|
Post by HF on Oct 9, 2006 18:13:02 GMT 1
SKANDAL!! Måste "modify"... JUBELULTRAMEGASKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Men men det är ett par veckor kvar till seriestart ... eller minus 11 månader om vi ska vara korrekta...då skulle den varit uppe.
|
|
|
Post by newman on Oct 9, 2006 19:42:26 GMT 1
BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 10, 2006 8:05:51 GMT 1
Gärna en klocka man inte behöver kikare till också...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 8:35:03 GMT 1
Gärna en klocka man inte behöver kikare till också... Eller läsglasögon så du ser din arm
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 10, 2006 8:37:12 GMT 1
Hmm....visst kanmmanse det så..men jag tycker det hör till att på allmänna platser ha en klocka...SOM MAN SER!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 8:39:54 GMT 1
Hmm....visst kanmmanse det så..men jag tycker det hör till att på allmänna platser ha en klocka...SOM MAN SER! Jag inser nu atgt du ej ser bort till klockan ... för då skulle du haft ytterligare klagomål ...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 10, 2006 8:46:38 GMT 1
Hmm....visst kanmmanse det så..men jag tycker det hör till att på allmänna platser ha en klocka...SOM MAN SER! Jag inser nu atgt du ej ser bort till klockan ... för då skulle du haft ytterligare klagomål ... En timme fel... SKANDAL
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 8:47:29 GMT 1
Jag inser nu atgt du ej ser bort till klockan ... för då skulle du haft ytterligare klagomål ... En timme fel... SKANDAL Jaså du SER den ;D Men om några veckor går den rätt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 10, 2006 9:07:01 GMT 1
Många fel är det...och jag SER att den är fel....men alla har INTE supersyn!
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 9:51:59 GMT 1
Många fel är det...och jag SER att den är fel....men alla har INTE supersyn! Nej det framgår med alla önskvärd tydlighet när man läser vissas matchanalyser här ;D och andra sidan finns det vissa här som tror sig se ända hemma från soffan till ex Sölvesborg o Hässleholm
|
|
|
Post by newman on Oct 10, 2006 16:39:36 GMT 1
Eller till Alla andra långväga orter som hts besöker..... Klockan har ej rätta propotionen till HALLén...Borde sitta en stor på varje långsida...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Oct 31, 2006 13:35:13 GMT 1
Eller till Alla andra långväga orter som hts besöker..... Klockan har ej rätta propotionen till HALLén...Borde sitta en stor på varje långsida... va fan har detta med resultattavlan att göra. CANUCKEN RENSA ! ;D har varit blandat här både klocka o resultattavla godkänner jag ;D
|
|
|
Post by Professorn on Oct 31, 2006 22:04:16 GMT 1
Vad är det för fel att fråga stolsgrannen om tiden ifall man inte har klocka eller mobil med sig? Är man i TAK för att titta på klockan? Var det gäller projektorns plats så är den lite fel för att jag kan inte se resultatet på den norra matchklockan och den södra sitter för högt. Men jag vill inte gnälla för det... Från stolsgrannens plats ser man resultatet och det är bara att fråga om läget när jag tappar räkningen...
|
|
|
Post by sektiong on Oct 31, 2006 22:06:59 GMT 1
Vad är det för fel att fråga stolsgrannen om tiden ifall man inte har klocka eller mobil med sig? Är man i TAK för att titta på klockan? Var det gäller projektorns plats så är den lite fel för att jag kan inte se resultatet på den norra matchklockan och den södra sitter för högt. Men jag vill inte gnälla för det... Från stolsgrannens plats ser man resultatet och det är bara att fråga om läget när jag tappar räkningen... Du vet att du alltid är välkommen att fråga om tiden eller resultatet!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 1, 2006 8:45:43 GMT 1
Vad är det för fel att fråga stolsgrannen om tiden ifall man inte har klocka eller mobil med sig? Är man i TAK för att titta på klockan? Var det gäller projektorns plats så är den lite fel för att jag kan inte se resultatet på den norra matchklockan och den södra sitter för högt. Men jag vill inte gnälla för det... Från stolsgrannens plats ser man resultatet och det är bara att fråga om läget när jag tappar räkningen... Skönt att det finns fler som inte bara letar fel
|
|