|
Post by Latex on Nov 24, 2005 22:07:29 GMT 1
Att förstå att klacken skall som alla klackar består av olika viljor, låt alla som står i klcken oavsett, köra sitt "race", gillar folk det så hänger dom med - gillar folk det inte så hänger inte folk med ! Det är klacken som enhet som skapar stämning och definitift enskilda personers åsikter ! Tro mig - BB som med "somliga" människor försöker styra å ställa på läktaren har enbart skapat en massa massflygt från klacken !
Jag med en jävla massa klack erfarenhet kan bara tala om att det går inte att stå å "hysssssshhhhaaaaaa" folk i klacken för att det uttalas/skriks en massa okvädningsord mot domare/motspelare ! Dessa män som verkligen behövs kommer att sitta på läktarplats å asgarva åt det formidabla "vi är så fina" mentaliteten !
|
|
|
Post by pILLY on Nov 24, 2005 22:10:41 GMT 1
Att förstå att klacken skall som alla klackar består av olika viljor, låt alla som står i klcken oavsett, köra sitt "race", gillar folk det så hänger dom med - gillar folk det inte så hänger inte folk med ! Det är klacken som enhet som skapar stämning och definitift enskilda personers åsikter ! Tro mig - BB som med "somliga" människor försöker styra å ställa på läktaren har enbart skapat en massa massflygt från klacken ! Jag med en jävla massa klack erfarenhet kan bara tala om att det går inte att stå å "hysssssshhhhaaaaaa" folk i klacken för att det uttalas/skriks en massa okvädningsord mot domare/motspelare ! Dessa män som verkligen behövs kommer att sitta på läktarplats å asgarva åt det formidabla "vi är så fina" mentaliteten ! Håller med till 100%!
|
|
|
Post by tanstari on Nov 24, 2005 22:13:42 GMT 1
Att förstå att klacken skall som alla klackar består av olika viljor, låt alla som står i klcken oavsett, köra sitt "race", gillar folk det så hänger dom med - gillar folk det inte så hänger inte folk med ! Det är klacken som enhet som skapar stämning och definitift enskilda personers åsikter ! Tro mig - BB som med "somliga" människor försöker styra å ställa på läktaren har enbart skapat en massa massflygt från klacken ! Jag med en jävla massa klack erfarenhet kan bara tala om att det går inte att stå å "hysssssshhhhaaaaaa" folk i klacken för att det uttalas/skriks en massa okvädningsord mot domare/motspelare ! Dessa män som verkligen behövs kommer att sitta på läktarplats å asgarva åt det formidabla "vi är så fina" mentaliteten ! väl talat
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 24, 2005 22:17:59 GMT 1
Att förstå att klacken skall som alla klackar består av olika viljor, låt alla som står i klcken oavsett, köra sitt "race", gillar folk det så hänger dom med - gillar folk det inte så hänger inte folk med ! Det är klacken som enhet som skapar stämning och definitift enskilda personers åsikter ! Tro mig - BB som med "somliga" människor försöker styra å ställa på läktaren har enbart skapat en massa massflygt från klacken ! Jag med en jävla massa klack erfarenhet kan bara tala om att det går inte att stå å "hysssssshhhhaaaaaa" folk i klacken för att det uttalas/skriks en massa okvädningsord mot domare/motspelare ! Dessa män som verkligen behövs kommer att sitta på läktarplats å asgarva åt det formidabla "vi är så fina" mentaliteten ! Det ligger en hel del i det du säger...
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 24, 2005 22:23:52 GMT 1
Jo det gör det väl. Kanske är värt ett försök, bara det inte går för långt med ¤#%#& ord.
|
|
|
Post by HF on Nov 24, 2005 22:54:33 GMT 1
Att förstå att klacken skall som alla klackar består av olika viljor, låt alla som står i klcken oavsett, köra sitt "race", gillar folk det så hänger dom med - gillar folk det inte så hänger inte folk med ! Det är klacken som enhet som skapar stämning och definitift enskilda personers åsikter ! Tro mig - BB som med "somliga" människor försöker styra å ställa på läktaren har enbart skapat en massa massflygt från klacken ! Jag med en jävla massa klack erfarenhet kan bara tala om att det går inte att stå å "hysssssshhhhaaaaaa" folk i klacken för att det uttalas/skriks en massa okvädningsord mot domare/motspelare ! Dessa män som verkligen behövs kommer att sitta på läktarplats å asgarva åt det formidabla "vi är så fina" mentaliteten ! du är väl kändis här i staun nu efter bilderna i Mitt Karlskrona...
|
|
|
Post by billibutt on Nov 25, 2005 10:02:43 GMT 1
FÖRLÅT "BAJERN" för att bland annat jag sa till dej när du skrek könsord +lite till det var inte meningen att såra dej jag stog bakom dej utanför hallen i går när du stog och beklagade dej för andra och sa bland annat hur illa du tycker om mej det var roligt att höra.Synd bara att du måste springa runt och prata skit istället för att ta det direkt med mej.Men inga sura miner från min sida jag blir bara lite förvånad. Ni behöver inte starta någon "Lets Kick Butt" Propaganda som latex skriver för detta är ju bara så jävla löjligt. Jag avslutar mitt medlemskap i BB omgående så hoppas jag att "Massflygten"pga bland annat mej som ni kallar det slutar.kom igen nu BB kör hårt khk behöver er.
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 25, 2005 10:28:50 GMT 1
FÖRLÅT "BAJERN" för att bland annat jag sa till dej när du skrek könsord +lite till det var inte meningen att såra dej jag stog bakom dej utanför hallen i går när du stog och beklagade dej för andra och sa bland annat hur illa du tycker om mej det var roligt att höra.Synd bara att du måste springa runt och prata skit istället för att ta det direkt med mej.Men inga sura miner från min sida jag blir bara lite förvånad. Ni behöver inte starta någon "Lets Kick Butt" Propaganda som latex skriver för detta är ju bara så jävla löjligt. Jag avslutar mitt medlemskap i BB omgående så hoppas jag att "Massflykten"pga bland annat mej som ni kallar det slutar.kom igen nu BB kör hårt khk behöver er. MYCKET tråkigt att höra detta. Vi (jag) kommer att sakna dig. Du har verkligen varit till hjälp och en stor avlastning till mig. Hoppas bara att det är någon annan som kan ta över de uppgifter du gjorde för att hjälpa till.
|
|
|
Post by krulon on Nov 25, 2005 10:40:16 GMT 1
som jag var inne på i en annan tråd så tycker jag att det är en stämpel över klacken. för att få in mycket folk så är det viktigt att ni sköter i fortsättningen så som ni har gjort senast. jag tror lite bra publicitet i media kan skapa en bättre bild av ståplats. något i stilen med reportgaget om krifs supporterklubb för några år sen. då kan det nog komma till en och annan på ståplats
|
|
|
Post by Latex on Nov 25, 2005 12:56:54 GMT 1
Att förstå att klacken skall som alla klackar består av olika viljor, låt alla som står i klcken oavsett, köra sitt "race", gillar folk det så hänger dom med - gillar folk det inte så hänger inte folk med ! Det är klacken som enhet som skapar stämning och definitift enskilda personers åsikter ! Tro mig - BB som med "somliga" människor försöker styra å ställa på läktaren har enbart skapat en massa massflygt från klacken ! Jag med en jävla massa klack erfarenhet kan bara tala om att det går inte att stå å "hysssssshhhhaaaaaa" folk i klacken för att det uttalas/skriks en massa okvädningsord mot domare/motspelare ! Dessa män som verkligen behövs kommer att sitta på läktarplats å asgarva åt det formidabla "vi är så fina" mentaliteten ! du är väl kändis här i staun nu efter bilderna i Mitt Karlskrona... Jo säkert nåt man eftersträvar, NOT
|
|
|
Post by Latex on Nov 25, 2005 13:04:07 GMT 1
FÖRLÅT "BAJERN" för att bland annat jag sa till dej när du skrek könsord +lite till det var inte meningen att såra dej jag stog bakom dej utanför hallen i går när du stog och beklagade dej för andra och sa bland annat hur illa du tycker om mej det var roligt att höra.Synd bara att du måste springa runt och prata skit istället för att ta det direkt med mej.Men inga sura miner från min sida jag blir bara lite förvånad. Ni behöver inte starta någon "Lets Kick Butt" Propaganda som latex skriver för detta är ju bara så jävla löjligt. Jag avslutar mitt medlemskap i BB omgående så hoppas jag att "Massflygten"pga bland annat mej som ni kallar det slutar.kom igen nu BB kör hårt khk behöver er. Tycker att du överreagerar, klart du ska stanna kvar i BB ! Såg inte att du stog där - annars hade jag snackat med dig åxå, självklart ! Sen tycker jag inte att det var att snacka skit - folk undrade och jag svarade, as simple as that ! Nu röker vi fredspipa och tar nya tag - serien är lång !
|
|
|
Post by Latex on Nov 25, 2005 13:07:24 GMT 1
Ahhhhhh mitt dumma arsle - nu såg jag vad du menade !
Lets kick butt och ditt nick !!!
;D ;D ;D ;D - hade jag inte ens tänkt på, och det har definitivt inget med dig å göra - så fel det kan bli !
Ska genast ändra den !
|
|
|
Post by Jonas74 on Nov 25, 2005 13:29:52 GMT 1
Latex för helvete byt avater ;D Jag får koncentrations svårigheter, kan inte läsa texten ögonen vandrar ofrivilligt till din avatar ;D
|
|
|
Post by youngblood on Nov 25, 2005 13:31:11 GMT 1
Latex för helvete byt avater ;D Jag får koncentrations svårigheter, kan inte läsa texten ögonen vandrar ofrivilligt till din avatar ;D Tycker den livar upp tillvaron i allt gnällande
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 25, 2005 15:16:09 GMT 1
Nja. Den är ju redan upptagen av Hockeyoraklet
|
|