|
Post by sektiong on May 5, 2007 19:52:50 GMT 1
Jo då! Brasar vinner poängligan i div 2 södra b nästkommande säsong. Om det ger han titeln super-man vet jag inte?
|
|
|
Post by HF on May 5, 2007 21:05:03 GMT 1
Brasar kommer inte göra 30 - 40 poäng... han kommer att göra 50 - 60 poäng denna säsong. Värst vad du höjer honom till skyarna. Någon super-man är han väl ändå inte? tja gjorde han 58 i taif så kan han nog göra det i tvåan.
|
|
|
Post by crosschecking on May 5, 2007 22:43:44 GMT 1
Han kommer att bli kung där om han spelar frekvent!
|
|
|
Post by Sardaukar on May 6, 2007 9:36:50 GMT 1
Värst vad du höjer honom till skyarna. Någon super-man är han väl ändå inte? tja gjorde han 58 i taif så kan han nog göra det i tvåan. Har hört det förr om andra spelare. I teorin bör han göra det, men i praktiken återstår att se.
|
|
|
Post by HF on May 6, 2007 12:48:39 GMT 1
tja gjorde han 58 i taif så kan han nog göra det i tvåan. Har hört det förr om andra spelare. I teorin bör han göra det, men i praktiken återstår att se. Självklart.
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on May 9, 2007 23:25:08 GMT 1
Stopp o broms Om BB nu har pytsat in pengar för Brasar varför står det inte en rad om detta på hemsidan? Om jag ska fortsätta o sätta in stålar så vill jag banne mig veta om BB köper nån spelare.
|
|
|
Post by HF on May 10, 2007 11:50:15 GMT 1
Stopp o broms Om BB nu har pytsat in pengar för Brasar varför står det inte en rad om detta på hemsidan? Om jag ska fortsätta o sätta in stålar så vill jag banne mig veta om BB köper nån spelare. psst ifråga sätt inte....
|
|
|
Post by lawless on May 10, 2007 13:04:25 GMT 1
Stopp o broms Om BB nu har pytsat in pengar för Brasar varför står det inte en rad om detta på hemsidan? Om jag ska fortsätta o sätta in stålar så vill jag banne mig veta om BB köper nån spelare. Är det BB du straffar då eller är klubben?? HF du är så gnällig så blommorna vissnar......
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on May 10, 2007 13:48:58 GMT 1
Gnällig?? Jag vill veta om vi har en folkets lirare eller inte
|
|
|
Post by mindriot on May 10, 2007 15:56:09 GMT 1
Förtydligande gällande folkets lirare insamlingen och Daniel Brasar
Skall försöka mig på en förklaring här så att vi kan sätta stopp för denna diskutionen.
Folkets lirare är en insamling som supporter föreningen Black Bugs drog igång för att ge support till Karlskrona Hockey Klubb till nyförvärv och KHK:s vision att 2010 vara en av Sveriges 30 bästa klubbar.
Insamlingen går till så att KHK:s fans och supportar skänker pengar. Black Bugs har hand om dessa insamlade pengar. Dessa pengar kommer under ett ännu inte förbestämt datum (Någon gång innan säsongsstart) ges oavkortat till Karlskrona Hockey Klubb. Dessa pengar är dock öronmärkta till nyförvärv.
Vi lägger oss dock inte i hur dessa pengar används till nyförvärven. Inte till vilka spelare som får vad osv. Detta har vi tydligt gått ut med när insamlingen startade och finns även att läsa på Black Bugs hemsida.
Nu har vi i Black Bugs fått veta att Daniel Brasar kommer att få en del av dessa insamlade pengar. Därför valde vi att gå ut med detta.
Så Ja, vi kommer att få en folkets lirare. Detta är Daniel Brasar. INGA av de insamlade pengarna har ännu gått iväg till KHK. Staplen kommer att ticka vidare på hemsidan tills vi ger HELA den insamlade summan till KHK.
Vi i Black Bugs stöder dock att en av Folkets Lirare kommer att bli Daniel då detta är ett kanon förvärv om man ser till hans meriter.
Om det fortfarande är oklart. Som jag hoppas inte det är. Så kan ni kontakta Black Bugs ordförande Pierre Löfgren på telefon 0708-377 387.
Angående att inte informationen om detta har kommit upp på hemsidan är tidsbrist från mig. Har andra jobb som måste gå före det idella jobbet med Black Bugs hemsida. Ett 100% jobb + jobb med andra hemsidor och grafisk design som jag får betalt för måste tyvärr gå före. I helgen kommer dock jag uppdatera hemsidan med ett nytt nattsudd, en intervju med en spelare m.m.
Väl mött
Mats Olsson - webmaster och styrelsemedlem i Black Bugs
|
|
|
Post by burt on May 10, 2007 16:21:43 GMT 1
Jag hade hellre sett att stålarna gick till någon spelare som ej ännu har skrivit på för KHK... Men det som jag hittills har skänkt till FL har jag inga problem med att de kommer att gå till Brasse, jag kommer med stor sannolikhet att sätta in mer innan sommaren är slut. Norberg är vår kung, men Brasse blir vårt ÄSS... Har ni tankar kring vem blir Dam, Knekt och tian i vår royal? Min Royal Straight Flush ser ut så här: Äss = Brasse Kung = Norpan Dam= Jönsson Knekt= Sebbe Tian = Sandberg
|
|
|
Post by HF on May 10, 2007 20:24:08 GMT 1
Tack för klargörandet!
|
|
|
Post by crosschecking on May 10, 2007 22:16:55 GMT 1
Helt i onödan!
|
|
|
Post by malte on May 11, 2007 7:48:31 GMT 1
Det är väldigt viktigt med klargörandet om man vill att Företag ska sätta in pengar. Personligen vill jag veta vad mina pengar går till när jag skänker några, vilket jag inte gjort till FL.
Ännu......................................
|
|
|
Post by burt on May 11, 2007 9:22:08 GMT 1
Det är väldigt viktigt med klargörandet om man vill att Företag ska sätta in pengar. Personligen vill jag veta vad mina pengar går till när jag skänker några, vilket jag inte gjort till FL. Ännu...................................... Skäms på dig... In med degen... ;D
|
|