|
Post by Teddybear on Dec 4, 2005 0:49:11 GMT 1
Okej, vi kör ytterligare en tråd!
Jag säger utan tvivel, Jonas Norberg! Den inställning han har, hjälper hela laget! Helt underbar spelare!
Tänk om hela laget spelat son Jonas N?
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 4, 2005 2:03:47 GMT 1
Ojdå. Svårt att välja bland nyförvärven, men om jag måste välja en så blir det nog också Norberg.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 4, 2005 2:36:43 GMT 1
Jonas Norberg!
|
|
|
Post by HF on Dec 4, 2005 7:51:40 GMT 1
Svårt att välja. Norberg har en härlig inställning, smäller på så fort chansen ges, något som jag verkligen gillar. Jag väljer ändå Oskar som har en annan roll. Han jobbar över hela banan och tacklar även han en hel del.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 4, 2005 10:07:20 GMT 1
Svårt att välja. Norberg har en härlig inställning, smäller på så fort chansen ges, något som jag verkligen gillar. Jag väljer ändå Oskar som har en annan roll. Han jobbar över hela banan och tacklar även han en hel del. Instämmer. Oskar är den mest komplette spelaren. Bakom Oskar finns många kandidater Norberg, Hjelm, Jimmy, Olof,Koffa, Martin, Fredrik C
|
|
|
Post by newman on Dec 4, 2005 23:12:31 GMT 1
Osakar andersson. tveklöst!
|
|
|
Post by Brutus on Dec 6, 2005 13:01:57 GMT 1
Ska man komentera en enskild spelare som mest värdefull borde det vara den som är totalt sett bäst för lagets insats. Just nu är det nog # 25 Jonas Norberg utan tvekan. Bra blick, bra pass & kör stenhårt över hela planen. Max i varje byte & blir vansinnig på sig själv då han i sitt tycke misslyckas eller inte gör ett bra jobb. ;D. Lite humor i detta men även kanske en motivering till resten av laget, ställa krav på sig själv & visa att man är förbannad är en bra självtändning.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 6, 2005 13:21:40 GMT 1
Mitt betyg på Norberg drogs ned lite pga att han ibland snackar till sig 10 min, som senast. Noterade att han bänkades feter avtjänat straff. Bra markering av Tobbe
|
|
|
Post by Brutus on Dec 6, 2005 13:36:34 GMT 1
Mitt betyg på Norberg drogs ned lite pga att han ibland snackar till sig 10 min, som senast. Noterade att han bänkades feter avtjänat straff. Bra markering av Tobbe Snarare en dum markering då domslutet var väldigt dumt & helt felaktigt. Ska Norberg behöva ta dubbla straff för att han står upp för laget? Vi fick 2 10 minutare, båda var oförklarliga enl min mening. Båda spelare undrade varför & om han sett HELA förloppet. Linje mannen var i det sista framme för att förklara för domaren vad som hänt.. Nä du, dommaren var felet inte vara spelare denna gång.
|
|
baboo
Ungdomslirare
|
Post by baboo on Dec 6, 2005 16:28:01 GMT 1
Erik Hjelm + Jonas Norberg
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 6, 2005 16:49:04 GMT 1
Mitt betyg på Norberg drogs ned lite pga att han ibland snackar till sig 10 min, som senast. Noterade att han bänkades feter avtjänat straff. Bra markering av Tobbe Snarare en dum markering då domslutet var väldigt dumt & helt felaktigt. Ska Norberg behöva ta dubbla straff för att han står upp för laget? Vi fick 2 10 minutare, båda var oförklarliga enl min mening. Båda spelare undrade varför & om han sett HELA förloppet. Linje mannen var i det sista framme för att förklara för domaren vad som hänt.. Nä du, dommaren var felet inte vara spelare denna gång. Den andra 10 min på Koffa var fel inte den på Norberg. Men nu kom vi pga mig ifrån ämnet ..
|
|
|
Post by Brutus on Dec 6, 2005 23:10:54 GMT 1
Snarare en dum markering då domslutet var väldigt dumt & helt felaktigt. Ska Norberg behöva ta dubbla straff för att han står upp för laget? Vi fick 2 10 minutare, båda var oförklarliga enl min mening. Båda spelare undrade varför & om han sett HELA förloppet. Linje mannen var i det sista framme för att förklara för domaren vad som hänt.. Nä du, dommaren var felet inte vara spelare denna gång. Den andra 10 min på Koffa var fel inte den på Norberg. Men nu kom vi pga mig ifrån ämnet .. Inte många som håller sig till ämnet ändå.... Kan ha fel men enligt vad jag såg & hörde så var båda straffen ganska löjliga & svagt motiverade men som sagt kan ha fel...
|
|
|
Post by schizo on Dec 7, 2005 5:11:57 GMT 1
Den andra 10 min på Koffa var fel inte den på Norberg. Men nu kom vi pga mig ifrån ämnet .. Inte många som håller sig till ämnet ändå.... Kan ha fel men enligt vad jag såg & hörde så var båda straffen ganska löjliga & svagt motiverade men som sagt kan ha fel... e ju trots allt domaren som betsämmer oavsett vad spelarna tycker ,, vill domarn dömma 10 min. för det så gör han ju det ( idiotisk enl min mening), men saken e ju den att det drabbar ju hela laget oavsett om det var rätt eller fel av domarn,,,,
|
|
|
Post by Jonas74 on Dec 11, 2005 7:22:48 GMT 1
Oskar eller Jonas, svårt att välja. Jag väljer båda! ;D
|
|
baboo
Ungdomslirare
|
Post by baboo on Dec 14, 2005 20:12:18 GMT 1
Mikael Åström