|
Post by anticonnie on Jan 18, 2007 19:45:05 GMT 1
Hade varit läge för BB att hitta på en ramsa om KRIF´s "Rambofemma" till matchen i morgon, för pinsamare kan det knappas väl bli. Petter Henning= Vi vill se Rambo vinka!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 18, 2007 19:48:11 GMT 1
;D
|
|
|
Post by schizo on Jan 18, 2007 20:33:36 GMT 1
jepp, det hade varit klockrent å riva lite med Rambo-femman,,,,mm vad säger man, rambo-femman, men måste dock säga att dom var stenhårda när dom poserade
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 18, 2007 22:29:19 GMT 1
kommer ha med mig Bambo låten i mobilen så vi kan köra den i megafonen ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Loppan on Jan 19, 2007 13:11:52 GMT 1
Men hon har ju också blivit portad från pojklagsmatcher....klart hon inte är klok...och så tror hon att man kan kasta skit på oss utan att få nåt tillbaka och när vi svarar på hennes skitkastande kallar hon oss både det ena och det andra. Stackars Sarre men håll ut det stadiet din kvinna är i burkar väl släppa vid 50 års ålder.... Antingen lägger du av med personangrepp eller går jag vidare om vissa saker så får vi se vad du /ni tycker....Jag är som sagt inte utslängd eller förbjuden att gå på ngr pojklagsmatcher eller andra matcher....Faktiskt undrar en del vad ni är för ngr...Och vad för fel det är på er........Är inte endast jag från Diö som är här inne....Ni borde kanske kolla upp de som går med....haha...... Undrar vilka som är kloka ....Är nog mer klok än ni o en person som ni inte vet ett skit om. Vem säger man är den man är? ?? Antingen tar du tillbaka det d u skrev eller..........kalla det för vad du vill......
|
|
|
Post by HF on Jan 19, 2007 13:54:28 GMT 1
Men hon har ju också blivit portad från pojklagsmatcher....klart hon inte är klok...och så tror hon att man kan kasta skit på oss utan att få nåt tillbaka och när vi svarar på hennes skitkastande kallar hon oss både det ena och det andra. Stackars Sarre men håll ut det stadiet din kvinna är i burkar väl släppa vid 50 års ålder.... Antingen lägger du av med personangrepp eller går jag vidare om vissa saker så får vi se vad du /ni tycker....Jag är som sagt inte utslängd eller förbjuden att gå på ngr pojklagsmatcher eller andra matcher....Faktiskt undrar en del vad ni är för ngr...Och vad för fel det är på er........Är inte endast jag från Diö som är här inne....Ni borde kanske kolla upp de som går med....haha...... Undrar vilka som är kloka ....Är nog mer klok än ni o en person som ni inte vet ett skit om. Vem säger man är den man är? ?? Antingen tar du tillbaka det d u skrev eller..........kalla det för vad du vill...... darrar....
|
|
|
Post by Loppan on Jan 19, 2007 13:56:28 GMT 1
Antingen lägger du av med personangrepp eller går jag vidare om vissa saker så får vi se vad du /ni tycker....Jag är som sagt inte utslängd eller förbjuden att gå på ngr pojklagsmatcher eller andra matcher....Faktiskt undrar en del vad ni är för ngr...Och vad för fel det är på er........Är inte endast jag från Diö som är här inne....Ni borde kanske kolla upp de som går med....haha...... Undrar vilka som är kloka ....Är nog mer klok än ni o en person som ni inte vet ett skit om. Vem säger man är den man är? ?? Antingen tar du tillbaka det d u skrev eller..........kalla det för vad du vill......[/quote darrar.... Du har PM
|
|
|
Post by HF on Jan 19, 2007 14:01:22 GMT 1
Antingen lägger du av med personangrepp eller går jag vidare om vissa saker så får vi se vad du /ni tycker....Jag är som sagt inte utslängd eller förbjuden att gå på ngr pojklagsmatcher eller andra matcher....Faktiskt undrar en del vad ni är för ngr...Och vad för fel det är på er........Är inte endast jag från Diö som är här inne....Ni borde kanske kolla upp de som går med....haha...... Undrar vilka som är kloka ....Är nog mer klok än ni o en person som ni inte vet ett skit om. Vem säger man är den man är? ?? Antingen tar du tillbaka det d u skrev eller..........kalla det för vad du vill......[/quote darrar.... Du har PM Läste det, blev så rädd att jag fick gå på dass...
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 19, 2007 14:02:36 GMT 1
Läste det, blev så rädd att jag fick gå på dass... Skit oxå!! Bara du inte missar kvällens fight!
|
|
|
Post by HF on Jan 19, 2007 14:07:42 GMT 1
Läste det, blev så rädd att jag fick gå på dass... Skit oxå!! Bara du inte missar kvällens fight! Lungt, är tillbaka nu...men fortfarande darrar jag...
|
|
|
Post by Jason on Jan 19, 2007 14:08:13 GMT 1
Är hon någonsin mottaglig? Raderade allt då inget handlade om ramsor varken från våra supportrar eller henne. Mer mottaglig än du tror....Men lyssnar ej på ngn annan....Speciellt från vissa personer.... "Lyssnar ej på någon annan" Ja, det visar ju på vilken omtänksam och ödmjuk människa du är! ;D
|
|
|
Post by Loppan on Jan 19, 2007 14:27:18 GMT 1
Mer mottaglig än du tror....Men lyssnar ej på ngn annan....Speciellt från vissa personer.... "Lyssnar ej på någon annan" Ja, det visar ju på vilken omtänksam och ödmjuk människa du är! ;D Vem har sagt jag är ödmjuk? Haha....Omtänksam? Endast mot de personer som är värda det.......
|
|
|
Post by HF on Jan 19, 2007 14:29:30 GMT 1
"Lyssnar ej på någon annan" Ja, det visar ju på vilken omtänksam och ödmjuk människa du är! ;D Vem har sagt jag är ödmjuk? Haha....Omtänksam? Endast mot de personer som är värda det....... Men DU lyssnar ju inte på någon, hur ska du ha det?
|
|
|
Post by Loppan on Jan 19, 2007 14:31:14 GMT 1
Vem har sagt jag är ödmjuk? Haha....Omtänksam? Endast mot de personer som är värda det....... Men DU lyssnar ju inte på någon, hur ska du ha det? Kan du inte läsa..Jag skrev " lyssnar ej på ngn annan" Omtänksam, kan handla om ngt helt annat.....Det behöver inte handla om samtal alltid.........
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 19, 2007 15:06:48 GMT 1
Men hon har ju också blivit portad från pojklagsmatcher....klart hon inte är klok...och så tror hon att man kan kasta skit på oss utan att få nåt tillbaka och när vi svarar på hennes skitkastande kallar hon oss både det ena och det andra. Stackars Sarre men håll ut det stadiet din kvinna är i burkar väl släppa vid 50 års ålder.... Antingen lägger du av med personangrepp eller går jag vidare om vissa saker så får vi se vad du /ni tycker....Jag är som sagt inte utslängd eller förbjuden att gå på ngr pojklagsmatcher eller andra matcher....Faktiskt undrar en del vad ni är för ngr...Och vad för fel det är på er........Är inte endast jag från Diö som är här inne....Ni borde kanske kolla upp de som går med....haha...... Undrar vilka som är kloka ....Är nog mer klok än ni o en person som ni inte vet ett skit om. Vem säger man är den man är? ?? Antingen tar du tillbaka det d u skrev eller..........kalla det för vad du vill...... Har märkt att det är många knäppgökar här inne, och nu vet man vad dom kommer ifrån. Tack!
|
|