|
Post by Latex on Nov 25, 2005 15:27:51 GMT 1
Visste jag inte - jag skaffar en ny !
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Nov 25, 2005 19:11:26 GMT 1
Billibutt, jag måste bara fråga en sak: Hur kunde du gå omkring och tro att folk INTE skulle bli sura på dej när du fräser till folk att inte bete sej si och inte göra så?
Och hur kan du begära att alla ska gå fram till dej och säga vad dom tycker och tänker, bara ifall att någon skulle fråga "vad ogillar du med klacken?" så att du inte uppfattar det som att någon går bakom ryggen på dej?
Han sa vad han tyckte, och jag tycker det hade varit mer att gå bakom ryggen på dej om han INTE gjort det och hållit det för sej själv.
|
|
|
Post by Sudden on Nov 25, 2005 23:58:19 GMT 1
Billibutt, jag måste bara fråga en sak: Hur kunde du gå omkring och tro att folk INTE skulle bli sura på dej när du fräser till folk att inte bete sej si och inte göra så? Och hur kan du begära att alla ska gå fram till dej och säga vad dom tycker och tänker, bara ifall att någon skulle fråga "vad ogillar du med klacken?" så att du inte uppfattar det som att någon går bakom ryggen på dej? Han sa vad han tyckte, och jag tycker det hade varit mer att gå bakom ryggen på dej om han INTE gjort det och hållit det för sej själv. Hmm... Jag tycker det är väldigt aggresiva utspel från billibut.. En god vän till mig blev drabbad av ett helt omotiverat aggresivt utbrott av just billibutt. Det fick mig att ta avstånd från BB.
|
|
|
Post by schizo on Nov 26, 2005 10:35:27 GMT 1
Seriöst halllå va fan händer... cred´s till jonas som dragit igång BB (det var ju sånt j-lä tryck efter en supp.klubb), men just nu känns det som skulle vatt bättre utan för fan kom igen nu!!!,,,när nån (jonas m.fl) försöker organisera bort allt skit kring matcherna , som förövrigt ligger i KHK intresse (som vi alla är där för att sötta(även om många e där av nån annan anledning),,, så blir det bara skit av allt istället, mycket märkligt av alla skulle jag vilja säga.... SEN BILLIBUTT ATT DU SKULLE GE UPP SÅ FORT BARA FÖR ATT "BAJERN" SNACKADE NÅT DET TRODDE JAG VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by youngblood on Nov 26, 2005 10:46:54 GMT 1
Jag fattar inte varför man måste skrika ord som H.O.R.A F.I.T.T.A osv när man går på hockey?? Det finns ju en hel del annat man kan vräka ur sig istället. Måste det vara så jävlar svårt att stå i klacken och påheja sitt lag i med o motgång? Visst att man kan håna motståndare (G.Hall tex) osv. Att påpeka att domaren är dum,blind,kass eller dyl är inget fel på heller i mitt tycke.
|
|
|
Post by grishockey on Nov 26, 2005 11:00:28 GMT 1
Egentligen borde jag inte uttala mig eftersom jag inte är med i BB, men kan inte låta bli. Problemet med klacken blev ett problem när några gick till tidningarna för att återställa det negativa som skrivits. För det första så borde man sett de negativa skriverierna av journalister och privatpersoner som överdrivna och bara struntat i det. Det går inte att göra en positiv artikel av något som folk redan har uppfattat som negativt. För det andra gjorde nog en del av de som var med i eget intresse då de fått höra av närstående eller kolleger att "jaså, är du med de där dräggen" osv osv. Jag har aldrig förstått den där mentaliteten där man tar åt sig av vad andra gör, har man inte gjort nåt själv så ska man inte ta åt sig. Jobba internt i BB med problemen istället för att älta de bland vänner och på forum. Jag tycker ni ska stötta Jonas istället för allt jobb han har gör och har gjort och tänk på att det finns barnsjukdomar i alla projekt.
|
|
|
Post by chriande on Nov 26, 2005 11:20:10 GMT 1
Egentligen borde jag inte uttala mig eftersom jag inte är med i BB, men kan inte låta bli. Problemet med klacken blev ett problem när några gick till tidningarna för att återställa det negativa som skrivits. För det första så borde man sett de negativa skriverierna av journalister och privatpersoner som överdrivna och bara struntat i det. Det går inte att göra en positiv artikel av något som folk redan har uppfattat som negativt. För det andra gjorde nog en del av de som var med i eget intresse då de fått höra av närstående eller kolleger att "jaså, är du med de där dräggen" osv osv. Jag har aldrig förstått den där mentaliteten där man tar åt sig av vad andra gör, har man inte gjort nåt själv så ska man inte ta åt sig. Jobba internt i BB med problemen istället för att älta de bland vänner och på forum. Jag tycker ni ska stötta Jonas istället för allt jobb han har gör och har gjort och tänk på att det finns barnsjukdomar i alla projekt. Helt rätt, Grishockey det är bara att jobba vidare. Tydligen lite liv i Mörrum i gårkväll mot Tingsryd. TILL BB. Försök att få ändå fler med er, tänk om ni kunde fylla både norra och södra stå med riktiga KHK-fans, vilket drag det skulle bli. Har ni gjort reklam för er på BTH och Gymnasieskolorna i Karlskrona.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 26, 2005 11:31:51 GMT 1
Egentligen borde jag inte uttala mig eftersom jag inte är med i BB, men kan inte låta bli. Problemet med klacken blev ett problem när några gick till tidningarna för att återställa det negativa som skrivits. För det första så borde man sett de negativa skriverierna av journalister och privatpersoner som överdrivna och bara struntat i det. Det går inte att göra en positiv artikel av något som folk redan har uppfattat som negativt. För det andra gjorde nog en del av de som var med i eget intresse då de fått höra av närstående eller kolleger att "jaså, är du med de där dräggen" osv osv. Jag har aldrig förstått den där mentaliteten där man tar åt sig av vad andra gör, har man inte gjort nåt själv så ska man inte ta åt sig. Jobba internt i BB med problemen istället för att älta de bland vänner och på forum. Jag tycker ni ska stötta Jonas istället för allt jobb han har gör och har gjort och tänk på att det finns barnsjukdomar i alla projekt. Helt rätt, Grishockey det är bara att jobba vidare. Tydligen lite liv i Mörrum i gårkväll mot Tingsryd. TILL BB. Försök att få ändå fler med er, tänk om ni kunde fylla både norra och södra stå med riktiga KHK-fans, vilket drag det skulle bli. Har ni gjort reklam för er på BTH och Gymnasieskolorna i Karlskrona. Jag för min egen del jobbar stenhårt på att få med mig fler i BB. Att söka sig ut till skolorna var en god ide tyvärr så har inte jag så mycke kontakter där.Någon annan?
|
|
|
Post by tanstari on Nov 26, 2005 11:42:11 GMT 1
Helt rätt, Grishockey det är bara att jobba vidare. Tydligen lite liv i Mörrum i gårkväll mot Tingsryd. TILL BB. Försök att få ändå fler med er, tänk om ni kunde fylla både norra och södra stå med riktiga KHK-fans, vilket drag det skulle bli. Har ni gjort reklam för er på BTH och Gymnasieskolorna i Karlskrona. Jag för min egen del jobbar stenhårt på att få med mig fler i BB. Att söka sig ut till skolorna var en god ide tyvärr så har inte jag så mycke kontakter där.Någon annan? om man haft en skrivare hade man kunnat trycka upp flygblad och sätta ut på skolorna snacka man bara med nån rektor först så tro jag man får ett bra bemötande. jag skulle inte vara rädd för att springa runt och sätta upp lite flygblad.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 26, 2005 16:14:07 GMT 1
Seriöst halllå va fan händer... cred´s till jonas som dragit igång BB (det var ju sånt j-lä tryck efter en supp.klubb), men just nu känns det som skulle vatt bättre utan för fan kom igen nu!!!,,,när nån (jonas m.fl) försöker organisera bort allt skit kring matcherna , som förövrigt ligger i KHK intresse (som vi alla är där för att sötta(även om många e där av nån annan anledning),,, så blir det bara skit av allt istället, mycket märkligt av alla skulle jag vilja säga.... SEN BILLIBUTT ATT DU SKULLE GE UPP SÅ FORT BARA FÖR ATT "BAJERN" SNACKADE NÅT DET TRODDE JAG VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håller med. Just nu känns det som att sektionen BB inte gör någon nytta. Vad hade varit annorlunda utan den?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 26, 2005 19:11:50 GMT 1
Seriöst halllå va fan händer... cred´s till jonas som dragit igång BB (det var ju sånt j-lä tryck efter en supp.klubb), men just nu känns det som skulle vatt bättre utan för fan kom igen nu!!!,,,när nån (jonas m.fl) försöker organisera bort allt skit kring matcherna , som förövrigt ligger i KHK intresse (som vi alla är där för att sötta(även om många e där av nån annan anledning),,, så blir det bara skit av allt istället, mycket märkligt av alla skulle jag vilja säga.... SEN BILLIBUTT ATT DU SKULLE GE UPP SÅ FORT BARA FÖR ATT "BAJERN" SNACKADE NÅT DET TRODDE JAG VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håller med. Just nu känns det som att sektionen BB inte gör någon nytta. Vad hade varit annorlunda utan den? Jag håller med till 100%. Efter detta inlägget av Jonas74 blir jag mörkrädd: "Med facit i hand kanske det inte var så bra att försöka styra klacken till att inte skrika köns ord och andra mindre lämpade ord. Vi ska kanske gå tillbaka till det lite mera oorganiserade och släppa lite på det där. Så att det är flera som vill stå hos oss i klacken. För igår var det rena rama dagiset, och då är det bättre att det skriks otidligheter än att det blir en dagisklack." Är verkligen kvantitet bättre än kvalitet?
|
|
|
Post by youngblood on Nov 26, 2005 19:29:34 GMT 1
Helt rätt, Grishockey det är bara att jobba vidare. Tydligen lite liv i Mörrum i gårkväll mot Tingsryd. TILL BB. Försök att få ändå fler med er, tänk om ni kunde fylla både norra och södra stå med riktiga KHK-fans, vilket drag det skulle bli. Har ni gjort reklam för er på BTH och Gymnasieskolorna i Karlskrona. Jag för min egen del jobbar stenhårt på att få med mig fler i BB. Att söka sig ut till skolorna var en god ide tyvärr så har inte jag så mycke kontakter där.Någon annan? Fan ibland är man blind Klart att jag har kontakter..... Pratade med en vaktmästare på BTH om vårt lilla problem. det finns ca 3000 studenter på BTH. Fixar vi flygblad så hjälper han till med att få dessa på skolan. I mitt tycke så ska flygbladet innehålla: BB´logga KHK´s logga Vad vi vill. Lite info om khk lite info om BB lite info om VAR Publiksiffror senaste omg. Spelschema resultaten Hur man blir medlem Fler som har förslag? Någon som kan formulera det hela? Jag har kontakter på en reklamfirma som kan hjälpa till med att kopiera upp flygisar för en mindre summa.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 26, 2005 19:36:06 GMT 1
Ser bra ut YB Då kanske man kan klä sig i supporterkläder också när man gå till skolan ;D
|
|