|
Post by pILLY on Jan 21, 2007 19:44:08 GMT 1
haha har du stannat upp i utvecklingen ? Nej, men du. Våld är det enda du tänker på. Känns som du gör det för att verka tuff och märkvärdig. Antar att du har varit inblandad i samtliga händelser som har skämt ut klubben tidigare. du ska väl skita fullständigt i vad jag tänker och gör ? tuff tuff
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 21, 2007 19:45:33 GMT 1
NU ta vi nya tag .. o håller oss till ämnet .. hur svårt kan det vara ...
Klacken börjar ta sig .. funkade rätt bra idag mot dalen o hoppas det blir bättre med folk på onsdag
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 21, 2007 20:18:44 GMT 1
Med tanke på de åtaganden som BB har gjort (att inte håna motståndarna) så var "stå upp som en riktig man" lite väl magstarkt med tanke på att det var ganska uppenbart att Dalen spelaren hade fått en klubba i ansiktet.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 21, 2007 20:49:48 GMT 1
Med tanke på de åtaganden som BB har gjort (att inte håna motståndarna) så var "stå upp som en riktig man" lite väl magstarkt med tanke på att det var ganska uppenbart att Dalen spelaren hade fått en klubba i ansiktet. Tyvärr så föll denna ramsa!! Men annars så tycker jag det börjar se bra ut på NNÖ!! Tänk om man kunde få med sittplats i några ramsor oxå!!
|
|
|
Post by dragskott on Jan 21, 2007 20:51:48 GMT 1
Det kommer det kommer! Idag var bitar av G-sektionen med på några ramsor. Det är på gång.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 21, 2007 20:53:46 GMT 1
Bara vänta till playoff/kvalet, hela hallen kommar att koka.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 21, 2007 20:54:36 GMT 1
hade varit kanon ;D
|
|
|
Post by dragskott on Jan 21, 2007 20:57:00 GMT 1
Jag tycker att idag var klacken mycket bra. Bra med både ramsor och sång! Kul att några hade fått tillbaka rösterna. ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 21, 2007 21:09:54 GMT 1
Jo va lite svårt ibörjan av matchen men blev bättre o bättre ;D ;D ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 21, 2007 21:44:45 GMT 1
Jag tycker att idag var klacken mycket bra. Bra med både ramsor och sång! Kul att några hade fått tillbaka rösterna. ;D Instämmer
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 21, 2007 22:51:00 GMT 1
jag var en av dem som "manade dem till läktavåld haha" då jag tyckte att vi kunde träffas utanför efter matchen så skulle dem få stå för sina ord dem skrek åt oss närmast kallinge klacken, vad är fel med det ? men det ville dem givetvis inte göra, och om du tycker detta är så hemskt, att du inte går och säger till mig, eller alla andra som stod òch gjorde dessa förfärliga saker ? Moget...märks att du är hjärntvättad av Black Army. Black Army? Senast de var våldsamt aktiva var på 90-talet. Du är inte så insatt va?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 22, 2007 3:32:56 GMT 1
Moget...märks att du är hjärntvättad av Black Army. Black Army? Senast de var våldsamt aktiva var på 90-talet. Du är inte så insatt va? Lägg ner nu !!!! Tråden handlar om BB's Klack om du har missat det ...
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Jan 22, 2007 10:05:53 GMT 1
Tror att klacken kommer att bli mkt stor under play off tycker ni gör ett mkt bra jobb just nu bara att gratulera er
|
|
|
Post by Jason on Jan 22, 2007 11:51:27 GMT 1
Skönt att även sittplats gick att få igång... Man vågar ju inte sitta själv och sjunga... Prova med att få igång publiken lite tidigare vid nästa match... ju mer ni körde "Ni på sittplats....." ju fler var det som hängde på.
|
|
|
Post by dragskott on Jan 22, 2007 13:06:22 GMT 1
Skönt att även sittplats gick att få igång... Man vågar ju inte sitta själv och sjunga... Prova med att få igång publiken lite tidigare vid nästa match... ju mer ni körde "Ni på sittplats....." ju fler var det som hängde på. Instämmer !
|
|