|
Post by Teddybear on Jun 29, 2005 6:50:44 GMT 1
kan man gå med i supporter klubben om man bara är 15 år? eller vill ni inte ha med oss "snorisar" o göra? för det är ett par i dennna åldern som är sugna på att gå med! Ju fler desto bättre!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 29, 2005 8:56:37 GMT 1
Det är bara att gå med åldern speler ingen roll, 12 eller 85 ju fler vi blir destå bättre.
|
|
|
Post by dozan on Jun 29, 2005 13:23:27 GMT 1
okey, bra! nej jag ska inte gå med, jag lirar själv i klubben. men jag vet en massa som är sugan på att gå med!
|
|
|
Post by Prästen on Jun 29, 2005 18:57:53 GMT 1
okey, bra! nej jag ska inte gå med, jag lirar själv i klubben. men jag vet en massa som är sugan på att gå med! är det ett hinder
|
|
|
Post by dozan on Jun 29, 2005 23:18:15 GMT 1
nej det är de väl igentligen inte. jag satt iofs på A-sektionen hela vintern men jag får se hur jag gör.
men ni som är med i supporter klubben borde komma och kolla på j20 matcherna nästa säsong, för förra året när jag lirade i j18 var det inte mycke folk som tittade, bara föräldrar och sånt, men nu när de blir j20 tycker jag ni kan komma:)
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 30, 2005 6:33:01 GMT 1
Vad ligger inträdet på i J20-matcherna?
|
|
|
Post by balken on Jun 30, 2005 10:24:21 GMT 1
Vad ligger inträdet på i J20-matcherna? Det är Gratis!!! Klart att det blir folk på J-20 i år. Många A-lags lirare kommer ju även att vara med där denna säsong!!! Troligvis hela fjärdefemman!!
|
|
|
Post by dozan on Jun 30, 2005 12:48:06 GMT 1
precis, det kostar inget att gå på j20 matcherna så bara kom. ja fast det beror på hur fjärde femman ser ut, men det är inte omöjligt att det blir så. jag tror danne, stenarsson, fredde o, fille s och kanske någon till kommer vara med i j20.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 30, 2005 15:27:37 GMT 1
precis, det kostar inget att gå på j20 matcherna så bara kom. ja fast det beror på hur fjärde femman ser ut, men det är inte omöjligt att det blir så. jag tror danne, stenarsson, fredde o, fille s och kanske någon till kommer vara med i j20. kommer du lira i j-20 då?
|
|
|
Post by dozan on Jun 30, 2005 15:57:02 GMT 1
jag vet inte, är ju bara 15 år, så det blir nog svårt att ta plats. det var skillnad förra året när jag lirade i j18 då fick man ju inte ha så många överåriga. men tränar man så är det ju större chans. man ska aldrig säga aldrig.
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 18, 2005 19:23:02 GMT 1
OBS!! Ni som har betalt medlemsavgiften kan hämta ert medlemskort på TEAMSPORTIA imorgon den 16/6 efter kl 16:30. Glöm inte att skriva på medlemstadgan! Var på Teamsportia idag för att hämta mitt medlemskort men killen & tjejen som stog i kassan hade inte en endaste aning vad jag pratade om? (det kanske var några sommarjobbare som stog i kassan) ;D Har du fått ut dit medlemskort? Tänkte jag skulle hämta mitt så fort jag kommer hem
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 18, 2005 11:46:16 GMT 1
Varför envisas ni numera med att skriva Blackbugs i de nya trådarna (som Only Blackbugs), supporterklubben heter väl Black Bugs (2 ord) som i denna tråden? /JJB - Märkordare..
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 18, 2005 11:52:47 GMT 1
Varför envisas ni numera med att skriva Blackbugs i de nya trådarna (som Only Blackbugs), supporterklubben heter väl Black Bugs (2 ord) som i denna tråden? /JJB - Märkordare.. Har noterat samma sak, dock skriver jag själv Black Bugs. Har inte orkat byr mig om de andra eftersom det är så mycket stavfel ändå Som "supporter sektion" på hemsidan ska ju vara "supportersektion" och "Karlskrona hockey klubb" ska vara "Karlskrona hockeyklubb". Jag skulle kunna vara värre än en finne i röven på er alla om jag skulle märka alla ord ;D
|
|
|
Post by wilhelmiii on Oct 22, 2005 23:17:41 GMT 1
Hur blir det nu när vi flyttar till Vodafone Arena, skulle det finnas en sektion endast för Black Bugs, eller kan vem som helst ställa sig där och sjunga fram KHK?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 22, 2005 23:36:42 GMT 1
ja
|
|