|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 16, 2006 8:38:34 GMT 1
Supportersektionen Black Bugs flaggor är som bekant svarta, vita och Röda i tre parallella fält i det vertikala planet. Men den stora flaggan med ekoxen i mitten har tre parallella fält i det horisontella planet. Varför denna mix av utföranden? Och varför är ekoxen röd? Borde inte den vara svart?
|
|
|
Post by pirre on Apr 16, 2006 11:58:06 GMT 1
Supportersektionen Black Bugs flaggor är som bekant svarta, vita och Röda i tre parallella fält i det vertikala planet. Men den stora flaggan med ekoxen i mitten har tre parallella fält i det horisontella planet. Varför denna mix av utföranden? Och varför är ekoxen röd? Borde inte den vara svart? Hade inte en tanke på rändernas håll när jag beställde det bara blev så!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 16, 2006 13:40:45 GMT 1
Tänker du någon gång.....?
|
|
|
Post by pirre on Apr 16, 2006 15:19:53 GMT 1
Tänker du någon gång.....? Nä! det finns andra som gör det istället!!
|
|
|
Post by newman on Apr 16, 2006 17:17:43 GMT 1
Ja,det är väl tur... eller hur C.?
|
|
|
Post by tanstari on Apr 16, 2006 18:46:57 GMT 1
personligen så är jag glad att vi har flaggor överhuvedtaget =D
|
|
|
Post by pirre on Apr 16, 2006 19:22:23 GMT 1
Hade gärna sett fler aktörer när det gäller att bidra till BB´s supportermaterial.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 16, 2006 22:22:39 GMT 1
Supportersektionen Black Bugs flaggor är som bekant svarta, vita och Röda i tre parallella fält i det vertikala planet. Men den stora flaggan med ekoxen i mitten har tre parallella fält i det horisontella planet. Varför denna mix av utföranden? Och varför är ekoxen röd? Borde inte den vara svart? De BB har är Yemens flagga. Det finns inga färdiga flaggor att beställa med ränder i det vertikala planet. Antar att YB bara tog det första bästa. Annars hade man fått specialbeställa antar jag. Även Malmös supportrar har Yemens flaggor.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 17, 2006 0:26:11 GMT 1
Supportersektionen Black Bugs flaggor är som bekant svarta, vita och Röda i tre parallella fält i det vertikala planet. Men den stora flaggan med ekoxen i mitten har tre parallella fält i det horisontella planet. Varför denna mix av utföranden? Och varför är ekoxen röd? Borde inte den vara svart? De BB har är Yemens flagga. Det finns inga färdiga flaggor att beställa med ränder i det vertikala planet. Antar att YB bara tog det första bästa. Annars hade man fått specialbeställa antar jag. Även Malmös supportrar har Yemens flaggor. Oppochnedvända Yemenflaggor! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 17, 2006 8:01:37 GMT 1
Hade gärna sett fler aktörer när det gäller att bidra till BB´s supportermaterial. Exakt
|
|
|
Post by pirre on Apr 17, 2006 8:05:06 GMT 1
Hade gärna sett fler aktörer när det gäller att bidra till BB´s supportermaterial. Exakt Lätt å snacka
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 17, 2006 8:52:34 GMT 1
Lätt å snacka Vad jag menade var att personer som snackar finns i överskott. Men de som gör nåt själva är en bristvara.
|
|
|
Post by newman on Apr 17, 2006 12:49:03 GMT 1
just det!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 17, 2006 13:10:40 GMT 1
De BB har är Yemens flagga. Det finns inga färdiga flaggor att beställa med ränder i det vertikala planet. Antar att YB bara tog det första bästa. Annars hade man fått specialbeställa antar jag. Även Malmös supportrar har Yemens flaggor. Oppochnedvända Yemenflaggor! ;D Forna Övre Voltas flagga ;D www.mikaelplahn.se/land5.htmlJmfr med Yemen sv.wikipedia.org/wiki/Yemen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2006 7:44:03 GMT 1
Fina flaggor anyway!!!
|
|