|
Post by youngblood on Dec 1, 2005 20:41:26 GMT 1
Vad sägs om att den stora flaggan som vi har hade monteras ovanför ståplats i taket och rullats ner varje gång vi gör mål?? Kanske skulle skymma sikten för de i kiosken, jag vet inte....... Tänke också den tanken latex om papper på isen........ Men om man riktar dessa konfettikanonerna snett uppåt liksom........ En uppblåst barbara med en hockeytröja och sållet på ryggen......... ;D När vi möter mörrum i framtiden kanske vi skulle slänga in en lax på isen o.s.v Kom igen nu lite med förslag som kan göra det trevligare och festligare på matcherna! Håller med att den stora flaggan borde andvändas till nåt. En maskott av något slag hade varit bra! EN STOR GEMENSAM KLACK PÅ NNÖ!!!
|
|
|
Post by tanstari on Dec 1, 2005 21:54:20 GMT 1
vi hade den stora flaggan frame på första matchen i arenan tro jag det va, då snackade vi om att dra den över klacken så folk står under och slå på flaggan, kan bli häftigt har gjort en liknade grej i hv klacken med ca 900pers och betydligt större flagga
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 2, 2005 0:30:22 GMT 1
vi hade den stora flaggan frame på första matchen i arenan tro jag det va, då snackade vi om att dra den över klacken så folk står under och slå på flaggan, kan bli häftigt har gjort en liknade grej i hv klacken med ca 900pers och betydligt större flagga Har också tänkt på den. Hade varit fräckt
|
|
|
Post by Jonas74 on Dec 6, 2005 13:02:57 GMT 1
vi hade den stora flaggan frame på första matchen i arenan tro jag det va, då snackade vi om att dra den över klacken så folk står under och slå på flaggan, kan bli häftigt har gjort en liknade grej i hv klacken med ca 900pers och betydligt större flagga Har också tänkt på den. Hade varit fräckt Arena gruppen har tagit tillbaka flaggan pga att den ska användas till introt.
|
|
|
Post by Brutus on Dec 6, 2005 13:59:08 GMT 1
Har också tänkt på den. Hade varit fräckt Arena gruppen har tagit tillbaka flaggan pga att den ska användas till introt. Tråkigt för er! Skulle dom inte kunna byta ut låten i introt & öka volymen till det dubbla i stället. Tänkt något tungt hårt med bra tempo i högtalarna då KHK entrar isen. RAMMSTEIN eller nåt kanske...
|
|
|
Post by newman on Dec 7, 2005 10:33:43 GMT 1
Arena gruppen har tagit tillbaka flaggan pga att den ska användas till introt. Tråkigt för er! Skulle dom inte kunna byta ut låten i introt & öka volymen till det dubbla i stället. Tänkt något tungt hårt med bra tempo i högtalarna då KHK entrar isen. RAMMSTEIN eller nåt kanske... Då vet jag en som skulle bli glad .... C
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 7, 2005 10:42:20 GMT 1
Tråkigt för er! Skulle dom inte kunna byta ut låten i introt & öka volymen till det dubbla i stället. Tänkt något tungt hårt med bra tempo i högtalarna då KHK entrar isen. RAMMSTEIN eller nåt kanske... Då vet jag en som skulle bli glad .... C Jo, han gillar sån där tysk, mekanisk maskinpop / låtsashårdrock...
|
|
|
Post by newman on Dec 7, 2005 10:44:44 GMT 1
Känns lite som spice girls.
|
|
|
Post by Jonas74 on Dec 10, 2005 21:06:17 GMT 1
Någon som hört hur det blev med isfacklorna, är det förbjudet eller?
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 11, 2005 1:17:47 GMT 1
Någon som hört hur det blev med isfacklorna, är det förbjudet eller? 100 isfacklor borta mot SIK!!! Kom igen nu!
|
|
|
Post by pILLY on Dec 11, 2005 1:21:43 GMT 1
Någon som hört hur det blev med isfacklorna, är det förbjudet eller? 100 isfacklor borta mot SIK!!! Kom igen nu! 100 räcker inte vi måste ha en var ju!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Dec 11, 2005 3:08:40 GMT 1
Klart det inte är förbjudet! Vad har du hört detta? Bengaler möjligtvis...
|
|
|
Post by Jonas74 on Dec 11, 2005 7:08:09 GMT 1
Hörde det från någon i arena gruppen, kommer ej ihåg från vem. Om vi ska ha en massa isfackler så får vi sköta det lite snyggt. En zinkhink är att rekomendera, där vi kan slänga alla tomrör efteråt. (så vi inte bränner ner deras lada.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 11, 2005 7:45:42 GMT 1
Ja usch ja...händer det något blir väl KHK straffade ekonomiskt, som AIK brukar bli
|
|
|
Post by sollet on Dec 12, 2005 10:13:54 GMT 1
Då vet jag en som skulle bli glad .... C Jo, han gillar sån där tysk, mekanisk maskinpop / låtsashårdrock... Hmmm..... Kanske någon som hellre vill ha något mera helsvenskt som publiken kan sjunga med i, vad sägs om små grodorna???
|
|