|
Post by Jonas74 on Jun 15, 2005 13:56:06 GMT 1
OBS!! Ni som har betalt medlemsavgiften kan hämta ert medlemskort på TEAMSPORTIA imorgon den 16/6 efter kl 16:30. Glöm inte att skriva på medlemstadgan!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 15, 2005 17:44:09 GMT 1
Klasskillnad, av vilken anledning? Ni har ju inte ett smack på eran sida förutom erat forum. Resten är ju rätt så betydelselös info o länkar som inte funkar ännu!!!!!!! Jonas har redan förklarat varför. Trodde alla förstod det. Jag menar förstås utseendemässigt.
|
|
|
Post by schizo on Jun 16, 2005 11:58:52 GMT 1
Kom igen nu alla och betala in medlemsavgiften........
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 17, 2005 0:36:51 GMT 1
Kom igen nu alla och betala in medlemsavgiften........ Självklart! Pröjsa nu, så får vi södra Sveriges coolaste klack! Nedräkningen har börjat........
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 17, 2005 15:52:08 GMT 1
OBS!! Ni som har betalt medlemsavgiften kan hämta ert medlemskort på TEAMSPORTIA imorgon den 16/6 efter kl 16:30. Glöm inte att skriva på medlemstadgan! Var på Teamsportia idag för att hämta mitt medlemskort men killen & tjejen som stog i kassan hade inte en endaste aning vad jag pratade om? (det kanske var några sommarjobbare som stog i kassan) ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 17, 2005 21:12:18 GMT 1
OBS!! Ni som har betalt medlemsavgiften kan hämta ert medlemskort på TEAMSPORTIA imorgon den 16/6 efter kl 16:30. Glöm inte att skriva på medlemstadgan! Var på Teamsportia idag för att hämta mitt medlemskort men killen & tjejen som stog i kassan hade inte en endaste aning vad jag pratade om? (det kanske var några sommarjobbare som stog i kassan) ;D Tycker det isf är dåligt av Teamsportia att inte informera sina anställda om alla tjänster. btw....stod heter det
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 17, 2005 22:27:48 GMT 1
Var på Teamsportia idag för att hämta mitt medlemskort men killen & tjejen som stog i kassan hade inte en endaste aning vad jag pratade om? (det kanske var några sommarjobbare som stog i kassan) ;D Tycker det isf är dåligt av Teamsportia att inte informera sina anställda om alla tjänster. btw....stod heter det Typiskt Teamsportia, fattar inte varför KHK alltid ska vända sig till en av stans sämre sportbutiker? ? Hur långt är det kontraktet egentligen??
|
|
|
Post by Jonas74 on Jun 19, 2005 21:20:40 GMT 1
OBS!! Ni som har betalt medlemsavgiften kan hämta ert medlemskort på TEAMSPORTIA imorgon den 16/6 efter kl 16:30. Glöm inte att skriva på medlemstadgan! Var på Teamsportia idag för att hämta mitt medlemskort men killen & tjejen som stog i kassan hade inte en endaste aning vad jag pratade om? (det kanske var några sommarjobbare som stog i kassan) ;D Jag ska prata med dem imorgon (måndag). Hoppas du fick ditt medlemskort iallafall.
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jun 27, 2005 10:23:01 GMT 1
Klasskillnad, jo jo. Nu har eran sida legat ute i över 20 dgr o inte ett smack har hänt med den. En hemsida lägger man ut när den är helt klar eller så skriver man att den är Under konstruktion!
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Jun 27, 2005 10:25:20 GMT 1
nja... jag vet inte om det har så värst mycket mer "innehåll". ;D Har vi inte, det enda ni har just nu är erat forum. Så mycket mer har ni inte.
|
|
|
Post by Prästen on Jun 27, 2005 11:55:34 GMT 1
Vilket liv, bråka om vilken hemsida som är bäst. Väx upp!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 27, 2005 18:42:56 GMT 1
Vilket liv, bråka om vilken hemsida som är bäst. Väx upp! Det är tydligen det som krävs för att locka nya medlemmar till forumet ;D Välkommen
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 27, 2005 18:49:46 GMT 1
Klasskillnad, jo jo. Nu har eran sida legat ute i över 20 dgr o inte ett smack har hänt med den. En hemsida lägger man ut när den är helt klar eller så skriver man att den är Under konstruktion! Nej, man skriver "under uppbyggnad" Construction betyder inte konstruktion. Det engelska språket är inte alltid så förutsägbart Men att det inte finns så mycket på den kanske beror på att det är off season?
|
|
|
Post by dozan on Jun 29, 2005 0:15:30 GMT 1
kan man gå med i supporter klubben om man bara är 15 år? eller vill ni inte ha med oss "snorisar" o göra? för det är ett par i dennna åldern som är sugna på att gå med!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 29, 2005 6:24:46 GMT 1
kan man gå med i supporter klubben om man bara är 15 år? eller vill ni inte ha med oss "snorisar" o göra? för det är ett par i dennna åldern som är sugna på att gå med! Skulle blir väldigt förvånad om inte...det står ju 75:- medlemsavgift för personer under 18 år. Bara att betala in vetja Få med dig resten av klassen också
|
|