|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 10, 2006 0:41:41 GMT 1
Palla gå runt och vara rädd att folk ska ge sej på en om man inte gör som dom säger! Lite kurage måste man väl ändå ha om man ska stå som ledare för en supporterklubb. Jag har fått betydligt värre SMS än "släng dej i väggen din jävel" och jag gömmer mej inte under mattan för det. Vissa klarar inte av pärsen, men i så fall ska man inte försöka vara ledare. Hur mycket respekt får man för en person som inte vågar säga åt nån att stiga av bussen för att denna kanske skulle hämnas genom att skicka en massa SMS? Seriöst... finns det inte folk med tillräkligt mod att sätta stopp för idiotin så kan Jonas snacka med mig så kan jag ta på mig den saken. Jag har nog ändå skaffat fler fiender än vänner här inne ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 11, 2006 18:38:05 GMT 1
Palla gå runt och vara rädd att folk ska ge sej på en om man inte gör som dom säger! Lite kurage måste man väl ändå ha om man ska stå som ledare för en supporterklubb. Jag har fått betydligt värre SMS än "släng dej i väggen din jävel" och jag gömmer mej inte under mattan för det. Vissa klarar inte av pärsen, men i så fall ska man inte försöka vara ledare. Hur mycket respekt får man för en person som inte vågar säga åt nån att stiga av bussen för att denna kanske skulle hämnas genom att skicka en massa SMS? Seriöst... Bara ett mindre seriöst exempel, men du fattar nog vad jag menar.
|
|
|
Post by Latex on Sept 11, 2006 21:05:14 GMT 1
Jag kliver upp i ryggen på "mongoape" å står upp som han som en riktig man ! Får väl va måtta på det hela - i detta "lilla" gäng så ska man inte känna sig hotad eller ens känna fruktan - vi e väl för fan polare trots allt (även fast inte alla känner varann) och kör detta rejset tilsammans för att vi gillar hokki !
Om - och jag säger OM det finns folk som känner olust/fruktan osv - kom å snacka med mig så ska vi nog reda ut det hela, FAN VI SKA HA KUL - och alla ska känna sig välkomna !
Störst mage vinner !!! ........................... JAG VANN !!!
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 11, 2006 21:07:38 GMT 1
Jag kliver upp i ryggen på "mongoape" å står upp som han som en riktig man ! Får väl va måtta på det hela - i detta "lilla" gäng så ska man inte känna sig hotad eller ens känna fruktan - vi e väl för fan polare trots allt (även fast inte alla känner varann) och kör detta rejset tilsammans för att vi gillar hokki ! Om - och jag säger OM det finns folk som känner olust/fruktan osv - kom å snacka med mig så ska vi nog reda ut det hela, FAN VI SKA HA KUL - och alla ska känna sig välkomna ! Störst mage vinner !!! ........................... JAG VANN !!! min är större jag vinner ;D
|
|
|
Post by Latex on Sept 11, 2006 21:10:31 GMT 1
Såg det sist Frog - du har legat i din fan ! Men nu ska jag snart på "träningsläger" - så passa dig när det blir "bukmätning" nästa gång ;D
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 11, 2006 21:12:55 GMT 1
Såg det sist Frog - du har legat i din fan ! Men nu ska jag snart på "träningsläger" - så passa dig när det blir "bukmätning" nästa gång ;D psss jag blir inte rädd för dina toma hot lill killen ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2006 7:59:09 GMT 1
;D
|
|