|
Post by tanstari on Nov 18, 2005 1:30:22 GMT 1
Jocke jocke ge oss en buss !!! jocke jocke ge oss en buss !!! ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 18, 2005 9:23:31 GMT 1
Jocke jocke ge oss en buss !!! jocke jocke ge oss en buss !!! ;D Japp och hälsa Oskar II välkommen
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 18, 2005 14:36:53 GMT 1
Finns en risk att KHK skrämde iväg några supportrar efter Diö matchen, iaf är det nog inte många som kommer att åka ner till Lund.
|
|
|
Post by tanstari on Nov 18, 2005 15:08:38 GMT 1
Finns en risk att KHK skrämde iväg några supportrar efter Diö matchen, iaf är det nog inte många som kommer att åka ner till Lund. vilket vore synd för ingen av spelarna var tydligen nöjda över sin innsats mott diö och lovade komma igen mot lund som just nu toppar tabbelen. så jag tro det blir fult krig på isen. så kom igen alla nu åker vi ner och ser KHK krossa lund och visa att vi är bästa Klacken. eller är vi bara en hög med medgångs suppotrar?
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 18, 2005 16:04:55 GMT 1
Jag hade följt med om jag var ekonomisk stabil så att säga...
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Nov 18, 2005 17:27:45 GMT 1
Glöm inte o ta med långkalsongerna ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 20, 2005 11:38:38 GMT 1
Glöm inte o ta med långkalsongerna ;D Dom är framlagda. Ska bli intressant att se hur stor supporterskaran blir nu när KHK behöver stödet mer än nånsin. Jag kommer att vara på plats. Sen när man kommer hem så får man se cybersupportrarnas referat så man vet vad som hände på isen
|
|
baboo
Ungdomslirare
|
Post by baboo on Nov 20, 2005 14:29:01 GMT 1
Glöm inte o ta med långkalsongerna ;D Dom är framlagda. Ska bli intressant att se hur stor supporterskaran blir nu när KHK behöver stödet mer än nånsin. Jag kommer att vara på plats. Sen när man kommer hem så får man se cybersupportrarnas referat så man vet vad som hände på isen Åker Du Bil HTS?
|
|
|
Post by tanstari on Nov 20, 2005 16:48:06 GMT 1
Dom är framlagda. Ska bli intressant att se hur stor supporterskaran blir nu när KHK behöver stödet mer än nånsin. Jag kommer att vara på plats. Sen när man kommer hem så får man se cybersupportrarnas referat så man vet vad som hände på isen Åker Du Bil HTS? inte är jag frivilig cybersupporter och tåget hade kostat cirka 400 spänn mer än vad som finns i min plonbok
|
|