|
Post by Sir Ironpants on Oct 26, 2006 10:10:11 GMT 1
Kanonfin.
|
|
|
Post by Jason on Oct 26, 2006 11:05:59 GMT 1
Tycker väl att klacken var sisådär idag. Mer folk än på träningsmatcherna dock. Men vi saknar fortfarande någon som helst av orginisation. Vi behöver någon typ av klackledare. Någon som kan få igång oss utan att behöva ha en massa öl i kroppen. Idag var det mest folk från sittplats som satte igång klacken... Jag skall egentligen inte säga något. Jag står i klacken. Tar dock inget ansvar för att sätta igång den. Men... En annan sak som blir fel. Som gör att folk inte väljer att stå med oss. Är att en del. Inte alla. Men en del, nästan uteslutet tar och klankar ner på motståndaren istället för att heja på KHK. Det är helt okey att skrika sållet mot en målvakt som har släppt in en 4+ mål. Men att bara skrika på motståndarna funkar inte... Sedan dom som ikväll skrek på en skadad målvakt. SKÄRPNING! Det finns inget som är bra eller kul med det. Hur skadad eller omotiverad han nu var spelar ingen roll. Det vet inte vi när vi står där. Samma sak när det gäller dommaren. Krüger gjorde ett helt okey jobb idag. Bara för att en KHK spelare trillar så behöver inte en motståndare åka ut. Kolla genom reglerna och skaffa er lite kunskap om det härliga spelet ishockey. "Sambaorkestern" var dock en publikhöjare när dom kom på besök en kort stund. Ni är varmt välkommna tillbaka... Mer än gärna... Man märkte att hela hallen följde med de få gånger som vi i klacken satte igång något då ni var med och trummade. Nej mer ramsor och heja KHK än t.ex. "Nr 17 va dålig du är"... Skall sluta med all kritik nu och säga att det var kul att se mer personer där idag än på träningsmatcherna. Men bättre kan vi... Iallafall i hemmaderbyt mot KRIF behöver vi all hjälp vi kan få. Så lyft på era arslen från sittplats och kom ner... Skitbra skrivet! Håller med till 100%. Dock tycker jag att klacken inte hörs alls. Hade man inte tittat bort mot ståplats emellanåt hade man kunnat tro att det var tomt där. Det blev inte något liv förrän trummorna satte igång. Behövs fler hejaramsor... och SNÄLLA!!! skrota "Gör mål, gör mål...." den låter inte klokt! Mer hejande från klacken så det blir lite stämmning på matcherna.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 26, 2006 12:32:51 GMT 1
Som alla vet så är ju problemet att vi står mitt framför plexit ... skulle behöva komma upp en bit så att vi ljudet kommer ut på isen där det skall va .. såg att folket på min vänstra sida av arenan hängde med o startade lite ibland .. men va va trycket från den högra halvan ..har diskuterats en del på hur vi skall gå till väga att få en stor hemma klack men det är svårt att få några som styr klacken o ta fram sånger som sittande kan ... till de som sitter hemma o står o sjunger borta .. VI måste hitta på någor så de hänger med o få igång sitt klacken ...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 26, 2006 12:34:06 GMT 1
måste säga att jag tyckte om den ny flaggan YB fixat =D KANON fin o den syntes över allt i Hallen ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 30, 2006 10:27:44 GMT 1
Det går åt rätt håll
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 1, 2006 12:02:44 GMT 1
Har på känn att klacken gör sin bästa hemmamatch denna säsong ikväll
|
|
|
Post by pirre on Nov 1, 2006 21:50:15 GMT 1
Bra jobbat idag allesammans! Nu ger vi järnet nästa fredag!!!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 1, 2006 21:56:04 GMT 1
BRA JOBBAT GUBBS & GIRLS !!!!!!
O på fredag skall vi bli fler .. jag kommer att stå ;D
NI ROCKADE FETT!!!!
|
|
|
Post by Mrfrog on Nov 1, 2006 21:56:44 GMT 1
klackens klart bästa insats på hemmaplan så här långt iår var riktigt kul hoppas de håller i sig fortsätter vi så här kommer klacken garanterat växa...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 1, 2006 21:59:37 GMT 1
vad tog den stora flaggan vägen ...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 1, 2006 22:02:02 GMT 1
klackens klart bästa insats på hemmaplan så här långt iår var riktigt kul hoppas de håller i sig fortsätter vi så här kommer klacken garanterat växa... Håller med, bästa hittils. Men måste ta bort "gör mål" ramsan den låter inte någe vidare.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 1, 2006 22:08:18 GMT 1
klackens klart bästa insats på hemmaplan så här långt iår var riktigt kul hoppas de håller i sig fortsätter vi så här kommer klacken garanterat växa... Håller med, bästa hittils. Men måste ta bort "gör mål" ramsan den låter inte någe vidare. Ja den lät inge bra .. få hitta på nogot annat Acki tycket vi skulle marchera igenom stan i samlad trupp ... jag tycker det e en kanon idé
|
|
|
Post by Mrfrog on Nov 1, 2006 22:08:33 GMT 1
klackens klart bästa insats på hemmaplan så här långt iår var riktigt kul hoppas de håller i sig fortsätter vi så här kommer klacken garanterat växa... Håller med, bästa hittils. Men måste ta bort "gör mål" ramsan den låter inte någe vidare. har fått bakgrunden till ramsan förklarad för mig och det är meningen att den ska låta förjävligt
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 1, 2006 22:09:35 GMT 1
I så fall lyckades ni riktigt bra med den ikväll. ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 1, 2006 22:48:21 GMT 1
Har på känn att klacken gör sin bästa hemmamatch denna säsong ikväll [glow=red,2,300] Utan tvekan ! KANON ![/glow]
|
|