|
Post by holdingthestick on Nov 13, 2005 21:31:44 GMT 1
Tror inte det skulle skada KHK med lite publikstöd på bortaplan. (i Rydaholm lär det ha varit bra)
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 13, 2005 23:04:56 GMT 1
Jo jag har faktiskt gått och funderat på hur det skulle blivit utan oss på plats i Rydaholm. Den segern satt väldigt långt inne.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 7:18:38 GMT 1
Eller vad som hänt i landskrona.KHK hade ju en 2-målsledning inför sista perioden. Min erf är att domare i lägre div påverkas mer av publiken. Kanske hade han inte sluta döma i sista per med lite press fån KHK-fans.
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 14, 2005 7:23:20 GMT 1
Men då krävs det MYCKET bättre uppslutning på resorna
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 7:39:52 GMT 1
När Blackbugs ledning försökte få folk från supporterklubben att ställa upp i samband med invigningen fick man bl.a. följande sva´r.
OK om man vill spara sig och inte delta i sånt jobb (OBS ! Några ställde upp jättebra) utan ser som sin uppgift att stötta laget på matcherna. Så UPP TILL BEVIS ! Visa att ni inte är någon medgångsklack !
Måste vara jobbigt för Jonas o co som försöker ordna resor till varje bortamatch
Re: Behöver folk som kan ställa upp! « Reply #1 on Sept 11, 2005, 2:15am »
--------------------------------------------------------------------------------
Sept 10, 2005, 11:22am, Jonas74 wrote:Vi behöver lite folk som kan ställa upp natten till söndagen den 30 oktober. Vi behöver ca 10 man. Det handlar om att riva upp golvet i A hallen efter Joe Laberos show kl 00:00 till 04:00. Finns även andra tider under vecka 43 som det behövs hjälp med.
Jag fick ett mail från Christer med en vädjan om hjälp!
"Det är dock av yttersta vikt för klubben, att vi även kan räkna med Er vid olika evenemang, som klubben ställer upp på för att möjliggöra klubbens drift."
Så jag tycker och hoppas innerligt att det finns folk som brinner för sin klubb så pass mycket att de kan tänka sig att hjälpa till.
Ring mig på 0705-790096 eller maila mig info@blackbugs.se Meddela mig så fort som möjligt.
Självklart ska man hjälpa till om man kan men Blackbugs huvudsakliga uppgift är väl ändå att stötta laget under matcherna? Dessa kring- aktiviteter har väl fungerat bra innan?
|
|