|
Post by Lucas Lokatt on Nov 6, 2005 20:50:24 GMT 1
Allvarligt talat, var fanns alla styrelsemedlemmar i BB mot Malmö?
Frågan är om det ens var 50% av styrelsen på ståplats, fanns ni någonstans i hallen?
SKANDAL!!!!
|
|
|
Post by youngblood on Nov 6, 2005 20:55:29 GMT 1
Det enda jag vet är att Jonas var hemma pga sina barn. Det finns säkert flera skäl till att det inte var fler från BB på plats jag vet själv att jag inte kan vara på plats i VAR all hemma matcher om det nu kommer att kallas skandal får stå för TEMPLET. Visst är jag inte med i styrelsen men det är inte bara dom som skall stötta KHK
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 6, 2005 21:09:25 GMT 1
Det fanns säkert de som hade skäl för att inte finnas på plats. Det har du rätt i Youngblood. Men om man ser 2st styrelsemedlemmar på sittplats så börjar man ju undra... Det kanske är där man ska sätta sig om man är med i styrelsen för en supporterförening?
LYSANDE!!!
|
|
|
Post by wilhelmiii on Nov 6, 2005 21:19:48 GMT 1
Kan bare hålla med Templet här! Jag tycker det är väldigt konstigt sätt dom jobbar på. Var ska sleven vara om inte i grytan? SKÄRPNING BB!!
|
|
|
Post by ironman on Nov 6, 2005 23:14:05 GMT 1
Verkligen skandal när man ser styrelse medlemar på sittplats . Eller är det bara roligt att åka på borta matcher?
|
|
|
Post by schizo on Nov 6, 2005 23:19:21 GMT 1
jag stog på stå första men sen satt dom 2 andra, pga att jag skulle jobba natten å kände att jag inte riktigt hade ork till att först stå och hoppa å skrika en hel match å sen direkt till att jobba en hel natt,,,jag ber så hemskt mycket om ursäkt Templet & Ironman,,,,,,
|
|
joker
Björnligan
Blackbugs
|
Post by joker on Nov 7, 2005 0:34:25 GMT 1
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 7, 2005 0:41:18 GMT 1
Man förstår att man kan få förhinder och inte kan närvara på alla matcher, men det va inte de som kritiken riktade sig mot. Utan det va mot dom i styrelsen som satt på sittläktaren och inte va med suppotrarna på ståplats!!! Bortsett från schizo som skulle jobba, va gör dom andra i en supporterklubb??? Bedriver dom supporterverksamheten från sittläktaren eller???
YNKLIGT!!!
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 7, 2005 8:29:00 GMT 1
Inte kul om det är på detta viset. Hoppas de berörda tänker om och tar sitt förnuft till fånga. ;D
|
|
|
Post by billibutt on Nov 7, 2005 9:10:48 GMT 1
Jag tar inte åt mej ! jag var på plats även om jag sprang i mellan ståplats och den andra ishallen pga att vi hadde hockybocky match samtidigt. Jag tycker det har varit dåligt med bb medlemar på ståplats under dessa två matcher !!Det är väll inte bara bb styrelse som det ska gnällas på !Var är bb`s medlemar många av dom sitter på sittplats tyvärr men jag klagar inte för det..Så sluta och lipa nu förfan :'(och alla i bb får skärpa sig även vi i styrelsen är vi på matchen så kan vi väll försöka vara samlade. :DVi kan inte springa runt och kolla varandra eller tala om när folk ska komma eller var dom ska stå eller sitta.
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 7, 2005 9:39:26 GMT 1
Just nu har jag ungefär lika stort förtroende för styrelsemedlemmarna i bb som du kan stava billibutt. Inget vidare alltså.
|
|
|
Post by tanstari on Nov 7, 2005 9:52:05 GMT 1
Just nu har jag ungefär lika stort förtroende för styrelsemedlemmarna i bb som du kan stava billibutt. Inget vidare alltså. seastedt varför detta dåliga förtroende?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 7, 2005 9:54:25 GMT 1
Skandal eller inte, jag satt på sittplats igår och skäms inte över det. Sitter faktiskt där jag känner för.
|
|
|
Post by newman on Nov 7, 2005 11:34:39 GMT 1
Tycker att man inte ska göra någon större affära av detta.. Det måste vara upp till var och en om man vill stå elle sitta oavsett om mam är med i bb eller inte.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 7, 2005 11:47:42 GMT 1
Alldeles rikitgt, lägg er energi på annat istället.
|
|