|
Post by anticonnie on May 4, 2007 17:20:10 GMT 1
Det finns vissa pengar som inte är redovisade om ni nu måste veta! Finns ett gäng företag som är villiga till 100% att stödja FL men pga visa praktiska problem så är det ej fixat! Just nu är vi inte så många i BB som jobbar med detta och då tar det ibland lite tid!
|
|
|
Post by lawless on May 4, 2007 17:43:05 GMT 1
Kommer inte lägga ut några avtalade summor på ett forum då det är personliga avtal! är det någon som vill fråga något så ring mig gärna så ska jag svara så gott jag kan! MVH Pierre Löfgren 0708-377 387 Men lägg upp en stapel till för det intressanta är ju hur mycket pengar det finns att tillgå!!!!!!!!!!!! Tycker jag inte.... Det intressanta är väl hur mycket det har kommit in....
|
|
|
Post by kraftwerk on May 4, 2007 17:55:59 GMT 1
Men lägg upp en stapel till för det intressanta är ju hur mycket pengar det finns att tillgå!!!!!!!!!!!! Tycker jag inte.... Det intressanta är väl hur mycket det har kommit in.... Men utan någon form av redovisning av hur mycket pengar som används till spelartruppen tror jag ni får det svårt i längden. Hoppas jag har fel
|
|
|
Post by lawless on May 4, 2007 18:15:01 GMT 1
Tycker jag inte.... Det intressanta är väl hur mycket det har kommit in.... Men utan någon form av redovisning av hur mycket pengar som används till spelartruppen tror jag ni får det svårt i längden. Hoppas jag har fel Men snälla söta HTS o alla andra som bara kan gnälla på dom som försöker göra något bra för Karlskrona HK..... ALLA pengar från folkets lirare går oavkortat till spelartruppen...... Är inte det bra tycker du?? Det finns ingen som snor era pengar på något sätt. Det finns ingen av oss som jobbar med BB som tjänar på detta mer än att laget blir starkare...
|
|
|
Post by kraftwerk on May 4, 2007 20:36:31 GMT 1
Men utan någon form av redovisning av hur mycket pengar som används till spelartruppen tror jag ni får det svårt i längden. Hoppas jag har fel Men snälla söta HTS o alla andra som bara kan gnälla på dom som försöker göra något bra för Karlskrona HK..... ALLA pengar från folkets lirare går oavkortat till spelartruppen...... Är inte det bra tycker du?? Det finns ingen som snor era pengar på något sätt. Det finns ingen av oss som jobbar med BB som tjänar på detta mer än att laget blir starkare... Läs vad jag skrivit i detta ämne. Försök inte påstå att jag sagt något annat. Jag tycker det är ett kanonintiativ. Hade bara precis som en del andra lite ?
|
|
|
Post by lawless on May 4, 2007 21:44:41 GMT 1
Men du va först av alla att ifrågasätta.... Eller hur...? Måste leta fel ist för att säga: -Fan va kul! Tack för att vi får se Daniel Brasar göra bort åt 30-40 poäng för laget jag älskar..... Men du är inte värst...... Så jävla trött på gnäll....
|
|
|
Post by unbreakable on May 4, 2007 21:50:54 GMT 1
Hoj, lite fredagsgrogg i halsen på någon? Detta är enbart positivt och riktigt bra jobbat. Jag är imponerad av insatsen.
|
|
|
Post by HF on May 4, 2007 21:53:43 GMT 1
Jag har inga problem alls att pengarna används till Brasar. Men jag vill se en verklig stapel av vad som finns och investera i framtiden.
|
|
|
Post by crosschecking on May 5, 2007 0:53:55 GMT 1
Har mister som grymtar mest skickat in några kulor månne?
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on May 5, 2007 1:45:05 GMT 1
Pengarna hoppas jag går till nån kanadick eller tjeck kan ta en ryss med när det e dax för playoff.
Norberg e min ;D
119dagar kvar kan inte bärga mig.
Go KHK go
|
|
|
Post by kraftwerk on May 5, 2007 8:15:51 GMT 1
Men du va först av alla att ifrågasätta.... Eller hur...? Måste leta fel ist för att säga: -Fan va kul! Tack för att vi får se Daniel Brasar göra bort åt 30-40 poäng för laget jag älskar..... Men du är inte värst...... Så jävla trött på gnäll.... Så har kommenterade jag detta utmärkta initiativ eftersom du inte orkade läsa själv ... så klipper jag in detta. Kanon Vore bra om BB fick ut detta i BLT också ---------------- Vad som sen hände var att jag blev förvånad när pengarna användes till en tidigare kontrakterad spelare. Denna förvåning verkar delas av de flesta andra också. Värre än så var det inte Eftersom jag sms:at in pengar vid några tillfällen trodde jag det var tillåtet att få ha en synpunkt
|
|
|
Post by lawless on May 5, 2007 9:52:35 GMT 1
men då är ju allt bra då ju......
|
|
|
Post by Ragulin on May 5, 2007 10:21:47 GMT 1
Pengarna hoppas jag går till nån kanadick eller tjeck kan ta en ryss med när det e dax för playoff. Norberg e min ;D 119dagar kvar kan inte bärga mig. Go KHK go En elak Bautin hade varit fint ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 5, 2007 10:33:12 GMT 1
Men du va först av alla att ifrågasätta.... Eller hur...? Måste leta fel ist för att säga: -Fan va kul! Tack för att vi får se Daniel Brasar göra bort åt 30-40 poäng för laget jag älskar..... Men du är inte värst...... Så jävla trött på gnäll.... Brasar kommer inte göra 30 - 40 poäng... han kommer att göra 50 - 60 poäng denna säsong.
|
|
|
Post by Sardaukar on May 5, 2007 19:25:24 GMT 1
Men du va först av alla att ifrågasätta.... Eller hur...? Måste leta fel ist för att säga: -Fan va kul! Tack för att vi får se Daniel Brasar göra bort åt 30-40 poäng för laget jag älskar..... Men du är inte värst...... Så jävla trött på gnäll.... Brasar kommer inte göra 30 - 40 poäng... han kommer att göra 50 - 60 poäng denna säsong. Värst vad du höjer honom till skyarna. Någon super-man är han väl ändå inte?
|
|