|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on May 15, 2008 13:38:00 GMT 1
Den som väntar på någon som har gått, har väntat för länge
|
|
|
Post by mindriot on May 15, 2008 14:27:56 GMT 1
Den som väntar på någon som har gått, har väntat föt länge Precis vad jag menade... ;D Men kan väl säga att ca en vecka borta är väl den nya sidan för att komma upp...
|
|
|
Post by mindriot on May 28, 2008 5:34:43 GMT 1
Lite uppdatering med Black Bugs hemsida.Hemsidan är på gång. Det går dock långsamt. Massor att göra på jobbet, Hemside arbete som ger pengar och en del sociala åtaganden går före. Men jobbar på så gott jag hinner och vill inte lägga ut något förrän det är klart. Ber om ursäkt. Mats "mindRIOT" Olsson - webmaster
|
|
|
Post by jompa on Jun 19, 2008 8:41:23 GMT 1
Någon ungefärlig tid för hemsidan?
|
|
|
Post by mindriot on Jun 26, 2008 15:50:38 GMT 1
Hejsan alla! Sidan är upp igen dock inte som jag ville. Körde fast totalt i mina designdrömmar och skapande av sidan. Det CMS (System för att enkelt puplicera nyheter) ville inte som jag ville. Nu håller jag på att sätta mig i en egen skolbänk igen för att utveckla ett eget som kan göra så att jag får sidan som jag vill ha den. Tills vidare så slängde jag ihop en sida som jag är nöjd med. Men det kommer en ny sida fast det kommer att ta ett tag. Lite kommer att hända under dagarna så lite nya funktioner som skall till. Folkets lirare skall uppdateras och mer information skall till. Väl mött och ha en underbar sommar. Mats "mindRIOT" Olsson
|
|
|
Post by dragkrok on Jul 22, 2008 9:50:47 GMT 1
Hejsan alla! Sidan är upp igen dock inte som jag ville. Körde fast totalt i mina designdrömmar och skapande av sidan. Det CMS (System för att enkelt puplicera nyheter) ville inte som jag ville. Nu håller jag på att sätta mig i en egen skolbänk igen för att utveckla ett eget som kan göra så att jag får sidan som jag vill ha den. Tills vidare så slängde jag ihop en sida som jag är nöjd med. Men det kommer en ny sida fast det kommer att ta ett tag. Lite kommer att hända under dagarna så lite nya funktioner som skall till. Folkets lirare skall uppdateras och mer information skall till. Väl mött och ha en underbar sommar. Mats "mindRIOT" Olsson Saknar formuläret för medlemskap till BB , kan du möjligen fixa det....
|
|
|
Post by kex on Jul 22, 2008 17:56:30 GMT 1
Hade också velat ha formuläret för medlemskap, väntat hella sommaren på det Vill ju såklart gå med i BB !
|
|
|
Post by happygilmore on Aug 23, 2008 7:47:38 GMT 1
Hur mycket pengar finns det till folkets lirare? Det är många som skänker pengar till folkets lirare så att ha en seriös redovisning på hemsidan på hur mycket pengar det finns är det minsta man kan begära. Ända sedan förra året har det inte funnits någon vettig redovisning av pengarna.
|
|
|
Post by kik1970 on Aug 23, 2008 7:55:36 GMT 1
Håller med. Detta är inte seriöst och man kan undra vad som är svårt med detta. Kan man inte lösa det så ska man inte ha insamling. Dessutom undrar jag om pengarna redan är eller ska användas till någon av den befintliga nyförvärven? eller ska man värva en till under säsongen...det är mycket otydligt vilket gör att man får in mibdre pengar ...Hur stor del är från KHK Stegen? Borde finnas redovisning på blackbugs.se i alla fall.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 23, 2008 8:22:08 GMT 1
Ni får väl visa lite hänsyn till att sidan har legat ner ett tag och inte är riktigt ok ännu. Han som jobbar med sidan gör detta på fritiden och har haft jävligt mycket att göra på sitt eget jobb.
Tror inte att pengarna kommer att användas till något befintligt nyfövärv, varför skulle de göra det?
|
|
|
Post by happygilmore on Aug 23, 2008 8:30:56 GMT 1
Ni får väl visa lite hänsyn till att sidan har legat ner ett tag och inte är riktigt ok ännu. Han som jobbar med sidan gör detta på fritiden och har haft jävligt mycket att göra på sitt eget jobb. Tror inte att pengarna kommer att användas till något befintligt nyfövärv, varför skulle de göra det? Finns inget att skylla på förra säsongen när sidan fanns var det dålig redovisning av pengarna. Om nu inte det går att redovisa på BB:s sida kan man ju redovisa pengarna här i forumet.
|
|
|
Post by anticonnie on Aug 23, 2008 9:33:34 GMT 1
Aktuellt belopp på FL-kontot är 62143:- Stegen är inte insatt än men det kommer bli så till seriestart.
|
|
|
Post by happygilmore on Aug 23, 2008 10:37:31 GMT 1
Aktuellt belopp på FL-kontot är 62143:- Stegen är inte insatt än men det kommer bli så till seriestart. Tackar för svaret. Då är det 62143 som finns just nu. Hoppas på en bättre redovisning framöver
|
|
|
Post by pekka on Aug 23, 2008 18:18:34 GMT 1
Aktuellt belopp på FL-kontot är 62143:- Stegen är inte insatt än men det kommer bli så till seriestart. YB, Ni hade ju en uppmaning i våras att sätta in pengar med autogiro mm. på FL-kontot, Kan du se om detta har givit något resultat? som bl.a är det samma personer som återkommer månad efter månad eller är det "spridda skurar".?
|
|
|
Post by Jonas74 on Sept 6, 2008 12:27:14 GMT 1
Stavfel på hemsidan Vi stöder KHK alltid KHK i en glad och trevlig anda. Utan att häckla motståndare eller dommare, Vårt mål är att vara omtyckta och stödja KHK runt om i alla Hockeyhallar vi besöker i vårt avlånga land. Hitta felet.
|
|