|
Post by Mrfrog on Oct 5, 2006 6:00:45 GMT 1
jasså jag hörde dig inte änndå var jag en meter bort ;D tror Anki var på väg att hålla för örat när jag gormade nästan rätt in ;D ;D ;D nä hon höll för näsan de va andedräkten som var problemet inte din klena stämma ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 5, 2006 6:05:56 GMT 1
Va inte orolig ,,, jag skall gorma ännu mer ;D ;D
|
|
|
Post by Mrfrog on Oct 5, 2006 6:33:16 GMT 1
Va inte orolig ,,, jag skall gorma ännu mer ;D ;D rätt och riktigt! ;D
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2006 11:08:18 GMT 1
Ikväll får vi svar...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 25, 2006 11:16:31 GMT 1
Missade du matchen i Alvesta? Där hade du fått svar på din fråga.
|
|
|
Post by blonderadbulgar on Oct 25, 2006 11:44:31 GMT 1
Missade du matchen i Alvesta? Där hade du fått svar på din fråga. Ja men det gäller att leverera på hemmaplan också ! Så Hogan är helt rätt ute
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 25, 2006 11:49:27 GMT 1
Jag vet, kalcken är bra när den vill.
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2006 11:49:30 GMT 1
Missade du matchen i Alvesta? Där hade du fått svar på din fråga. Ja men det gäller att leverera på hemmaplan också ! Så Hogan är helt rätt ute Borta har jag aldrig ifrågasatt, hemma såg jag den kanske 2-3 gånger förra året.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 25, 2006 22:39:00 GMT 1
Ett fall framåt
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 25, 2006 22:57:27 GMT 1
Ett fall framåt Tycker klacken var bra ikväll! Vänta bara tills på Söndag! ;D
|
|
|
Post by mindriot on Oct 26, 2006 2:26:09 GMT 1
Tycker väl att klacken var sisådär idag. Mer folk än på träningsmatcherna dock. Men vi saknar fortfarande någon som helst av orginisation. Vi behöver någon typ av klackledare. Någon som kan få igång oss utan att behöva ha en massa öl i kroppen. Idag var det mest folk från sittplats som satte igång klacken... Jag skall egentligen inte säga något. Jag står i klacken. Tar dock inget ansvar för att sätta igång den. Men... En annan sak som blir fel. Som gör att folk inte väljer att stå med oss. Är att en del. Inte alla. Men en del, nästan uteslutet tar och klankar ner på motståndaren istället för att heja på KHK. Det är helt okey att skrika sållet mot en målvakt som har släppt in en 4+ mål. Men att bara skrika på motståndarna funkar inte... Sedan dom som ikväll skrek på en skadad målvakt. SKÄRPNING! Det finns inget som är bra eller kul med det. Hur skadad eller omotiverad han nu var spelar ingen roll. Det vet inte vi när vi står där. Samma sak när det gäller dommaren. Krüger gjorde ett helt okey jobb idag. Bara för att en KHK spelare trillar så behöver inte en motståndare åka ut. Kolla genom reglerna och skaffa er lite kunskap om det härliga spelet ishockey. "Sambaorkestern" var dock en publikhöjare när dom kom på besök en kort stund. Ni är varmt välkommna tillbaka... Mer än gärna... Man märkte att hela hallen följde med de få gånger som vi i klacken satte igång något då ni var med och trummade. Nej mer ramsor och heja KHK än t.ex. "Nr 17 va dålig du är"... Skall sluta med all kritik nu och säga att det var kul att se mer personer där idag än på träningsmatcherna. Men bättre kan vi... Iallafall i hemmaderbyt mot KRIF behöver vi all hjälp vi kan få. Så lyft på era arslen från sittplats och kom ner...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 26, 2006 5:52:53 GMT 1
Hört från en målvakt att när man har släppt in 9 så vill man byta o vill inte ledingen det så får man filma skada .. såg han i båset så såg ha pigg ut .. när det hände var ju inte pucken eller någon annan spelare där ... HMMM va ha skadad eller ej .. men vill du ha igång oss utan att vi skriker sållet osv .. så kom igång o kör igång oss .. ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 26, 2006 8:14:38 GMT 1
Tycker väl att klacken var sisådär idag. Mer folk än på träningsmatcherna dock. Men vi saknar fortfarande någon som helst av orginisation. Vi behöver någon typ av klackledare. Någon som kan få igång oss utan att behöva ha en massa öl i kroppen. Idag var det mest folk från sittplats som satte igång klacken... Jag skall egentligen inte säga något. Jag står i klacken. Tar dock inget ansvar för att sätta igång den. Men... En annan sak som blir fel. Som gör att folk inte väljer att stå med oss. Är att en del. Inte alla. Men en del, nästan uteslutet tar och klankar ner på motståndaren istället för att heja på KHK. Det är helt okey att skrika sållet mot en målvakt som har släppt in en 4+ mål. Men att bara skrika på motståndarna funkar inte... Sedan dom som ikväll skrek på en skadad målvakt. SKÄRPNING! Det finns inget som är bra eller kul med det. Hur skadad eller omotiverad han nu var spelar ingen roll. Det vet inte vi när vi står där. Samma sak när det gäller dommaren. Krüger gjorde ett helt okey jobb idag. Bara för att en KHK spelare trillar så behöver inte en motståndare åka ut. Kolla genom reglerna och skaffa er lite kunskap om det härliga spelet ishockey. "Sambaorkestern" var dock en publikhöjare när dom kom på besök en kort stund. Ni är varmt välkommna tillbaka... Mer än gärna... Man märkte att hela hallen följde med de få gånger som vi i klacken satte igång något då ni var med och trummade. Nej mer ramsor och heja KHK än t.ex. "Nr 17 va dålig du är"... Skall sluta med all kritik nu och säga att det var kul att se mer personer där idag än på träningsmatcherna. Men bättre kan vi... Iallafall i hemmaderbyt mot KRIF behöver vi all hjälp vi kan få. Så lyft på era arslen från sittplats och kom ner... Mycket bra skrivet !
|
|
|
Post by mindriot on Oct 26, 2006 8:30:47 GMT 1
Hört från en målvakt att när man har släppt in 9 så vill man byta o vill inte ledingen det så får man filma skada .. såg han i båset så såg ha pigg ut .. när det hände var ju inte pucken eller någon annan spelare där ... HMMM va ha skadad eller ej .. men vill du ha igång oss utan att vi skriker sållet osv .. så kom igång o kör igång oss .. ;D Ja men innan han kom till båset så visst vi väl inte att han nu eventuellt filmande en skada... Jag är inte ute efter att kritisera någon enskild... Bara det alla vill... Ha en bra fungerande klack som har roligt och ger det lag vi "älskar" ett grymt och bra stöd. Och sållet är helt okey att skrika. Jag gillar det. Om vi kan få motståndar målisen att tveka lite. JÄTTEbra... Men det finns olika sätt att nå dit... Bra och dåliga... mmm... jag skall försöka bli bättre på att försöka sätta igång klacken... kanske dock inte har det i mig att leda något...
|
|
|
Post by Mrfrog on Oct 26, 2006 10:07:17 GMT 1
måste säga att jag tyckte om den ny flaggan YB fixat =D
|
|