|
Post by sektiong on Jan 20, 2007 12:42:41 GMT 1
Det var några "tuffa killar" från Kallinge på parkeringen i går som gick omkring och skrek att alla i KHK suger K**. Kanske var dessa pIllY ville prata med ! Men då går ju utvecklingen framåt i Kallinge, dom kunde ju säga mer än tre ord på raken.
|
|
|
Post by burt on Jan 20, 2007 16:41:27 GMT 1
Det är sagt att vi INTE ska håna våra motståndare. Ändå så ropas det i kör "SPELA HOCKEY BONNJÄVLAR", det är inte acceptabelt. Och sen står det killar väldigt och inom synhåll för KRIF klacken och visar upp sina långfingrar och manar dem till läktarvåld, hur fan får sånt hända... Nej, ska vi bli en respekterad och bra klack, måste vi göra nåt åt dessa idiotiska tilltag... jag var en av dem som "manade dem till läktavåld haha" då jag tyckte att vi kunde träffas utanför efter matchen så skulle dem få stå för sina ord dem skrek åt oss närmast kallinge klacken, vad är fel med det ? men det ville dem givetvis inte göra, och om du tycker detta är så hemskt, att du inte går och säger till mig, eller alla andra som stod òch gjorde dessa förfärliga saker ? Det var för trångt, så jag kom inte fram... ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 20, 2007 17:28:28 GMT 1
Det är sagt att vi INTE ska håna våra motståndare. Ändå så ropas det i kör "SPELA HOCKEY BONNJÄVLAR", det är inte acceptabelt. Och sen står det killar väldigt och inom synhåll för KRIF klacken och visar upp sina långfingrar och manar dem till läktarvåld, hur fan får sånt hända... Nej, ska vi bli en respekterad och bra klack, måste vi göra nåt åt dessa idiotiska tilltag... Förstå att det finns en hel del som skiter fullständigt i ert avtal med KHKs styrelse. Håna moståndarna hör till, och det blir bara patetiskt när det gått så långt att man inte längre får visa sina känslor. Det är inte golf eller tennis vi tittar på..........
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Jan 20, 2007 18:12:41 GMT 1
Det är sagt att vi INTE ska håna våra motståndare. Ändå så ropas det i kör "SPELA HOCKEY BONNJÄVLAR", det är inte acceptabelt. Och sen står det killar väldigt och inom synhåll för KRIF klacken och visar upp sina långfingrar och manar dem till läktarvåld, hur fan får sånt hända... Nej, ska vi bli en respekterad och bra klack, måste vi göra nåt åt dessa idiotiska tilltag... Förstå att det finns en hel del som skiter fullständigt i ert avtal med KHKs styrelse. Håna moståndarna hör till, och det blir bara patetiskt när det gått så långt att man inte längre får visa sina känslor. Det är inte golf eller tennis vi tittar på.......... Håller med, det är inte värre än när arrangörer som KRIF, Vimmerby, Västervik med flera, spelar nidvisor i högtalarna, så fort gästerna hamnar i utvisningsbåset! Det här har funkat sedan 70 talet och funkar aldeles utmärkt nu också. För kan man spela riktigt ojust, då tål man nog att höra "SPELA HOCKEY BONNJÄVLAR" också utan att ta illa vid sig! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by jonnyssenap12 on Jan 20, 2007 18:37:34 GMT 1
Det är sagt att vi INTE ska håna våra motståndare. Ändå så ropas det i kör "SPELA HOCKEY BONNJÄVLAR", det är inte acceptabelt. Och sen står det killar väldigt och inom synhåll för KRIF klacken och visar upp sina långfingrar och manar dem till läktarvåld, hur fan får sånt hända... Nej, ska vi bli en respekterad och bra klack, måste vi göra nåt åt dessa idiotiska tilltag... Va de me o vet va som hände vi rosenholms arena när krif suppotrra komm o provecerade khk folk utanför vi bestämde att efter match utanför men nej vart tog dom vägen dom försvann man utmannar inte om man inte ä beräd på konskvencer/puss på er
|
|
|
Post by crosschecking on Jan 20, 2007 21:41:20 GMT 1
När man spelar fult och vårdslöst så ska den höras!!!
|
|
|
Post by burt on Jan 20, 2007 22:56:11 GMT 1
Den ska höras i alla lägen... ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 20, 2007 23:20:44 GMT 1
Den ska höras i alla lägen... ;D Du ändrade dig snabbt.....?
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 21, 2007 1:43:38 GMT 1
När man spelar fult och vårdslöst så ska den höras!!! Självklart! Det är väl inte dagisbarn som är på utflykt?
|
|
|
Post by burt on Jan 21, 2007 12:02:04 GMT 1
Jag håller med om att en klack som är tyst, kan lika gärna gå och sätta sig på sittplats, den ska höras mycket, men hur den uttrycker sig är en annan femma. Personligen så är det rätt kul att håna motståndarna, men jag måste ställa mig bakom det beslut Ola och BB har tagit gällande uppförandet avv BB i klacken... ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 21, 2007 12:07:01 GMT 1
Det är sagt att vi INTE ska håna våra motståndare. Ändå så ropas det i kör "SPELA HOCKEY BONNJÄVLAR", det är inte acceptabelt. Och sen står det killar väldigt och inom synhåll för KRIF klacken och visar upp sina långfingrar och manar dem till läktarvåld, hur fan får sånt hända... Nej, ska vi bli en respekterad och bra klack, måste vi göra nåt åt dessa idiotiska tilltag... jag var en av dem som "manade dem till läktavåld haha" då jag tyckte att vi kunde träffas utanför efter matchen så skulle dem få stå för sina ord dem skrek åt oss närmast kallinge klacken, vad är fel med det ? men det ville dem givetvis inte göra, och om du tycker detta är så hemskt, att du inte går och säger till mig, eller alla andra som stod òch gjorde dessa förfärliga saker ? Moget...märks att du är hjärntvättad av Black Army.
|
|
|
Post by pILLY on Jan 21, 2007 12:14:39 GMT 1
jag var en av dem som "manade dem till läktavåld haha" då jag tyckte att vi kunde träffas utanför efter matchen så skulle dem få stå för sina ord dem skrek åt oss närmast kallinge klacken, vad är fel med det ? men det ville dem givetvis inte göra, och om du tycker detta är så hemskt, att du inte går och säger till mig, eller alla andra som stod òch gjorde dessa förfärliga saker ? Moget...märks att du är hjärntvättad av Black Army. haha har du stannat upp i utvecklingen ?
|
|
|
Post by pILLY on Jan 21, 2007 12:23:59 GMT 1
Ni kan stå och kela med era vänner på läktaren, mina sådanna intressen stannar hemma och med det kvinnliga könet, jag ska hata och hetsa så länge jag lever ! hata mera ! så ni behöver inte i fortsättningen kommentera det här på forumet, skicka ett pm till mig om det är nåt ni vill säga, eller så är det bara att komma fram till mig på matcherna och byta några ord !
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 21, 2007 13:01:33 GMT 1
Det är sagt att vi INTE ska håna våra motståndare. Ändå så ropas det i kör "SPELA HOCKEY BONNJÄVLAR", det är inte acceptabelt. Och sen står det killar väldigt och inom synhåll för KRIF klacken och visar upp sina långfingrar och manar dem till läktarvåld, hur fan får sånt hända... Nej, ska vi bli en respekterad och bra klack, måste vi göra nåt åt dessa idiotiska tilltag... Man ska förstås heja på laget. Men....... Samtidigt måste man få skrika saker som Spela hockey Bonnjävlar, En gris en ko en kallingebo, Hem o pippa pigan åh åhåhåh, Vi är Karlskrona vi heter faktiskt så och vi ska visa....... Allt detta hör faktiskt till och så har det varot ända sedan slutet av 70-talet. Annars ska Du nog inte gå på NÅGON elitseriematch heller. Det är allt i ett paket som hör ihop. Du behöver dessutom inte skrika eller sjunga med i det Du inte vill. Vi lever i ett fritt land och låt det så förbli ! Nu jobbar vi in 2 nya poäng mot Jönköpingstattarna idag ! K-H-K
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 21, 2007 17:48:24 GMT 1
Moget...märks att du är hjärntvättad av Black Army. haha har du stannat upp i utvecklingen ? Nej, men du. Våld är det enda du tänker på. Känns som du gör det för att verka tuff och märkvärdig. Antar att du har varit inblandad i samtliga händelser som har skämt ut klubben tidigare.
|
|