|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 7, 2005 11:59:59 GMT 1
Tycker att man inte ska göra någon större affära av detta.. Det måste vara upp till var och en om man vill stå elle sitta oavsett om mam är med i bb eller inte. Håller med, det är upp till var och en och det ska ingen behöva ta skit för. MEN, handen på hjärtat, förmodligen är det inte lika kul nu på ståplats som det var på A-sektionen i wämöhallen. Där man satt skönt och såg bra...
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 7, 2005 12:54:39 GMT 1
Jag förstår inte varför folk ska vara så bekväma av sig? Tycker det är snudd på pinsamt att KHK får mer verbalt stöd på bortamatcherna än hemma
|
|
|
Post by newman on Nov 7, 2005 13:11:28 GMT 1
Har med fyllet att göra(delvis).. så har det alltid varit. Man vågar mer på bortais än vad man gör hemma .
|
|
|
Post by youngblood on Nov 7, 2005 13:28:59 GMT 1
Har med fyllet att göra(delvis).. så har det alltid varit. Man vågar mer på bortais än vad man gör hemma . Vågar mer??? Så du menar att KHK ska ha mer stöd borta än hemma??
|
|
|
Post by wilhelmiii on Nov 7, 2005 17:52:34 GMT 1
Bra bortförklaringar BB! Det är precis som att som ex. Black Armys ledare ska hänga på sittplats på deras matcher. En supporter förening måste väl ändå hålla ihop tycker man? Eller vad är det ni vill uppnå, hälften göra skitjobbet i klacken och andra hälften kör golfapplåder på bekväm sittplats? Kamma till er!
|
|
|
Post by malte on Nov 7, 2005 22:09:32 GMT 1
En supporterklubb håller ihop, och är absolut inte tysta som ni var under större delan av matchen mot Malmö.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 7, 2005 22:17:04 GMT 1
En supporterklubb håller ihop, och är absolut inte tysta som ni var under större delan av matchen mot Malmö. Har tyvärr lite problem med halsen så händerna fick jobba istället!
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 7, 2005 22:34:32 GMT 1
Har inga som helst synpunkter VAR supporterklubben befinner sig i hallen, men visst måste man vara samlad !
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 7, 2005 22:41:17 GMT 1
Helt klart! Vill vi komma någon vart så måste vi göra det tillsammans!
|
|
|
Post by newman on Nov 7, 2005 22:49:21 GMT 1
Har med fyllet att göra(delvis).. så har det alltid varit. Man vågar mer på bortais än vad man gör hemma . Vågar mer??? Så du menar att KHK ska ha mer stöd borta än hemma?? Kan inte komma på något år då det varit med klackliv i W-h än på bortamatcherna... Har en känsla av att det är lika dant idag..eller har jag fel!
|
|
|
Post by youngblood on Nov 8, 2005 6:20:47 GMT 1
Det är ju detta vi ska försöka ändra på! Men det går ju inte när flera hela tiden drar sig undan! Jag säger som jag har sagt hela tiden BB KOMMER ATT REGERA!! HJÄLP ISTÄLLET FÖR SJÄLP!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 8, 2005 7:28:34 GMT 1
Lovar att jag skall göra dig (Youngblood) sällskap i nästa hemmmamatch mot Åstorp.
|
|
|
Post by newman on Nov 8, 2005 7:43:36 GMT 1
Det är ju detta vi ska försöka ändra på! Men det går ju inte när flera hela tiden drar sig undan! Jag säger som jag har sagt hela tiden BB KOMMER ATT REGERA!! HJÄLP ISTÄLLET FÖR SJÄLP!! Självklart är det målsättningen.. Stödet behövs lika mkt borta som hemma.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 8, 2005 8:37:37 GMT 1
Jag trodde en supporterförening var till för att heja fram laget på matcherna. Speciellt om man sitter med i styrelsen. Visa lite föredömme för resten av BB och publiken. (Sedan är det beklagligt om folk inte sjunger bara för att de inte druckit öl)
Vill ändå understryka att utan styrelsen (dessa eldsjälar) hade vi inte haft någon supporterklubb i staun, dessa killar har gjort ett fantastiskt jobb och jobbar fortfarande för en verksam och stark supporterförening. Ett stort tack till dessa killar!!
|
|
|
Post by tanstari on Nov 8, 2005 9:02:09 GMT 1
jag är glad över att inte vara en styrels medlem i BB orka med att få så mycket skit som de får. För att försöka göra något bra för klacken och KHK verkar ju som visa männoskor önskar att BB inte fanns
|
|