|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2006 10:55:33 GMT 1
Pratade med en insatt person igår i TAK.' Det är en projektor på G av samma stuk man hade på TAIF-matchen. MEN Arenaledningen för TAK har sovit och det är långt ifrån säkert att den ärpåpåplats till seriepremiären !!!! SKANDAL Man har haft ett år på sig att fixa detta
|
|
|
Post by Mrfrog on Aug 27, 2006 11:06:29 GMT 1
Pratade med en insatt person igår i TAK.' Det är en projektor på G av samma stuk man hade på TAIF-matchen. MEN Arenaledningen för TAK har sovit och det är långt ifrån säkert att den ärpåpåplats till seriepremiären !!!! SKANDAL Man har haft ett år på sig att fixa detta arenaledningen måste väl oxå få semester nån gång
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 27, 2006 12:06:43 GMT 1
Klart det är skandal!!! Fullständigt ofattbart, eftersom man var vansinnig på det hela förra säsogen... Hur många månaders semester har dom då??
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2006 12:32:36 GMT 1
Klart det är skandal!!! Fullständigt ofattbart, eftersom man var vansinnig på det hela förra säsogen... Hur många månaders semester har dom då?? word Arenachefen borde tas till BBU
|
|
|
Post by newman on Aug 27, 2006 14:44:58 GMT 1
VAd är klockan...eller ska man ha med sig kikaren......... SKANDAL!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 27, 2006 15:25:05 GMT 1
Ja, vi skrattade gott...bara en, men det hade väl varit ok om den inte varit mikroskopisk...
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2006 16:47:49 GMT 1
Ja, vi skrattade gott...bara en, men det hade väl varit ok om den inte varit mikroskopisk... var satt den ? MEN vem bryr sig om vad klockan är när man är på HOCKEY
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 27, 2006 17:47:22 GMT 1
Haha....har du ALDRIG tittat efter en klocka i ishallen?? Någon kanske ska passa en tid till en hockeymatch på TV...? Är väl rätt normalt. Vämöhallen hade en tydlig och på Västra Mark sitter en på huset med omklädningsrummen. Satt på gaveln över cafeterian....PÅ en reklamskylt verkade det som. Stod KLOCKAN under tror jag..
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 27, 2006 17:57:44 GMT 1
Japp hade det inte stått KLOCKAN med stora bokstäver så hade jag aldrig upptäckt den. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 27, 2006 18:05:39 GMT 1
Härligt att se hts skriva SKANDAL!!! Eller hur JJ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 27, 2006 18:49:29 GMT 1
Härligt att se hts skriva SKANDAL!!! Eller hur JJ? UNDERBART! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2006 18:55:44 GMT 1
Härligt att se hts skriva SKANDAL!!! Eller hur JJ? Men så gödslar jag inte med såna ord. Blir då inte urvattnat. Jag använder bara det ordet när det är något som verkligen är skandal
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 27, 2006 18:56:42 GMT 1
Haha....har du ALDRIG tittat efter en klocka i ishallen?? Någon kanske ska passa en tid till en hockeymatch på TV...? Är väl rätt normalt. Vämöhallen hade en tydlig och på Västra Mark sitter en på huset med omklädningsrummen. Satt på gaveln över cafeterian....PÅ en reklamskylt verkade det som. Stod KLOCKAN under tror jag.. Hur många har varken armbandsklocka eller mobil med klocka ?
|
|
|
Post by newman on Aug 27, 2006 19:48:58 GMT 1
Det hör till en byggnad för ca:100 miljoner.......
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 27, 2006 20:12:52 GMT 1
Haha....har du ALDRIG tittat efter en klocka i ishallen?? Någon kanske ska passa en tid till en hockeymatch på TV...? Är väl rätt normalt. Vämöhallen hade en tydlig och på Västra Mark sitter en på huset med omklädningsrummen. Satt på gaveln över cafeterian....PÅ en reklamskylt verkade det som. Stod KLOCKAN under tror jag.. Hur många har varken armbandsklocka eller mobil med klocka ? Kapitalistiskt.....
|
|