|
Post by holdingthestick on Nov 5, 2005 10:22:00 GMT 1
Vill ge en stor eloge till BB Er formkurva pekar stadigt uppåt. Kanonstöttning av KHK senast. Ni gjorde även ett bra jobb för att få igång betonghäckarna och övriga på sittplats Har även fått info om att några ur BB ställde upp natt och dag i samband med invigning/konsert etc. Det är bra att ni visar att ni vill nåt med hockeyn i staun. Fler borde haka på. Ni är värda varenda dunk i ryggen ni kan få som motvikt till skiten ni fått i medier och den extrema detaljerade övervakning och detaljkritik ni fått match för match av egna publiken
|
|
|
Post by youngblood on Nov 5, 2005 11:26:49 GMT 1
Talade med CONNIE idag och han tyckte själv att allt blivit fel och hoppades att han kunde visa sig i hallen ifortsättningen. Jag välkomnade honom att komma till oss och själv se med egna ögon hur det fungerar. För borta matchen mot Rydaholm fungerade allt som det skulle och kan vi visa Connie det vi är bra på så kanske han får upp ögonen och börjar skriva positiva saker om KHK och BB
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 13:26:25 GMT 1
Vill ge en stor eloge till BB Er formkurva pekar stadigt uppåt. Kanonstöttning av KHK senast. Ni gjorde även ett bra jobb för att få igång betonghäckarna och övriga på sittplats Har även fått info om att några ur BB ställde upp natt och dag i samband med invigning/konsert etc. Det är bra att ni visar att ni vill nåt med hockeyn i staun. Fler borde haka på. Ni är värda varenda dunk i ryggen ni kan få som motvikt till skiten ni fått i medier och den extrema detaljerade övervakning och detaljkritik ni fått match för match av egna publiken (läs sandvik) japp BB var mycket bra i sista matchen, formkurvan uppåt. Och givetvis får vi sandvikare en känga av pekpinne magistern, det är ju förståss bara vi som kritiserat klacken det gånger det gått överstyr, elller hur. Jag skrev klacken då BB är nya för denna säsongen.Och givetvis har det aldrig hänt något de gångerna heller. Inget hände i S-borg inget hände i Karlmar inget hände i Lund och inget hände i Glimåkra. Som du kan läsa i en annan tråd så har sandvikare redan berömt BB för matchen mot SIK. Och du får gärna sluta dra oss över en kant nu!
|
|
|
Post by newman on Nov 5, 2005 13:47:15 GMT 1
Hoppas Jim har laddat med 6´5 virvelkagge!
|
|
|
Post by newman on Nov 5, 2005 13:48:49 GMT 1
Talade med CONNIE idag och han tyckte själv att allt blivit fel och hoppades att han kunde visa sig i hallen ifortsättningen. Jag välkomnade honom att komma till oss och själv se med egna ögon hur det fungerar. För borta matchen mot Rydaholm fungerade allt som det skulle och kan vi visa Connie det vi är bra på så kanske han får upp ögonen och börjar skriva positiva saker om KHK och BB Tror du på det sjäjv Y.B
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 5, 2005 14:14:36 GMT 1
Talade med CONNIE idag och han tyckte själv att allt blivit fel och hoppades att han kunde visa sig i hallen ifortsättningen. Jag välkomnade honom att komma till oss och själv se med egna ögon hur det fungerar. För borta matchen mot Rydaholm fungerade allt som det skulle och kan vi visa Connie det vi är bra på så kanske han får upp ögonen och börjar skriva positiva saker om KHK och BB Tror du på det sjäjv Y.B Vet inte vad man ska tro. Conie tycks ju ha gått under jorden. Omplacerad på BLT ??
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 15:06:41 GMT 1
Tror du på det sjäjv Y.B Vet inte vad man ska tro. Conie tycks ju ha gått under jorden. Omplacerad på BLT ?? tryckeriet kanske....
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 5, 2005 21:14:31 GMT 1
Hörde att ni gjorde ett starkt jobb på premiären och det är riktigt kul att höra Hoppas det fortsätter så. Sedan en personlig kommentar vilket jag vet vissa kommer hänga mig för men men En "riktig" klack behöver inte trumma enligt min mening. Den driver sig själv med sång och ramsor. Men fram tills dess att BB har nått dit vilket jag hoppas inte tar allt för lång tid är jag helt och hållet för trumman för att skapa stämningen och få med sig ramsor och sång.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 5, 2005 21:25:33 GMT 1
Hörde att ni gjorde ett starkt jobb på premiären och det är riktigt kul att höra Hoppas det fortsätter så. Sedan en personlig kommentar vilket jag vet vissa kommer hänga mig för men men En "riktig" klack behöver inte trumma enligt min mening. Den driver sig själv med sång och ramsor. Men fram tills dess att BB har nått dit vilket jag hoppas inte tar allt för lång tid är jag helt och hållet för trumman för att skapa stämningen och få med sig ramsor och sång. Vi är inte tillräckligt många i klacken än som vågar ta för sig och sjunga tillräckligt mycket och högt för att det ska funka. Det funkar kanske med några hundra lule-fans
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 5, 2005 21:32:51 GMT 1
Vi är inte tillräckligt många i klacken än som vågar ta för sig och sjunga tillräckligt mycket och högt för att det ska funka. Det funkar kanske med några hundra lule-fans [/quote] Nej precis det jag menar fram tills dess är trumman bra. Sedan har Luleå klacken flipat ut lite. De är så isolerade där uppe så det blir lite väl mycket hatramsor. Bästa klackar jag stått i (med kompisar som är anhängare av lagen för att inte dö, rekommenderar starkt psyke när glirningarna haglar)är Wolfpack (FBK), Black Army (De sjunger även när laget ligger under med 5-0) samt sett DIF när de hade en klack och den var ruskigt imponerande.
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Nov 5, 2005 21:44:12 GMT 1
Bästa klackar jag stått i (med kompisar som är anhängare av lagen för att inte dö, rekommenderar starkt psyke när glirningarna haglar)är Wolfpack (FBK), Black Army (De sjunger även när laget ligger under med 5-0) samt sett DIF när de hade en klack och den var ruskigt imponerande. Det låter som WildCats förra året, vi sjöng o vi sjöng både borta o hemma men vad hjälpte det, vi förlorade match efter match Men inte faan gav vi upp för det
|
|
|
Post by youngblood on Nov 5, 2005 22:11:29 GMT 1
Bästa klackar jag stått i (med kompisar som är anhängare av lagen för att inte dö, rekommenderar starkt psyke när glirningarna haglar)är Wolfpack (FBK), Black Army (De sjunger även när laget ligger under med 5-0) samt sett DIF när de hade en klack och den var ruskigt imponerande. Det låter som WildCats förra året, vi sjöng o vi sjöng både borta o hemma men vad hjälpte det, vi förlorade match efter match Men inte faan gav vi upp för det Hoppas knights fortsätter i samma anda som förra året och åker ur tvåan med dunder å brak förlorar sedan kvalet och sedan får se KHK segla upp i tvåan och ta över er plats.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 5, 2005 22:14:08 GMT 1
Talade med CONNIE idag och han tyckte själv att allt blivit fel och hoppades att han kunde visa sig i hallen ifortsättningen. Jag välkomnade honom att komma till oss och själv se med egna ögon hur det fungerar. För borta matchen mot Rydaholm fungerade allt som det skulle och kan vi visa Connie det vi är bra på så kanske han får upp ögonen och börjar skriva positiva saker om KHK och BB Tror du på det sjäjv Y.B Man kan aldrig veta vad som skall hända. Tron om en bättre hockey framtid för KHK och BB är det sista som överger mig om det nu även innebär en försoning med Connie.
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 22:29:41 GMT 1
Bästa klackar jag stått i (med kompisar som är anhängare av lagen för att inte dö, rekommenderar starkt psyke när glirningarna haglar)är Wolfpack (FBK), Black Army (De sjunger även när laget ligger under med 5-0) samt sett DIF när de hade en klack och den var ruskigt imponerande. Det låter som WildCats förra året, vi sjöng o vi sjöng både borta o hemma men vad hjälpte det, vi förlorade match efter match Men inte faan gav vi upp för det mycket likheter med DIF där.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 5, 2005 23:42:50 GMT 1
Det låter som WildCats förra året, vi sjöng o vi sjöng både borta o hemma men vad hjälpte det, vi förlorade match efter match Men inte faan gav vi upp för det Hoppas knights fortsätter i samma anda som förra året och åker ur tvåan med dunder å brak förlorar sedan kvalet och sedan får se KHK segla upp i tvåan och ta över er plats. Vill du verkligen det? Tycker det är roligare att möta lag som också har hejarklackar. Vill hellre att Glimma eller något annat tråklag åker ut.
|
|