|
Post by BigDog on Feb 21, 2008 19:19:13 GMT 1
Och i morrn trycker ALLA i med det lilla extra, så kommer nog TAR att lyfta till nya höjder.
|
|
|
Post by Supertramp on Feb 21, 2008 22:22:04 GMT 1
Hahahaha. Jag trodde aldrig jag skulle säga detta. Men stämningen på BLT.se filmen fick man rysningar av. Den kommer under natten cirkulera runt bland nordens största tifo/supporterforum! Bra jobbat lökar !
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 22, 2008 8:44:52 GMT 1
Och i morrn trycker ALLA i med det lilla extra, så kommer nog TAR att lyfta till nya höjder. Om taket lyfter i kväll blir det problem med akustiken under m-festivalen
|
|
|
Post by Compa on Feb 23, 2008 0:54:13 GMT 1
Alltså...denna kille som satt å spela på synt...mycket bra....var det BB som fixat det?
Alltså...det var mycket bra tycker jag...fast en sak...synten överröstade ALLT...och jag menar allt...jag, och flera med mig på H läktarn, hörde aldrig klacken när han spelade. Sänk volymen nästa gång...annars var det kanon!!
|
|
|
Post by fallingtrees on Feb 23, 2008 1:14:33 GMT 1
Ja, ja det tror inte jag. Vad är nytt i era ramsor/supporterkultur? White Stripes (dö do do do do dööö döö) är ju en lika stor nyhet som att det inte längre finns en mur mellan väst och öst berlin Hahahaha. Jag trodde aldrig jag skulle säga detta. Men stämningen på BLT.se filmen fick man rysningar av. Den kommer under natten cirkulera runt bland nordens största tifo/supporterforum! Bra jobbat lökar !
|
|
|
Post by Peter on Feb 23, 2008 10:48:37 GMT 1
Orgeln var rolig en liten stund, men efter ett tag fick man lust att dra iväg en burk eller nåt så att han tystnade. Klacken försvann i ljudet från orgeln. Vore bra om han var med och drog igång klacken och sedan låta klacken ta över istället för att komma in och ta över från klacken. Allt har sina barnsjukdomar.
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 23, 2008 11:07:14 GMT 1
Orgeln var rolig en liten stund, men efter ett tag fick man lust att dra iväg en burk eller nåt så att han tystnade. Klacken försvann i ljudet från orgeln. Vore bra om han var med och drog igång klacken och sedan låta klacken ta över istället för att komma in och ta över från klacken. Allt har sina barnsjukdomar. Kommer att ske vissa förändringar till nästa gång! Vad säger jag inte för det kommer bli en överraskning! Tack Svenne för hjälpen!
|
|
|
Post by HF on Feb 23, 2008 14:37:12 GMT 1
Ja, ja det tror inte jag. Vad är nytt i era ramsor/supporterkultur? White Stripes (dö do do do do dööö döö) är ju en lika stor nyhet som att det inte längre finns en mur mellan väst och öst berlin Hahahaha. Jag trodde aldrig jag skulle säga detta. Men stämningen på BLT.se filmen fick man rysningar av. Den kommer under natten cirkulera runt bland nordens största tifo/supporterforum! Bra jobbat lökar ! Muren? Vilken? Har det varit mur i Berlin?
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 23, 2008 14:56:48 GMT 1
Hahahaha. Jag trodde aldrig jag skulle säga detta. Men stämningen på BLT.se filmen fick man rysningar av. Den kommer under natten cirkulera runt bland nordens största tifo/supporterforum! Bra jobbat lökar ! Har du några bra länkar till dessa forum du snackar om?
|
|
|
Post by BigDog on Feb 23, 2008 20:48:53 GMT 1
Tack för igår BB - Ni/Vi gjorde ett underbart jobb, nyligen föreslaget som årets lirare (den 6.e spelaren) på detta forum. Och nog kändes det lite i morse när jag vaknade...
|
|
|
Post by BigDog on Feb 23, 2008 20:49:36 GMT 1
Och i morrn trycker ALLA i med det lilla extra, så kommer nog TAR att lyfta till nya höjder. Om taket lyfter i kväll blir det problem med akustiken under m-festivalen Någon som sett taket spricka ? ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 23, 2008 21:09:11 GMT 1
Takbalkar bågnar?? C-hallen.. här kommer vi!
|
|
|
Post by Jason on Feb 24, 2008 21:36:39 GMT 1
Nu får vi se till att skapa samma stämning på onsdag. å som det var i fredags har jag inte ord att beskriva!!!
Kändes att det var något stort på gång där.
Fy fan vad underbart!
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Feb 27, 2008 22:07:26 GMT 1
Klacken är den bra ?
Ja !
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 27, 2008 22:23:57 GMT 1
vi hade en ok prestation men jag trodde att det skulle vara bättre tyck varför går folk och ställer sig vid trumman om dom inte vill sjunga och skrika? Det fanns folk som inte fick plats som gärna hade stämt upp i sång men då ville det stå massa dryga människor där i stället och hålla käften. riktigt tråkigt. huvudsaken är att vi vann och att vi hade ett ok tryck iallafall
|
|