|
Post by qALLAHAN on Apr 11, 2007 12:48:13 GMT 1
Aaaaahhh....sorry....BURT vilseledde mig.....
|
|
|
Post by burt on Apr 11, 2007 12:48:44 GMT 1
JAg vill inte ha Mjällbys klubbdirektör som filkets lirare, jag vill hellre ha Norpan...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 11, 2007 12:54:49 GMT 1
Haha....korkskalle!!!
|
|
|
Post by chriande on Apr 18, 2007 18:07:58 GMT 1
Uppdatering i kväll???
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 19, 2007 6:40:29 GMT 1
|
|
|
Post by chriande on Apr 19, 2007 8:11:33 GMT 1
Det går trögt nu. endast 23 st som satt in något. Här på forumet tycker ju det stora flertalet att KHK ska sattsa ordentligt på riktiga klasspelare, då måste vi som huserar här på forumet hjälpa till och sätta in några kronor , det är ju över 500 personer som är regade. 4.900 kr. räcker ju bara till ett par skridskor.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 19, 2007 8:26:23 GMT 1
Här är infot ignen
BG-nummer: 5787-7292 Märk talongen med Folkets lirare, namn och ev. företag i meddelande rutan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 9:15:12 GMT 1
Jag TROR det är fel tid att försöka samla in...visst är vi några fanatiker här, men det räcker ju inte....tror det är mycket lättare att kanske samla under höstsäsongen, när det är ös på alla fronter...för att använda till förstärkning på våren... Verkar vara torka på företagsfronten också....? Skulle vara bra med en "utmaning" som man ibland gör på TV...ett företag utmanar andra att ge lika mycket. 1000 t ex är ju kaffepengar för ett företag... Göra en särskild företagarlista kanske...?
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 19, 2007 9:24:10 GMT 1
Jag TROR det är fel tid att försöka samla in...visst är vi några fanatiker här, men det räcker ju inte....tror det är mycket lättare att kanske samla under höstsäsongen, när det är ös på alla fronter...för att använda till förstärkning på våren... Verkar vara torka på företagsfronten också....? Skulle vara bra med en "utmaning" som man ibland gör på TV...ett företag utmanar andra att ge lika mycket. 1000 t ex är ju kaffepengar för ett företag... Göra en särskild företagarlista kanske...? ALA företag som kommer att skänka pengar till FL kommer få möjlighet att få sin logga på blackbugs.se!
|
|
|
Post by Jojkrider on Apr 19, 2007 9:27:55 GMT 1
Jag TROR det är fel tid att försöka samla in...visst är vi några fanatiker här, men det räcker ju inte....tror det är mycket lättare att kanske samla under höstsäsongen, när det är ös på alla fronter...för att använda till förstärkning på våren... Verkar vara torka på företagsfronten också....? Skulle vara bra med en "utmaning" som man ibland gör på TV...ett företag utmanar andra att ge lika mycket. 1000 t ex är ju kaffepengar för ett företag... Göra en särskild företagarlista kanske...? ALA företag som kommer att skänka pengar till FL kommer få möjlighet att få sin logga på blackbugs.se! Finns ju en risk också att företag inte vill associeras med en supporterklubb pga av rädsla för svarta rubriker kring supporterklubben. Även den bästa supportoreklubben drar till sig rötägg i större eller mindre omfång. Bara hoppas att företagen i Karlskrona med omnejd kan se bortom dessa få som kommer komma och gå i leden
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 19, 2007 9:32:03 GMT 1
ALA företag som kommer att skänka pengar till FL kommer få möjlighet att få sin logga på blackbugs.se! Finns ju en risk också att företag inte vill associeras med en supporterklubb pga av rädsla för svarta rubriker kring supporterklubben. Även den bästa supportoreklubben drar till sig rötägg i större eller mindre omfång. Bara hoppas att företagen i Karlskrona med omnejd kan se bortom dessa få som kommer komma och gå i leden Till skillnad på många andra supporterklubbar så städar vi bort rötäggen omg!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 9:33:16 GMT 1
Jo, men VILL de inte synas, kan de ju säga till...!?
YB....inga andra synpunkter...?
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 19, 2007 9:36:26 GMT 1
Jo, men VILL de inte synas, kan de ju säga till...!? YB....inga andra synpunkter...? Man kan ju köpa en anonym annonsplats om man vill! Även privatpersoner kan skänka pengar anonymt!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 19, 2007 9:52:44 GMT 1
Jag TROR det är fel tid att försöka samla in...visst är vi några fanatiker här, men det räcker ju inte....tror det är mycket lättare att kanske samla under höstsäsongen, när det är ös på alla fronter...för att använda till förstärkning på våren... Verkar vara torka på företagsfronten också....? Skulle vara bra med en "utmaning" som man ibland gör på TV...ett företag utmanar andra att ge lika mycket. 1000 t ex är ju kaffepengar för ett företag... Göra en särskild företagarlista kanske...? Du menar att satsa på en förstärkning i januari ? Men det är långt till augusti
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 9:56:45 GMT 1
Jag TROR det är fel tid att försöka samla in...visst är vi några fanatiker här, men det räcker ju inte....tror det är mycket lättare att kanske samla under höstsäsongen, när det är ös på alla fronter...för att använda till förstärkning på våren... Verkar vara torka på företagsfronten också....? Skulle vara bra med en "utmaning" som man ibland gör på TV...ett företag utmanar andra att ge lika mycket. 1000 t ex är ju kaffepengar för ett företag... Göra en särskild företagarlista kanske...? Du menar att satsa på en förstärkning i januari ? Men det är långt till augusti Jag har inte sagt att jag gillar januariförstärkningar....jag bara TROR att det är lättare att få in pengar senare....när det är igång... Har du annan åsikt?
|
|