|
Post by Teddybear on Nov 6, 2005 0:18:06 GMT 1
Bästa klackar jag stått i (med kompisar som är anhängare av lagen för att inte dö, rekommenderar starkt psyke när glirningarna haglar)är Wolfpack (FBK), Black Army (De sjunger även när laget ligger under med 5-0) samt sett DIF när de hade en klack och den var ruskigt imponerande. Det låter som WildCats förra året, vi sjöng o vi sjöng både borta o hemma men vad hjälpte det, vi förlorade match efter match Men inte faan gav vi upp för det Zoder lilla! BB är mer än 10 personer som står och hejar på sitt lag, men 10 personer är ju bättre än inget!
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 6, 2005 0:20:16 GMT 1
Vill ge en stor eloge till BB Er formkurva pekar stadigt uppåt. Kanonstöttning av KHK senast. Ni gjorde även ett bra jobb för att få igång betonghäckarna och övriga på sittplats Har även fått info om att några ur BB ställde upp natt och dag i samband med invigning/konsert etc. Det är bra att ni visar att ni vill nåt med hockeyn i staun. Fler borde haka på. Ni är värda varenda dunk i ryggen ni kan få som motvikt till skiten ni fått i medier och den extrema detaljerade övervakning och detaljkritik ni fått match för match av egna publiken (läs sandvik) Kanske dessa positiva vibbar kan bidra till fler medlemmar i BB? HTS??
|
|
|
Post by Sudden on Nov 6, 2005 0:44:36 GMT 1
Hörde att ni gjorde ett starkt jobb på premiären och det är riktigt kul att höra Hoppas det fortsätter så. Sedan en personlig kommentar vilket jag vet vissa kommer hänga mig för men men En "riktig" klack behöver inte trumma enligt min mening. Den driver sig själv med sång och ramsor. Men fram tills dess att BB har nått dit vilket jag hoppas inte tar allt för lång tid är jag helt och hållet för trumman för att skapa stämningen och få med sig ramsor och sång. Trumma eller inte...? Allt som för liv och ger en god stämmning är väl bra... såg att Jim tog över trumman i tidags.. kanon.. Ni får jobba ihop er och tala om för den gode Jim hur ni vill att han skall trumma.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 6, 2005 9:10:15 GMT 1
Vill ge en stor eloge till BB Er formkurva pekar stadigt uppåt. Kanonstöttning av KHK senast. Ni gjorde även ett bra jobb för att få igång betonghäckarna och övriga på sittplats Har även fått info om att några ur BB ställde upp natt och dag i samband med invigning/konsert etc. Det är bra att ni visar att ni vill nåt med hockeyn i staun. Fler borde haka på. Ni är värda varenda dunk i ryggen ni kan få som motvikt till skiten ni fått i medier och den extrema detaljerade övervakning och detaljkritik ni fått match för match av egna publiken (läs sandvik) japp BB var mycket bra i sista matchen, formkurvan uppåt. Och givetvis får vi sandvikare en känga av pekpinne magistern, det är ju förståss bara vi som kritiserat klacken det gånger det gått överstyr, elller hur. Jag skrev klacken då BB är nya för denna säsongen.Och givetvis har det aldrig hänt något de gångerna heller. Inget hände i S-borg inget hände i Karlmar inget hände i Lund och inget hände i Glimåkra. Som du kan läsa i en annan tråd så har sandvikare redan berömt BB för matchen mot SIK. Och du får gärna sluta dra oss över en kant nu! Har nu modifierat mitt inlägg. Tagit bort utpekandet av sandvik (när får jag förresten min royalty för namnet?) Självklart ska man egentligen inte dra alla över en kant i sandvik. Men eftersom de likt den borgerliga alliansen försöker uppträda med enad front så har de sig lite själva att skylla. Men visst finns det skillnader. Allt från nyanserade Hogan till den ryske björnen med ett ordförråd som på sikt kanske kan bli tvåsiffrigt.
|
|
|
Post by HF on Nov 6, 2005 14:15:21 GMT 1
japp BB var mycket bra i sista matchen, formkurvan uppåt. Och givetvis får vi sandvikare en känga av pekpinne magistern, det är ju förståss bara vi som kritiserat klacken det gånger det gått överstyr, elller hur. Jag skrev klacken då BB är nya för denna säsongen.Och givetvis har det aldrig hänt något de gångerna heller. Inget hände i S-borg inget hände i Karlmar inget hände i Lund och inget hände i Glimåkra. Som du kan läsa i en annan tråd så har sandvikare redan berömt BB för matchen mot SIK. Och du får gärna sluta dra oss över en kant nu! Har nu modifierat mitt inlägg. Tagit bort utpekandet av sandvik (när får jag förresten min royalty för namnet?) Självklart ska man egentligen inte dra alla över en kant i sandvik. Men eftersom de likt den borgerliga alliansen försöker uppträda med enad front så har de sig lite själva att skylla. Men visst finns det skillnader. Allt från nyanserade Hogan till den ryske björnen med ett ordförråd som på sikt kanske kan bli tvåsiffrigt. upprättelse...för mig ialla fall
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 9, 2005 17:44:34 GMT 1
Tänk om KHK:s spelare kunde ge lite ris och ros till oss i BB i forumet? Jag skulle bli extra sporrad om de gjorde det, precis som Kalmars spelare gjort. www.gastbok.nu/gb/?gb=17057
|
|