som alla vill vara med i. Jag tycker även att vi kan visa oss på KHK`s junior matcher där vi har ett kanon lag. Mörrum dominerade klack mässigt kan vi acceptera det? Nu kör vi! Kolla in vår nya hemsida www.blackbugs.se VILL DU BLI MEDLEM? alla över 18 betalar 150 kr alla under 75 kr (Postgiro: 20 73 78-1) skriv ditt namn, tele, personnummer & "blackbugs" det ska vara adresserat till KHK om ni har frågor ring 0734-160644 MVH ROBBAN "BILLIBUTT" Hoppas på en inte alltför lång formsvacka
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 22, 2008 14:15:52 GMT 1
Är det inte bättre att ni döper er till Black Loosers eller till The Black leather jackets ;D , alla vet ju att ni aldrig kommer högre upp i divisionerna. Varför lägga ut en hemsida som inte är klar??!! Som man bäddar får man ligga ;D ;D Sorry, hittade denna gamla tråd under mina bokmärken och kunde inte låta bli
|
|
|
Post by billibutt on Apr 22, 2008 22:00:47 GMT 1
Är det inte bättre att ni döper er till Black Loosers eller till The Black leather jackets ;D , alla vet ju att ni aldrig kommer högre upp i divisionerna. Varför lägga ut en hemsida som inte är klar??!! Som man bäddar får man ligga ;D ;D Sorry, hittade denna gamla tråd under mina bokmärken och kunde inte låta bli Detta är ju gammalt som gatan !!!!! ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 23, 2008 8:45:05 GMT 1
Jag vet, men kul läsning ;D
|
|