|
Post by billibutt on Nov 26, 2005 22:54:43 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 26, 2005 23:44:02 GMT 1
Jag kan inte låta bli BILLIBUTT ÄR TILLBAKA om ni alla ställer upp !!Jag ber om ursäkt om någon tycker att jag har klagat för mycket jag ska skärpa mej!! Men det är faktiskt jonas och mej tidningarna ringer till så fort något händer (men vi lämnar gjärna över detta )Vem vill bli press talesman för BB?Jag har en Ide som har varit uppe innan på forumet av andra.jag tror att många känner sig utsatta när man står på ståplats inte för att det är något fel men det är jävligt jobbigt att stå där för ryggen bland annat tänk på dom som vill vara med i klacken men kanske inte vill synas så ofentligt.!!Jag tror att om vi sätter oss någonstans på sittplats och bygger upp en ny A-sektion i hallen så kommer många fler att ansluta till oss.För det var faktiskt så det började i wämöhallen.Vad tycker ni är det inte värt att ge det en chans eller är jag helt fel ute............Jag vill bygga en ny A-sektion i VODAFONEARENA PÅ ROSENHOLM:o Jag är inne på din linje, tror det hade varit betydligt mer folk som hade samlats där. Nästan så att man saknar A-sektionen lite...
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 27, 2005 0:21:25 GMT 1
Ståplats gäller! Skärp er, vi håller på att bygga upp något nytt, stödj det istället! En klack står på ståplats!
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 27, 2005 1:43:46 GMT 1
Ståplats gäller! Skärp er, vi håller på att bygga upp något nytt, stödj det istället! En klack står på ståplats! WORD! Jag har redan sagt mitt om detta i andra trådar.
|
|
|
Post by tanstari on Nov 27, 2005 2:51:06 GMT 1
Läktarna är lite för branta för min smak. Jag stannar kvar på ståplats.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 27, 2005 8:29:17 GMT 1
Läktarna är lite för branta för min smak. Jag stannar kvar på stå plats. Jag stannar kvar på ståplats.
|
|
|
Post by HF on Nov 27, 2005 18:58:37 GMT 1
F i VAR=A i wämöhallen
|
|
|
Post by balken on Nov 28, 2005 8:43:18 GMT 1
Jag pratade med en av spelarna i laget häromdan och dem saknar stämmningen som löd på läktaren i wämöhallen. För att det ska bli någon stämmning i VAR så är läktarplats ett måste. Folk nyter inte ställa sig på ståplats. Från läktaren är det också lättare att få med resten av publiken. Detta är också vad spelarna tror är lösningen!!!
|
|
|
Post by Pitbull on Nov 28, 2005 10:48:35 GMT 1
I stället för att börja bygga upp en ny A sektion.. Tycker ni inte det är viktigare med en god sammanhållning i klacken i stället? för att kanske hälften av klacken sjunger med o klappa menas den andra bara stå där... jag tycker alla ska tänka igenom detta..Det är ju bara *pinsamt* att stå me där i såfall..Tycker de ser väldigt konstgt ut också när ingen av dom som är högt uppsatta i *BB* knappt aldrig är där.. och är dom där så glider dom in mitt i matchen, och går innan matchen är slut!Men jag vet inte. Det kanske ska vara så?
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 28, 2005 13:00:31 GMT 1
Sammanhållning var ordet. Det kommer det aldrig bli på sittplats eftersom olika sorters folk blandas ihop. Tro mig det går inte hur man än försöker att få alla att sjunga med på sittplats. I Wämöhallen (för mig) var det så att om jag satt jämte några som höll tyst så smittade det av sig på mig, och jag vågade inte sjunga med. Nu på ståplats är det tvärtom, där vågar jag ta för mig mer, eftersom vi står där av en anledning.
Men som linus19 säger så är det lite pinsamt ändå att så många står där utan att sjunga med eller ens klappa händerna.
|
|
|
Post by youngblood on Nov 28, 2005 13:24:06 GMT 1
Håller med linus19 och pratkvarnen jobba istället på att få med er folk till ståplats för jag tror inte på att sittplatsläktarn är bra pga blandningen av åskådare är för olika. De som säger att man ser bättre är samma som satt på A-sek i WH men då anser jag att man ser nästan bättre på ståplats i detta fall.Jag flyttade själv från B-sek till A-sek och det var enbart för "klackens skull") Kom igen nu för tusen bövlar gubbar å gummor så rensar vi bort sillarna från sölvesborg nu på söndag. Allihop till NNÖ!!!
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 28, 2005 17:59:36 GMT 1
Varför inte kalla till ett möte i BB om bl.a. detta ? Om det är så att inte ens styrelseledamöterna är med och hejar fram laget så ....
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 28, 2005 18:19:41 GMT 1
Skit också...kan inte någon fixa mig ett jobb i staun så jag kan vara med i styrelsen ;D
|
|
|
Post by youngblood on Nov 28, 2005 19:35:27 GMT 1
Varför inte kalla till ett möte i BB om bl.a. detta ? Om det är så att inte ens styrelseledamöterna är med och hejar fram laget så .... Detta handlar inte bara om BB utan oss allihop! Alla behöver inte stå på ståplats utan det vi söker är ju de som vill hjälpa till att få ihop till en slagkraftig klack som ska omtalas i hockeysverige med gott rykte! Oavsett medlemskap i BB eller inte!!
|
|