|
Post by anticonnie on Jan 17, 2007 7:00:14 GMT 1
För de som vill så kommer vi samlas ett gäng på wachtmeister nu på torsdag ca 12,00 och fika lite!! Ett enda krav gäller och det är att man är iförd sin KHKreplica! Gärna ett pm till mig om ni tänkt deltaga!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 18, 2007 13:05:03 GMT 1
Avklarad!! Tack ni som kom! Detta gör vi om!! eller vad säger ni övriga som var där?
|
|
|
Post by dragskott on Jan 18, 2007 13:21:03 GMT 1
Hur många blev ni?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 18, 2007 13:21:35 GMT 1
Hur många blev ni? 6 st denna gång!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jan 18, 2007 20:47:11 GMT 1
hoppas på fler nästa gång .. kom igen nu gubbar o gummor ...
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Jan 18, 2007 22:02:43 GMT 1
Hehe, var nästan så en annan funderade på att gå dit och inspektera på avstånd. Får hoppas ni hade trevligt i vilket fall.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 18, 2007 22:10:27 GMT 1
Hehe, var nästan så en annan funderade på att gå dit och inspektera på avstånd. Får hoppas ni hade trevligt i vilket fall. Äger du ingen replica då eller??? Eller vågar du inte stå för att du är KHK supporter?? Hursomhelst så är du välkommen i replicalunchandet när du vill!bara du följer reglerna!
|
|
|
Post by burt on Jan 19, 2007 15:58:29 GMT 1
Tröja på annars får ni äta i nåt annat mindre trevligt sällskap... ;D
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Jan 19, 2007 19:08:34 GMT 1
Äger ingen replica, är KHK-supporter. Ordet supporter definieras nog olika från person till person, men för mig så innebär det att jag stödjer KHK, även om det inte är med några större medel, genom att gå på flertalet hemmamatcher och hjälpa till så gott jag kan från sittplats. Jag må inte vara lika ärrad och rutinerad som många andra här på forumet, men det enda laget för mig är KHK.
|
|
|
Post by HF on Jan 19, 2007 22:23:11 GMT 1
Äger ingen replica, är KHK-supporter. Ordet supporter definieras nog olika från person till person, men för mig så innebär det att jag stödjer KHK, även om det inte är med några större medel, genom att gå på flertalet hemmamatcher och hjälpa till så gott jag kan från sittplats. Jag må inte vara lika ärrad och rutinerad som många andra här på forumet, men det enda laget för mig är KHK. Med tiden blir du ärrad
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 24, 2007 12:41:10 GMT 1
Då var det dags igen!! Onsdagen 31/1 11,30-12,45 Wachtmeister Replicatröja på! Pm till mig om ni kommer!
|
|
|
Post by burt on Jan 24, 2007 13:03:31 GMT 1
Kan vi inte bara få dyka upp och överrraska dig YB eller ska du boka bord, med tanke på att ägaren försökte sno bord ifrån oss...
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2007 21:52:21 GMT 1
Då var det dags igen!! Onsdagen 31/1 11,30-12,45 Wachtmeister Replicatröja på! Pm till mig om ni kommer! Vill bara påminna om denna träff! PS.Ansluter Sebbe eller Daniel så bjuder jag er på lunch! DS
|
|
|
Post by lawless on Jan 28, 2007 22:19:12 GMT 1
Äger ingen replica, är KHK-supporter. Ordet supporter definieras nog olika från person till person, men för mig så innebär det att jag stödjer KHK, även om det inte är med några större medel, genom att gå på flertalet hemmamatcher och hjälpa till så gott jag kan från sittplats. Jag må inte vara lika ärrad och rutinerad som många andra här på forumet, men det enda laget för mig är KHK. Äger heller ingen sån... Ska vi utan tröjor äta på Åhlens istället så kan dom där fjantarna va där dom är..... Känner mig riktigt utfryst ju....
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2007 22:21:43 GMT 1
Äger ingen replica, är KHK-supporter. Ordet supporter definieras nog olika från person till person, men för mig så innebär det att jag stödjer KHK, även om det inte är med några större medel, genom att gå på flertalet hemmamatcher och hjälpa till så gott jag kan från sittplats. Jag må inte vara lika ärrad och rutinerad som många andra här på forumet, men det enda laget för mig är KHK. Äger heller ingen sån... Ska vi utan tröjor äta på Åhlens istället så kan dom där fjantarna va där dom är..... Känner mig riktigt utfryst ju.... Du kan få hyra en av mig!! Skulle du inte inhandla en nu vid månadsskiftet??
|
|