|
Post by Peter on Apr 27, 2007 10:13:47 GMT 1
Eller som frugan sa: "bättre sent än alltid"
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2007 10:22:47 GMT 1
Så ja, nu har även jag bidragit...dock en månad försent. Men bättre sent än aldrig . det är aldrig försent... Det hoppas jag inte...men visst...NÅGON gång är det för sent...i allla fall om man ska använda pengarna KOMMANDE säsong.. HTS...jag låter dig leva i ovisshet... ;D
|
|
|
Post by lawless on Apr 27, 2007 23:04:37 GMT 1
Nu kommer snart ett bidrag från Callahan!! Såg han panta alla sina burkar på Maxi idag så jag räknar med att slantarna är på väg in snart....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 28, 2007 0:04:50 GMT 1
Haha...då blir det inga nya öl för pengarna...
|
|
|
Post by crosschecking on Apr 28, 2007 8:15:00 GMT 1
Skandal din fylle kaja!
|
|
|
Post by lawless on Apr 28, 2007 10:05:28 GMT 1
men jag kunde räkna till 14 säckar så det räcker nog till både öl o bidrag....
|
|
tobias
Ungdomslirare
|
Post by tobias on Apr 28, 2007 17:09:21 GMT 1
Kom att tänka på något rätt intressant...
Hade varit kul om man kunde övertala något företag att gå med på en deal som säger typ: "för varje krona som skänks till folkets lirare mellan 00:01 på onsdagen och 23:59 på fredagen så skänker XXXXXX två kronor". Finns det något företag som skulel kunna nappa på en sådan grej tror ni?
D.v.s. om 2500 kronor skulle komma in så skänker företaget 5000 o.s.v.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 3, 2007 9:41:32 GMT 1
Det fortsätter att trilla in pengar:) starkt jobbat alla som har skänkt!!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 3, 2007 10:11:11 GMT 1
Nu kommer snart ett bidrag från Callahan!! Såg han panta alla sina burkar på Maxi idag så jag räknar med att slantarna är på väg in snart.... 40-årspresent till KHK ?
|
|
|
Post by kraftwerk on May 3, 2007 10:11:47 GMT 1
Det fortsätter att trilla in pengar:) starkt jobbat alla som har skänkt!! Vad gör man inte för KHK
|
|
|
Post by anticonnie on May 4, 2007 6:32:32 GMT 1
Det är nu klart att blackbugs går in med en summa pengar från folketslirarekontot och stödjer KHK´s kontraktering av Daniel Brasar!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 4, 2007 8:12:01 GMT 1
Det är nu klart att blackbugs går in med en summa pengar från folketslirarekontot och stödjer KHK´s kontraktering av Daniel Brasar! Skulle det inte vara till en ny lirare ? Brasar är ju redan klar
|
|
|
Post by lawless on May 4, 2007 8:30:54 GMT 1
han kanske inte hade kunnat bli klar utan dom pengarna.....
|
|
|
Post by anticonnie on May 4, 2007 8:44:30 GMT 1
Det är nu klart att blackbugs går in med en summa pengar från folketslirarekontot och stödjer KHK´s kontraktering av Daniel Brasar! Skulle det inte vara till en ny lirare ? Brasar är ju redan klar Tanken med FL-kontot är att vi i bb tillsammans med er ska få in pengar till att hjälpa KHK när ev en spelare av högre rang vill hit med klubben tycker att spelaren är för dyr! Daniel Brasar är en sådan spelare som har anbud från klubbar högre upp i seriesystemen(div 1 och allsvenskan) men vill till KHK men som sagt smakar det så kostar det! Och vi i BB är väldigt glada att kunna bistå KHK med de medel som behövdes! Nu är det ju så att det kommer fler tillfällen till införskaffning av spelare och vi i BB jobbar stenhårt på att få in mer pengar till FL-kontot! Val av spelare gör ju som sagt Tobbe K och är det någon som är missnöjd med detta så vsg och säg det till han då! Vi i BB litar till 100% på att Tobbe K vet vad han gör!
|
|
|
Post by kraftwerk on May 4, 2007 9:04:23 GMT 1
Skulle det inte vara till en ny lirare ? Brasar är ju redan klar Tanken med FL-kontot är att vi i bb tillsammans med er ska få in pengar till att hjälpa KHK när ev en spelare av högre rang vill hit med klubben tycker att spelaren är för dyr! Daniel Brasar är en sådan spelare som har anbud från klubbar högre upp i seriesystemen(div 1 och allsvenskan) men vill till KHK men som sagt smakar det så kostar det! Och vi i BB är väldigt glada att kunna bistå KHK med de medel som behövdes! Nu är det ju så att det kommer fler tillfällen till införskaffning av spelare och vi i BB jobbar stenhårt på att få in mer pengar till FL-kontot! Val av spelare gör ju som sagt Tobbe K och är det någon som är missnöjd med detta så vsg och säg det till han då! Vi i BB litar till 100% på att Tobbe K vet vad han gör! Är absolut INTE missnöjd med att Brasar kontrakterats ! Bara blv förvänad i och med att åtminstone jag uppfattat det som att de skulle samlas in minst 100 000 som skulle gå till en spelare kanske runt jul citerar från slutet av mars "Nu startar vi insamlingen för att assistera till KHK:s drömvärvning. Privatperson som likväl som företag är varmt välkomna till att donera en slant till denna satsning" Men det kanske bara är jag som missuppfattat det hela ? Men visst var det de pengarna som gjorde att Brasar kom hit så ok då
|
|