|
Post by Supertramp on Jan 22, 2007 13:29:00 GMT 1
Black Army? Senast de var våldsamt aktiva var på 90-talet. Du är inte så insatt va? Lägg ner nu !!!! Tråden handlar om BB's Klack om du har missat det ... Vad ska jag lägga ner med? När folk kommer med "falska påstående" så är det självklart att man säger ifrån. Gör ditt jobb och rensa alla dryga one-liners istället!
|
|
|
Post by burt on Jan 22, 2007 13:46:08 GMT 1
Jag tycker att idag var klacken mycket bra. Bra med både ramsor och sång! Kul att några hade fått tillbaka rösterna. ;D Den rösten jag hade fått tillbaka är nu förvunnen igen, men postivt var att blev mer folk i klacken efter efter varje periodpaus och under 3 perioden var den riktigt bra... ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 22, 2007 18:25:26 GMT 1
Moget...märks att du är hjärntvättad av Black Army. Black Army? Senast de var våldsamt aktiva var på 90-talet. Du är inte så insatt va? Vet du vem pILLY är då? Jag vet bara att han är AIK-fantast och tycker om att mucka gräl. Därav att jag tog upp just AIK:s supporterklubb.
|
|
|
Post by pILLY on Jan 22, 2007 18:43:14 GMT 1
Black Army? Senast de var våldsamt aktiva var på 90-talet. Du är inte så insatt va? Vet du vem pILLY är då? Jag vet bara att han är AIK-fantast och tycker om att mucka gräl. Därav att jag tog upp just AIK:s supporterklubb. snälla kryp tillbaka under din sten !
|
|
|
Post by gustaf on Jan 23, 2007 15:57:46 GMT 1
Skönt att även sittplats gick att få igång... Man vågar ju inte sitta själv och sjunga... Prova med att få igång publiken lite tidigare vid nästa match... ju mer ni körde "Ni på sittplats....." ju fler var det som hängde på. Instämmer ! Det vore kansken bra med något slags flyg blad till de på sittplats med de olika ramsorna, alla kanske inte kan de riktigt ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 23, 2007 18:50:43 GMT 1
Vet du vem pILLY är då? Jag vet bara att han är AIK-fantast och tycker om att mucka gräl. Därav att jag tog upp just AIK:s supporterklubb. snälla kryp tillbaka under din sten ! Har aldrig haft någon sten, därav 5300 inlägg ;D
|
|
|
Post by dragskott on Jan 25, 2007 8:34:18 GMT 1
Heja Klacken! Jag tycker ni gjorde en strong insats igår. Ni jobbade på trots att det inte såg så muntert ut på isen. Ni försökte få igång såväl spelarna som sittplats. Fast reponsen var väl inget vidare. Från något håll. Keep on working! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 25, 2007 10:55:01 GMT 1
Heja Klacken! Jag tycker ni gjorde en strong insats igår. Ni jobbade på trots att det inte såg så muntert ut på isen. Ni försökte få igång såväl spelarna som sittplats. Fast reponsen var väl inget vidare. Från något håll. Keep on working! ;D Instämmer
|
|
|
Post by monitor on Jan 25, 2007 20:28:34 GMT 1
All heder till klacken igår! Även om laget gör en plattmatch så kommer noterar dom vad som händer på ståplats - nästa gång det är darrigt på isen vet dom att klacken är med dom iallafall. Vet inte om jag övertolkar men tyckte att även sittplats gjorde små, små ansatser till att hjälpa till i 3:e...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 26, 2007 10:34:38 GMT 1
Tycker att BB skall göra något extra för att välkomna Sebbe "hem" på onsdag.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 26, 2007 10:44:37 GMT 1
är på G ;D ;D ;D
|
|
|
Post by burt on Jan 26, 2007 10:45:50 GMT 1
Tycker att BB skall göra något extra för att välkomna Sebbe "hem" på onsdag. Jag skrev ett inlägg om just detta i en annan tråd, försök att hitta den... ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 26, 2007 11:39:01 GMT 1
En enkel pappersbanderoll är ju självklart. Visa nu vad ni går för! Allmänheten hade nog gett er många pluspoäng isf....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 26, 2007 11:48:17 GMT 1
WÖRD
|
|
|
Post by Supertramp on Feb 1, 2007 14:45:32 GMT 1
Lite besviken på att ingen i BB/"klacken"/ståplats tog på sig att måla en banderoll till nyförvärven. Var det viktigare att steka på 1344? Har ni inga som helst planer på tifoaktiviteter?
|
|