|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 7, 2007 20:43:51 GMT 1
vill bara påminna att det hadlar om BB's flaggor o inga andra ..
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 16, 2007 16:56:07 GMT 1
Nej nej ! Inte köpa färdiga flaggor gör dem själva Spar pengarna till andra grejer till tifo materiell och tyg till att göra flaggor med...kanske till och med köpa en overhead flagga Stand Free Forever Ultras ! Ultras??? Gode gud va barnsligt!! Snälla, ge mig ett par argument för att kalla ultras för barnsligt! Hade det inte funnits något som hette ultras så hade du inte stått i Rosenholm och viftat på din flagga i över en timme varje match.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 17, 2007 7:15:30 GMT 1
Ultras??? Gode gud va barnsligt!! Snälla, ge mig ett par argument för att kalla ultras för barnsligt! Hade det inte funnits något som hette ultras så hade du inte stått i Rosenholm och viftat på din flagga i över en timme varje match. Eeehhh JO! Det hade jag garanterat gjort!
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 18, 2007 14:05:20 GMT 1
Snälla, ge mig ett par argument för att kalla ultras för barnsligt! Hade det inte funnits något som hette ultras så hade du inte stått i Rosenholm och viftat på din flagga i över en timme varje match. Eeehhh JO! Det hade jag garanterat gjort! Vart tog argumentet vägen?
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 20, 2007 8:23:20 GMT 1
Var ute i TAR idag och skulle hämta flaggorna,trumman mm! men hittade bara trumman och flyglarmet!! Har någon redan hämtat ut flaggorna?? Isf vem??
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 20, 2007 12:43:48 GMT 1
Var ute i TAR idag och skulle hämta flaggorna,trumman mm! men hittade bara trumman och flyglarmet!! Har någon redan hämtat ut flaggorna?? Isf vem?? Så flyglarmet finns ;D ;D ;D Kan vara bra att ha när vi ska bomba sönder Värnamo!
|
|
|
Post by T.Engdahl on Sept 2, 2009 11:50:38 GMT 1
Pratade med en inom klubben om flaggorna och han sa att BB hade tagit hand om dom. Så vart är alla flaggorna som var upphängda över NNÖ, tvåpinns och dom vanliga? Ska även tillägga att det är folk som ta hem flaggor, så de hade varit vänligt om dom lämnades tillbaka!
|
|
|
Post by pobben92 on Sept 19, 2009 16:01:18 GMT 1
Jag tycker att BB borde ta in lite mer Ultras-stil, som ex Stockholmslagen eller IFK. Minst en flagga som är igång hela matchen, kaos-tifon och lite mer hoppande i klacken skulle sitta fint. När man försöker vifta med en flagga under matchen blir man tillsagd om att ta det lugnt och att det är irriterande. Det är ju bara löjligt. Sen undrar jag vad det är för fel på JK, som defenitivt är en av de bättre klackarna i Sverige? Vi borde sluta ta efter hvs löjliga stillastående medgångssupportrar och bilda nåt eget eller ta ifrån bättre klackar.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 19, 2009 16:10:30 GMT 1
jag har svårt att tänka mig att någon i mitten av ståplats skulle klaga på mer flaggviftande, som det är idag är vi som gärna sjunger och hoppar i minoritet på stå. Vi har börjat få med oss några till och jag hoppas att den hoppande skaran växer. jätte kul att du vill vifta med flaggor större del av matcherna, då kan vi kanske utrusta dig med någon av de större. Alltid kul med aktivitet på stå kom och prata med mig under en match så ska vi nog tillsammans kunna hitta på grejer till matcherna som kommer vi behöver alltid folk i tifo gruppen om det skulle vara intressant
|
|
|
Post by pobben92 on Sept 19, 2009 16:16:50 GMT 1
härligt, har alltid tyckt att det är lite för mycket stillastående på ståplats, men jag har defenitivt inget emot att ta hand om en flagga. Tifogrupp är jag gärna med på.
|
|
|
Post by aloviak on Aug 24, 2010 16:20:10 GMT 1
Alla som tycker om å snacka hockey kom o tillverka flaggor
TIFO möte 31/8 kl 1830 i Blekinge Marin o Motors lokaler vi har ca 150 vita flaggor kvar å göra sen måste TIFOna till första matcherna börjas planeras Alla som har ideer eller kan not kom absolut
ingen medlemskap i BB behövs
hälsn TIFO gruppen
|
|
|
Post by aloviak on Sept 10, 2011 19:04:56 GMT 1
Kan bara säga att vi börjat tillverkningen av mindre flaggor till Sittplats ;-) behöver hjälp i fortsättningen
|
|
logan
Nybörjare
|
Post by logan on Jan 18, 2013 22:30:04 GMT 1
Kan ni inte lägga ut lite förslag på motiv på olika flaggor så man kan ta del av dem o kanske någon som vill göra en flagga? Eller om ni redan gjort en flagga kan ni lägga in en bild på den! Mer flaggor på läktaren! #läktarkultur
|
|
|
Post by lefffe15 on Jan 23, 2013 8:01:31 GMT 1
Kan ni inte lägga ut lite förslag på motiv på olika flaggor så man kan ta del av dem o kanske någon som vill göra en flagga? Eller om ni redan gjort en flagga kan ni lägga in en bild på den! Mer flaggor på läktaren! #läktarkultur Jag kan slänga upp bilder här strax på de nya flaggorna vi i tifogruppen har gjort!
|
|
|
Post by lefffe15 on Jan 23, 2013 16:12:36 GMT 1
1 Attachments:
|
|