|
Post by kraftwerk on Apr 19, 2007 12:14:08 GMT 1
Du menar att satsa på en förstärkning i januari ? Men det är långt till augusti Jag har inte sagt att jag gillar januariförstärkningar....jag bara TROR att det är lättare att få in pengar senare....när det är igång... Har du annan åsikt? Bästa hade förtsås varit att kunna knyta en spelare nu. Vet inte om det är så lätt att hitta en prisvärd spelare i augusti då nästan alla är kontrakterade. Kanske lika bra att vänta till juluppehållet. För samma pengar kan man ju få en vassare spelare på enbart 3 månader. Dessutom har man ju längre tid på att få in pengarna. Men detta har säkert YB o co redan strategin klar för
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 12:17:52 GMT 1
Är det inte i stort sett exakt så jag skrev?? Innebörden är ju i alla fall densamma...
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 19, 2007 12:22:03 GMT 1
Är det inte i stort sett exakt så jag skrev?? Innebörden är ju i alla fall densamma... Jovisst ! Jag bara ställde en fråga om du avsåg en januarivärvning Vill bara påpeka att DESSUTOM tror jag inte augusti är den optimala tidpunkten att värva bra spelare
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 13:42:58 GMT 1
Citat från mitt första inlägg i ämnet: "....tror det är mycket lättare att kanske samla under höstsäsongen, när det är ös på alla fronter...för att använda till förstärkning på våren..."
Tycker man redan här bör tolka det som att jag menar januari...eller??!
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 19, 2007 13:50:07 GMT 1
Citat från mitt första inlägg i ämnet: "....tror det är mycket lättare att kanske samla under höstsäsongen, när det är ös på alla fronter...för att använda till förstärkning på våren..." Tycker man redan här bör tolka det som att jag menar januari...eller??! Våren brukar vara i april
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 14:10:45 GMT 1
Trodde t o m DU bara kunde tolka det på ett sätt... Brukar man inte säga vårsäsongen?? Ska jag säga "januari till mars- säsongen" ?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 19, 2007 14:51:25 GMT 1
snälla kan ni inte flytta denna diskussionen någon annan stans
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 19, 2007 15:03:37 GMT 1
Må de? Trodde det handlade om insamlingen...?? Vi har väl inte pratat om något annat...?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 19, 2007 15:21:54 GMT 1
men det e inte mitt forum så tjata på ni
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 19, 2007 20:25:51 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 19, 2007 20:30:33 GMT 1
Må de? Trodde det handlade om insamlingen...?? Vi har väl inte pratat om något annat...? Precis. ! Ni andra håll er till ämnet
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 20, 2007 5:35:53 GMT 1
Under natten ökade FL kontot ganska rejält Men ni får hålla ut tills nästa onsdag för en uppdatering!
|
|
|
Post by dragskott on Apr 20, 2007 5:42:56 GMT 1
Härligt!! När kommer möjligheten att skänka pengar via SMS till Folkets lirare?
|
|
|
Post by mindriot on Apr 20, 2007 12:48:13 GMT 1
Härligt!! När kommer möjligheten att skänka pengar via SMS till Folkets lirare? Håll ögonen på www.blackbugs.se under helgen. Möjligheten att skänka pengar till folket lirare kommer att komma upp då. Vi ursäktar att detta har tagit tid men det är klurigare än var man tror för att få detta att fungera. Inte bara det tekniska utan en massa etiska regler att ta i åtanka oxå. Man kommer att kunna skänka 10, 25 eller 50 kr. Exkl. operatörsavgifter. ALLA pengar efter operatörsavgifter, företaget som tillhandahåller tjänsten tagit sitt och ev. skatter går till folkets lirare. Här kommer vi dock inte att kunna presentera namnen på de som skänker pengar. Men detta är lika välkommet och vi kommer att lägga ut ett generellt tack. Pengarna för detta kommer att presentera när vi får utbetalningarna från företaget. Men mer om allt detta på BB:s hemsida under helgen. / Mats - Webmaster
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 20, 2007 12:49:41 GMT 1
Härligt!! När kommer möjligheten att skänka pengar via SMS till Folkets lirare? Håll ögonen på www.blackbugs.se under helgen. Möjligheten att skänka pengar till folket lirare kommer att komma upp då. Vi ursäktar att detta har tagit tid men det är klurigare än var man tror för att få detta att fungera. Inte bara det tekniska utan en massa etiska regler att ta i åtanka oxå. Man kommer att kunna skänka 10, 25 eller 50 kr. Exkl. operatörsavgifter. ALLA pengar efter operatörsavgifter, företaget som tillhandahåller tjänsten tagit sitt och ev. skatter går till folkets lirare. Här kommer vi dock inte att kunna presentera namnen på de som skänker pengar. Men detta är lika välkommet och vi kommer att lägga ut ett generellt tack. Pengarna för detta kommer att presentera när vi får utbetalningarna från företaget. Men mer om allt detta på BB:s hemsida under helgen. / Mats - Webmaster Bra jobbat ! Denna tjänst kommer jag att utnyttja
|
|